półbank wyśli mi pit8c

Data: 2013-01-04 17:36:41
Autor: Ra
półbank wyśli mi pit8c
Sytuacja była taka: na początku ubiegłego roku zastrzegłem kartę i poprosiłem o nową. Nie wysłali co potwierdzili mi w oddziale więc olałem sprawe. Kołatało mi że mbanku po zastrzeżeniu przestali naliczać opłaty
We wrześniu przyszedł wyciąg na meila ale hasło przestało pasować. Miałem sie tym zająć ale zapomniałem, mój bład i przyszło wezwanie do zapłaty. Zadzwoniłem do działu windykacji ale - pierwszy raz się spotykam on nic nie wie za co i dlaczego tylko kiedy ureguluję dług. W oddziale powiedzieli mi że to opłata roczna (przez cały rok nie miałem karty) + 2x39zł kara. I w zamian za rezygnację z rezygnacji karty wycofali mi opłatę rocznę i 1 karte. I teraz dostałem list że przyślą mi pita 8c. Uznali anulowanie opłąty za przychód ? Dobrze że citi i mille na to nie wpadło bo od razu bym zrezygnował z ich kart

Data: 2013-01-04 13:30:03
Autor: witek
półbank wyśli mi pit8c
Ra wrote:
[...]

wiesz. oni nie anulowali kary, a tylko ci jÄ… darowali.
darowana kara pod podatek podlega. Dlatego dostaniesz pit 8c w kwocie opłaty rocznej za karte + 39 zl za darowanie kary.

Do dopisania w pit-37 i zapłacenie podatku.

Ale w sumie rzadko spotyka sie bank, ktory robi klientom tak pod górkę.
Ja bym na twoim miejscu teraz z tej karty juz oficjalnie zrezygnował.

półbank wyśli mi pit8c