płazowe rachuneczki

Data: 2012-12-20 11:39:09
Autor: neoniusz
płazowe rachuneczki
Czy płaz lubi się z KK mbanku? Bo chyba muszę czynsz zapłacić... ;) Ile trwa takie przekazanie? Cos kiedys bylo o limitach, poblokowali komus jeszcze odbiorcow? Nie ma problemow zeby puscic np. 3000 z prowizja 0,4% (drogie mieszkanie!)?

Data: 2012-12-20 02:57:18
Autor: luc
płazowe rachuneczki
W dniu czwartek, 20 grudnia 2012 11:39:09 UTC+1 użytkownik neoniusz napisał:
[...]

Z Multi idzie, z mbanku podobno też. Na trzeci dzień roboczy powinno doj¶ć. Puszczaj tak, żeby kwota razem z prowizj± była poniżej 2k. Przy wyższych kwotach krzyczy im aplikacja, albo zawiesza się terminal.... No i nie zapominaj o limicie 5k na 30 dni dla danej karty płazowego klienta.

pzdrwm
luc

Data: 2012-12-20 12:08:00
Autor: neoniusz
płazowe rachuneczki
On 2012-12-20 11:57, luc wrote:
[...]

Swietnie! Dziekuje za cenne informacje.
Moglbys mi jeszcze przyblizyc jak to mniej wiecej wyglada? Przychodze, wypelniam ten swoj formularz z danymi, dostaje karte KIK i juz moge placic, tak? Spotkaliscie sie z jakimis problemami w stylu "musi pan przyniesc rachunek albo umowe"? Wystarczy, ze np. przyjde z karteczka na ktorej bedzie numer konta albo z tym smiesznym druczkiem na przelew? Oni przepisuja numer karty czy idzie przez terminal?

Data: 2012-12-20 03:18:17
Autor: blackall
płazowe rachuneczki

polecam jeszcze ten wpis: http://livesmarter.pl/jak-za-darmo-wyplacic-pieniadze-z-karty-kredytowej-drobne-rachunki-w-zabce-test/

Data: 2012-12-20 12:58:58
Autor: neoniusz
płazowe rachuneczki
On 2012-12-20 12:18, blackall@wp.pl wrote:

polecam jeszcze ten wpis: http://livesmarter.pl/

Ja nie chce wyplacic tylko zaplacic czynsz ;))) Ale dziekuje!

Data: 2012-12-20 03:36:59
Autor: luc
płazowe rachuneczki
On 2012-12-20 11:57, luc wrote:

> [...]

Moglbys mi jeszcze przyblizyc jak to mniej wiecej wyglada? Przychodze, wypelniam ten swoj formularz z danymi, dostaje karte KIK i juz moge placic, tak? Spotkaliscie sie z jakimis problemami w stylu "musi pan przyniesc rachunek albo umowe"? Wystarczy, ze np. przyjde z karteczka na ktorej bedzie numer konta albo z tym smiesznym druczkiem na przelew? Oni przepisuja numer karty czy idzie przez terminal?

Onegdaj w jednej płazince zrobiłem kartę KIK, następnie wyjmuję rachunek, pani go wprowadziła, poprosiła o płatno¶ć i chwila konsternacji, bo na widok KK powiedziała, że tylko gotówka ;-) Ale w innej już poszło. Swego czasu dawało się większe kwoty jednorazowo przepchn±ć, teraz jest z tym słabo. Z numerem konta/poleceniem zapłaty nie próbowałem - do zapłacenia daję wyci±gi z KK. Co do płatno¶ci, to karta płatnicza/kredytowa jest przeci±gana przez terminal płatniczy (b±dĽ do niego wkładana). pzdrwm
luc

Data: 2012-12-20 11:45:51
Autor: Matt
płazowe rachuneczki
On Thu, 20 Dec 2012 11:39:09 +0100, neoniusz <neon@joemonster.org> wrote:

[...]

Skoro płacisz drogie rachunki, to czemu nie korzystasz z KK Citi? Chyba że  korzystasz i cały limit już wykorzystałe¶ na ważniejsze cele niż jakie¶  rachunki :)

Matt

Data: 2012-12-20 11:51:20
Autor: neoniusz
płazowe rachuneczki
On 2012-12-20 11:45, Matt wrote:
[...]

Z niewiadomych przyczyn Citi nigdy nie chcialo mi dac KK (jako jedyny bank, z ktorym sie spotkalem) :(

Data: 2012-12-20 14:02:39
Autor: osa
płazowe rachuneczki
W dniu 2012-12-20 11:51, neoniusz pisze:
Z niewiadomych przyczyn Citi nigdy nie chcialo mi dac KK (jako jedyny
bank, z ktorym sie spotkalem) :(

Nie jeste¶ sam ;) ale u mnie przyczyny wyja¶nione: albo nie lubi± komórek u pracodawców albo przez to, że pracodawca ma ACR to się citi z zastrzeżonego nie poł±czyło i kazało spadać na drzewo ;)

Data: 2012-12-20 15:47:06
Autor: Przemyslaw Kwiatkowski
płazowe rachuneczki
osa pisze:

Z niewiadomych przyczyn Citi nigdy nie chcialo mi dac KK (jako jedyny
bank, z ktorym sie spotkalem) :(

Nie jesteś sam ;) ale u mnie przyczyny wyjaśnione: albo nie lubią
komĂłrek u pracodawcĂłw albo przez to, ĹĽe pracodawca ma ACR to siÄ™ citi z
zastrzeżonego nie połączyło i kazało spadać na drzewo ;)

Do mnie Citi zawsze dzwoniło z numeru CitiPhone.

--
MiCHA

Data: 2012-12-20 15:52:19
Autor: osa
płazowe rachuneczki
W dniu 2012-12-20 15:47, Przemyslaw Kwiatkowski pisze:
osa pisze:
[...]

Dobrze wiedzieć ;) Szkoda, że CitiPhone nie było w stanie mi powiedzieć jak dzwonią analitycy... sugerując że może jednak z zastrzeżonych. No to jednak nie lubią numerów komórkowych bo szef nie miał żadnych połączeń nieodebranych, a wniosek uwalili ze względu na brak kontaktu z pracodawcą ;) Widać taki urok Citi ;)

Data: 2012-12-20 12:32:12
Autor: pawlin
płazowe rachuneczki
W dniu 2012-12-20 11:45, Matt pisze:
[...]

na jakich warunkach sa te oplaty rachunkow z kk?

Data: 2012-12-20 14:22:56
Autor: maruda
Citi Re: płazowe rachuneczki
W dniu 2012-12-20 12:32, pawlin pisze:

Skoro płacisz drogie rachunki, to czemu nie korzystasz z KK Citi?

na jakich warunkach sa te oplaty rachunkow z kk?

Podepnę się: Gdzie jest opisane to MoneyBack?

--

Dziękuję. Pozdrawiam.   Ten Maruda.

Data: 2012-12-20 15:18:57
Autor: pawlin

tutaj https://www.online.citibank.pl/p/oplata_rachunkow_karta_kredytowa.do

Data: 2012-12-20 16:24:25
Autor: maruda
W dniu 2012-12-20 15:18, pawlin pisze:

Podepnę się: Gdzie jest opisane to MoneyBack?

tutaj https://www.online.citibank.pl/p/oplata_rachunkow_karta_kredytowa.do

To znalazłem. Ale tam ani słowa o MB. Chyba, że niedowidzę.