płyny do spryskiwaczy

Data: 2011-01-02 20:26:21
Autor: Marcin Kiciński
płyny do spryskiwaczy
W dniu 2011-01-02 19:27, megrims pisze:

Ma ktoś jakieś inne doświadczenia? Która sieć (kerfur/real/geant)
sprzedaje sensowne płyny. I aby nie kosztowały 35 PLN za 4 litry,
bo IMO na stacjach paliw to ostro zdzierajÄ….

Kupiłem w Realu Autoland, cena jakieś kilkanaście złotych (nie pamiętam dokładnie), nie zamarzł na mrozie, czyści szybki ładnie i ładnie pachnie (co w zimowych płynach jest rzadkością).

Dostałem też od żony próbkę czegoś czym ona handluje, nie zamarza do -60, pachnie bardzo sympatycznie (rumem :)), ale w detalu tego nikt nie sprzedaje :(

Marcin Kiciński
Grande Punto 360° 1.4 77KM

Data: 2011-01-02 20:50:28
Autor: Mario
płyny do spryskiwaczy
Kupiłem w Realu Autoland, cena jakie¶ kilkana¶cie złotych (nie pamiętam dokładnie), nie zamarzł na mrozie, czy¶ci szybki ładnie i ładnie pachnie (co w zimowych płynach jest rzadko¶ci±).

Popieram. Wersja na lato tez jest bardzo dobra. No i mily gadzet w postacie lejka co by sobie komory silnika w niektorych modelach nie obryzgac ;)

Pzdr

Data: 2011-01-02 20:55:54
Autor: spammtrapp
płyny do spryskiwaczy
W dniu 2011-01-02 20:50, Mario pisze:
Popieram. Wersja na lato tez jest bardzo dobra. No i mily gadzet w postacie
lejka co by sobie komory silnika w niektorych modelach nie obryzgac ;)

Na lato preferuje koncentrat. Ale na zime nie maja :)

płyny do spryskiwaczy