płatność kartą kred. ponad limit

Data: 2014-07-17 22:54:38
Autor: Krasnal
płatność kartą kred. ponad limit
czy mogę doładować kartę kredytową z limitem 3 tys do kwoty np.6000 i czy potem mogę dokonać zakupu za np 5000 zł. Czy taka transakcja przejdzie?

Krasnal
______________

Tajna Organizacja WalczÄ…cych Krasnali

-- -

Data: 2014-07-17 22:57:56
Autor: RobertS
płatność kartą kred. ponad limit

czy mogę doładować kartę kredytową z limitem 3 tys do kwoty np.6000 i
czy potem mogę dokonać zakupu za np 5000 zł. Czy taka transakcja przejdzie?

a jaki masz dzienny limit transakcji lub max kwotÄ™ pojedynczej transakcji?

RobertS

Data: 2014-07-18 00:10:13
Autor: MarekZ
płatność kartą kred. ponad limit
UĹĽytkownik "Krasnal"  napisaĹ‚ w wiadomoĹ›ci grup dyskusyjnych:53c8380f$0$2161$65785112@news.neostrada.pl...

czy mogę doładować kartę kredytową z limitem 3 tys do kwoty np.6000 i czy potem mogę dokonać zakupu za np 5000 zł. Czy taka transakcja przejdzie?

Z ktĂłrego banku to karta?

Data: 2014-07-17 15:34:37
Autor: zarz±d komplementariusza
płatno¶ć kart± kred. ponad limit
W dniu pi±tek, 18 lipca 2014 00:10:13 UTC+2 użytkownik MarekZ napisał:
Użytkownik "Krasnal"  napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:53c8380f$0$2161$65785112@news.neostrada.pl...

> czy mogę doładować kartę kredytow± z limitem 3 tys do kwoty np.6000 i czy > potem mogę dokonać zakupu za np 5000 zł. Czy taka transakcja przejdzie?

Z którego banku to karta?

krasnal pytał o pkobp

Data: 2014-07-23 21:08:06
Autor: Krasnal
W dniu 2014-07-18 00:34, zarz±d komplementariusza pisze:
[...]

Ty, a sk±d ty wiesz, że z pkobp? przecież nie napisałem informacji o banku?

Krasnal
______________

Tajna Organizacja Walcz±cych Krasnali

-- -
Ta wiadomo¶ć e-mail jest wolna od wirusów i zło¶liwego oprogramowania, ponieważ ochrona avast! Antivirus jest aktywna.

Data: 2014-07-23 21:10:50
Autor: Kamil Jońca
płatno¶ć kart± kred. ponad limit
Krasnal <krasnalki2000@poczta.onet.pl> writes:

[...]

Ty, a sk±d ty wiesz, że z pkobp? przecież nie napisałem informacji o banku?

Bo się w s±siednim w±tku żaliłe¶ na koszty przelewu z KK w pkobp.

KJ

--
http://sporothrix.wordpress.com/2011/01/16/usa-sie-krztusza-kto-nastepny/

Data: 2014-07-23 20:33:53
Autor: m7marek
płatność kartą kred. ponad limit
też jestem ciekaw co się stanie jeśli spłacę "za dużo",
czy zmienieni się limit pojedyńczej transakcji?
czy limit dzienny?
czy dla całego cyklu rozliczeniowego?

w moim przypadku karta citi silver.

Data: 2014-07-24 13:56:36