płyny do spryskiwaczy

Data: 2011-01-02 20:06:50
Autor: ąćęłńóśźż
płyny do spryskiwaczy
Ostatnio kupowałem w Czechach, w jakimś dyskoncie spożywczym, cena średnia, ale na mrozie spryskiwacze sikały słabiutkim strumieniem
jakby prostatę miały, pierwszy raz coś takiego.
W garażu już było OK.

-- -- -

| Gdy drogi słone i wycieczka jest powiedzmy ponad 1000 km poza granice kraju, to przy takiej ilości soli, jaka teraz jest na
drogach UE auto "spryskuje" ponad 1,5 litra/100 km trasy.
| Biorąc pod uwagę, że 4 litry płynu do spryskiwaczy w Niemczech na stacji paliw potrafi kosztować 15-25 euro, to lepiej nabyć
odpowiedni zapas w naszej kochanej ojczyźnie.

płyny do spryskiwaczy