płyn do spryskiwaczy BP

Data: 2010-01-23 21:30:36
Autor: BartekK
płyn do spryskiwaczy BP
W dniu 2010-01-22 20:46, WIHEDCNF pisze:
Zawsze wlewałem płyn ze Statoil - jakiś premium zimowy, nawet przy -20
ładnie się pienił i nie zamarzł, wczoraj w trasie kupiłem płyn na BP,
również jakiś premium zimowy niby do -22 stopni (19,90zł za 2 litry)
nikomu nie polecam tego wynalazku, zero piany, przy -11 po wytarciu
wycieraczkami zamarza na szybie ładnie ograniczając widoczność. Statoil
gĂłrÄ… !!!
Cóż - dzisiaj było miejscami -21'C, najbardziej "do śmiechu" mi było jak na stacji benzynowej chciałem płyn kupić, stały na zewnątrz, obok dystrybutorów, oczywiście zimowe, oczywiście -22'C itp, tyle że zamarznięte na kość...

Data: 2010-01-23 22:19:27
Autor: J.F.
płyn do spryskiwaczy BP
On Sat, 23 Jan 2010 21:30:36 +0100,  BartekK wrote:
Cóż - dzisiaj było miejscami -21'C, najbardziej "do ¶miechu" mi było jak na stacji benzynowej chciałem płyn kupić, stały na zewn±trz, obok dystrybutorów, oczywi¶cie zimowe, oczywi¶cie -22'C itp, tyle że zamarznięte na ko¶ć...

Ale marka jaka ? Bo tak z doswiadczenia to nie powinny na kosc, chyba z to naprawde
kiepski plyn..

J.

Data: 2010-01-24 12:09:34
Autor: BartekK
płyn do spryskiwaczy BP
W dniu 2010-01-23 22:19, J.F. pisze:
[...]

Stacja była noname, płyn też nic znanego - ot kolejne prostokątne baniaczki z napisem "płyn do spryskiwacza, zimowy"...

--
| Bartlomiej Kuzniewski

płyn do spryskiwaczy BP