północ Francji

Data: 2010-06-27 22:05:32
Autor: HS
północ Francji
Witam,

jak wygląda sytuacja na północy Francji (bazy, nurkowiska)? Mam tylko jedną gwiazdkę CMAS... :-/

pozdrawiam, HS

Data: 2010-06-29 14:11:20
Autor: 666
północ Francji
Jak tam jest ze "śródlądziem" (jeziora, jaskinie) to nie wiem.
Ale jeśli chodzi o morze, to w necie jest dużo informacji o bazach, na miejscu jest jeszcze lepiej po parę baz nurkowych w każdym
porcie, dość łatwo znaleźć.
Tyle, że to są wody pływowe, a więc z reguły o silnych lub bardzo silnych prądach pływowych.
Z uwagi na temperatury na pewno warto ("trzeba"?) mieć suchy kombinezon, z uwagi na widzialność na pewno warto brać latarkę.
Powodzenia!

-- -- -

Data: 2010-06-29 16:16:58
Autor: HS
północ Francji
W dniu 29-06-2010 14:11,  666 pisze:
[...]
Wielkie dzięki za pomoc!
W grę wchodziłoby Morze Północne, ale chyba mam zbyt małe doświadczenie.

pozdrawiam!

północ Francji