p艂yta g艂贸wna pod i7 1155 + pami臋ci + ch艂odzenie

Data: 2012-07-22 01:06:45
Autor: BQB
p艂yta g艂贸wna pod i7 1155 + pami臋ci + ch艂odzenie
W dniu 2012-07-21 01:36, BQB pisze:
Pocz膮tkowo niemal kupi艂em ju偶 Asus P8Z68-V PRO/GEN3, mia艂a tylko jeden
feler - tylko 3 sztuki USB 3.0

Nie poprawnie si臋 wyrazi艂em - chodzi艂o mi o USB 3.0 pod艂膮czane pod przedni panel.
Tych USB potrzebuj臋 4 sztuki.

Data: 2012-07-22 10:21:39
Autor: JDX
On 2012-07-22 01:06, BQB wrote:
[....]
Nie poprawnie si臋 wyrazi艂em - chodzi艂o mi o USB 3.0 pod艂膮czane pod
przedni panel.
Tych USB potrzebuj臋 4 sztuki.
Czyli chcesz mie膰 4 gniazda USB3 umieszczone gdzie艣 "na 艣rodku" p艂yty
(tzn. nie wyprowadzone na tylni panel) aby m贸c "wyci膮gn膮膰" je kablem na
przedni panel obudowy? No to chyba tylko Maximus V Extreme na Z77. Tylko
偶e sama p艂yta kosztuje pewnie z 1,5kz艂...

p艂yta g艂贸wna pod i7 1155 + pami臋ci + ch艂odzenie