płyta ASUS P5K-E/WIFI-AP i USB 3.0

Data: 2010-11-04 00:32:53
Autor: gordom
płyta ASUS P5K-E/WIFI-AP i USB 3.0
Witam.
Mam płytę ASUS P5K-E/WIFI-AP (http://tinyurl.com/32lnqse). Chciałem dokupić do niej kartę USB 3.0. Asus posiada w ofercie kartę U3S6 wpinaną do gniazda PCIe X4 (http://tinyurl.com/358umkt). I teraz pytanie: czy karta będzie współpracować z tą płytą.
W specyfikacji karty moja płyta nie została wymieniona ale z drugiej strony na stronie dot. płyty znajduje się takie info:

2 x PCIe x16 (blue @ x16 mode, black @ x4 or x1 mode) supports CrossFire Technology

Wspomniany wyżej niebieski slot (PCIe x16) mam zajęty przez kartę graficzną. Czarny (PCIe x4) jest wolny. Czy można tą kartę USB 3.0 wpiąć to tego gniazda (a może jest on przeznaczony tylko na 2 kartę graficzną)? Z góry dzięki za pomoc.
Pozdr.,
gordom

płyta ASUS P5K-E/WIFI-AP i USB 3.0