Grupy dyskusyjne   »   pl.misc.samochody   »   p106 II - walki ciąg dalszy - brak iskry

p106 II - walki ciąg dalszy - brak iskry

Data: 2012-04-24 21:57:13
Autor: Lewis
p106 II - walki ciąg dalszy - brak iskry
W dniu 2012-04-24 21:53, venioo@interia.pl pisze:
Zrobiło się cieplej i doprowadzam powoli żony samochód do porządku.
Nadal nie odpala, ale już działa immo, działa pompa paliwa, niestety nie
ma iskry na świecach. Cewka sprawdzona, oporność ma OK, więc jest chyba
OK :).

1. Czy przyczyną braku iskry może to być uwalony czujnik położenia wału,
czy wymieniać po kolei wszystko, aż trafię?
2. Jak nazywa się po angielsku ww czujnik?

Tak, może.
Crankshaft position sensor w skrócie CPS

--
Części do A6 C4 sprzedam
http://allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=399697
Pozdrawiam
Lewis

Data: 2012-04-25 00:18:59
Autor: venioo@interia.pl
p106 II - walki ciąg dalszy - brak iskry
W dniu 2012-04-24 21:57, Lewis pisze:
W dniu 2012-04-24 21:53, venioo@interia.pl pisze:
Zrobiło się cieplej i doprowadzam powoli żony samochód do porządku.
Nadal nie odpala, ale już działa immo, działa pompa paliwa, niestety nie
ma iskry na świecach. Cewka sprawdzona, oporność ma OK, więc jest chyba
OK :).

1. Czy przyczyną braku iskry może to być uwalony czujnik położenia wału,
czy wymieniać po kolei wszystko, aż trafię?
2. Jak nazywa się po angielsku ww czujnik?

Tak, może.
Crankshaft position sensor w skrócie CPS


No właśnie tego szukałem, i nie ma. Może ktoś też źle przetłumaczył:P
Szukam tu:
http://peugeot.mainspot.net/wiring106/tu9-tu3.shtml

Czy to nie nie bedzie element 1313: engine speed sensor czasami.

Pozdrawiam

--
venioo  -> GG:198909
"What a wonderful wooooorld!" :)

Data: 2012-04-25 07:24:35
Autor: Michał Paszek
p106 II - walki ciąg dalszy - brak iskry
W dniu 2012-04-25 00:18, venioo@interia.pl pisze:
No właśnie tego szukałem, i nie ma. Może ktoś też źle przetłumaczył:P
Szukam tu:
http://peugeot.mainspot.net/wiring106/tu9-tu3.shtml


TU3 nie ma CPSa. Informacja o położeniu wału jest brana z Hallotronu w aparacie zapłonowym, a jak masz DISa to z czujnika na wałku rozrządu.

--
Michał "HoMMeR" Paszek

Data: 2012-04-26 21:13:00
Autor: venioo@interia.pl
p106 II - walki ciąg dalszy - brak iskry
W dniu 2012-04-25 07:24, Michał Paszek pisze:
W dniu 2012-04-25 00:18, venioo@interia.pl pisze:
No właśnie tego szukałem, i nie ma. Może ktoś też źle przetłumaczył:P
Szukam tu:
http://peugeot.mainspot.net/wiring106/tu9-tu3.shtml


TU3 nie ma CPSa. Informacja o położeniu wału jest brana z Hallotronu w
aparacie zapłonowym, a jak masz DISa to z czujnika na wałku rozrządu.


No mam DISa. A czujnik jest od przodu tuz za wiatrakiem chlodnicy, a jego wtyczka (brązowa) na silniku tuz nad łączeniem ze skrzynią.
Czujnik zakupiony, czekam aż przyjdzie. Poza tym chyba elektryk mnie i tak nie minie, bo jak to we francuzach - elektryka "pognila". Dzisiaj po raz kolejny walczylem z wtykiem od ECU, bo tam piny zasniedziale az czarne. :(

--
venioo  -> GG:198909
"What a wonderful wooooorld!" :)

p106 II - walki ciąg dalszy - brak iskry

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona