pół miliona na pół roku gdzie lokować ?

Data: 2012-07-16 10:58:37
Autor: ETR
pół miliona na pół roku gdzie lokować ?
Witam,

Drodzy Moi, gdzie ulokować 500 tys na okres 6 miesięcy żeby było dobrze? :) Nie chcę żeby leżało w skarpecie albo na jakimś niskooprocentowanym rachunku. Kasa na budowę domu - start budowy marzec 2013.

help mee

ETR
--
www.lifeprogress.pl


Data: 2012-07-16 12:03:38
Autor: blast
pół miliona na pół roku gdzie lokować?

Użytkownik "ETR" <niepodam@niepodam.pl> napisał w wiadomo¶ci news:ju0l3t$c7h$1node1.news.atman.pl...
Witam,

Drodzy Moi, gdzie ulokować 500 tys na okres 6 miesięcy żeby było dobrze? :) Nie chcę żeby leżało w skarpecie albo na jakim¶ niskooprocentowanym rachunku. Kasa na budowę domu - start budowy marzec 2013.

help mee

http://www.bankier.pl/lokaty/porownanie-lokat/

Data: 2012-07-16 06:12:53
Autor: fabian 05
pół miliona na pół roku gdzie lokować?
W dniu poniedziałek, 16 lipca 2012 12:03:38 UTC+2 użytkownik blast napisał:
Użytkownik &quot;ETR&quot; &lt;niepodam@niepodam.pl&gt; napisał w wiadomo¶ci news:ju0l3t$c7h$1node1.news.atman.pl...
&gt; Witam,
&gt;
&gt; Drodzy Moi, gdzie ulokować 500 tys na okres 6 miesięcy żeby było dobrze? &gt; :) Nie chcę żeby leżało w skarpecie albo na jakim¶ niskooprocentowanym &gt; rachunku. Kasa na budowę domu - start budowy marzec 2013.
&gt;
&gt; help mee

http://www.bankier.pl/lokaty/porownanie-lokat/

W/w porównywarka nie zawsze jest aktualna.
Ja wolę korzystać z codziennie aktualizowanej strony  http://www.oprocentowanielokat.pl/ i powi±zanej z ni± https://twitter.com/oprocentowanie (aktualizowanej co kilka godzin).
W dobie pojawiaj±cych się 2-3 dniowych ofert promocyjnych może to mieć istotne znaczenie.

Data: 2012-07-16 13:24:26
Autor: Konfabulator
pół miliona na pół roku gdzie lokować?
fabian_05@o2.pl napisał(a):
W/w por=F3wnywarka nie zawsze jest aktualna.
Ja wol=EA korzysta=E6 z codziennie aktualizowanej strony  http://www.oproce=
ntowanielokat.pl/=20
i powi=B1zanej z ni=B1 https://twitter.com/oprocentowanie (aktualizowanej c=
o kilka godzin).
W dobie pojawiaj=B1cych si=EA 2-3 dniowych ofert promocyjnych mo=BFe to mie=
=E6 istotne znaczenie.

Twoja porównywarka też jest dupna, bo obejmuje ofertę wybranych banków. Wiele banków spółdziekczych ma ciekawsze oferty od dużych graczy, a o tym już brak informacji. Tak samo jak nieuzględniane s± oferty SKOKów.

Data: 2012-07-16 15:42:50
Autor: SQLwiel
W dniu 2012-07-16 15:24,  Konfabulator pisze:

Twoja porównywarka też jest dupna, bo obejmuje ofertę wybranych banków. Wiele banków
spółdziekczych ma ciekawsze oferty od dużych graczy, a o tym już brak informacji. Tak samo jak
nieuzględniane s± oferty SKOKów.

Ale banki spółdzielcze i skoki s± nieco "w innej lidze".

--

Dziękuję i pozdrawiam.           Sqlwiel.

Data: 2012-07-16 14:08:58
Autor: Konfabulator
SQLwiel <_nick_@gmail.com> napisał(a):
Ale banki spółdzielcze i skoki s± nieco "w innej lidze".

Skoki zgoda, ale Banki Spółdzielcze? Maj± gwarancje BFG, licencję bankow± i poza gorsz± jako¶ci± marmurów, częstymi kolejkami i ograniczonym zasięgiem działania co zmusza do korespondowania zwykle poczt±, niczym w lokatach nie różni± się od molochów, poza często lepszym procentem z różnych dziwnych okazji, jak pocz±tek żniw, koniec żniw, barburka czy inne sianokosy.

Data: 2012-07-16 14:55:29
Autor: Aha....
W dniu 2012-07-16 10:58, ETR pisze:
Witam,

Drodzy Moi, gdzie ulokować 500 tys na okres 6 miesięcy żeby było dobrze?
:) Nie chcę żeby leżało w skarpecie albo na jakimś niskooprocentowanym
rachunku. Kasa na budowÄ™ domu - start budowy marzec 2013.

help mee

ETR

Moge sie zaopiekowac twoja kasiora, jesli bardzo chcesz ja bede wiedzial co z nia zrobic przez pol roku.

Podan nr konta ?

Data: 2012-07-16 09:50:50
Autor: witek
Aha.... wrote:
[...]

podaj.
mom troche trefnej kasy i nie wiem gdzie ja upchnac.

pół miliona na pół roku gdzie lokować ?