Data: 2011-09-04 15:15:29 | |
Autor: megrims | |
pacjent: e60 535d | |
Czy to normalny objaw?
http://www.youtube.com/watch?v=X2V1uu__H0A Czy mam już kupować nową motoryne na alledrogo. przebieg 100kkm. I ten dym to nie para wodna. Trochę jebie spalonym olejem. |
|
Data: 2011-09-04 13:35:45 | |
Autor: to | |
pacjent: e60 535d | |
begin megrims
Czy to normalny objaw? Raczej nie. :) Co Ty mu zrobiłeś? Psujesz auta jak Michał, tylko droższe. ;) -- "An intelligent man is sometimes forced to be drunk to spend time with his fools." -- Ernest Hemingway |
|
Data: 2011-09-04 15:44:40 | |
Autor: megrims | |
pacjent: e60 535d | |
W dniu 2011-09-04 15:35, to pisze:
begin megrims raz go zagotowałem.. :( |
|
Data: 2011-09-04 13:48:10 | |
Autor: to | |
pacjent: e60 535d | |
begin megrims
raz go zagotowałem.. :( Patrząc po tym i po objawach masz pewnie wydmuchaną uszczelkę pod głowicą. -- "An intelligent man is sometimes forced to be drunk to spend time with his fools." -- Ernest Hemingway |
|
Data: 2011-09-04 15:51:00 | |
Autor: megrims | |
pacjent: e60 535d | |
W dniu 2011-09-04 15:48, to pisze:
begin megrims Ale jedzie zupełnie normalnie. Spalanie bez zmian, przyśpiesza jak przyśpieszał. W sumie może niepotrzebnie tam zaglądałem. |
|
Data: 2011-09-04 14:01:11 | |
Autor: to | |
pacjent: e60 535d | |
begin megrims
Ale jedzie zupełnie normalnie. Spalanie bez zmian, przyśpiesza jak No to jest spora szansa, że to tylko ta uszczelka. Ale jak dłużej z tym pojeździsz, to już pewnie nie będzie "tylko". -- "An intelligent man is sometimes forced to be drunk to spend time with his fools." -- Ernest Hemingway |
|
Data: 2011-09-04 16:09:28 | |
Autor: Olo | |
pacjent: e60 535d | |
W dniu 2011-09-04 15:44, megrims pisze:
W dniu 2011-09-04 15:35, to pisze: pier¶cionki , uszczelka głowicy do sprawdzenia/wymiany, jeszcze możesz sam± głowicę sprawdzić... W ogóle napierdala Ci strasznie, jak obrócona panewka... |
|
Data: 2011-09-04 14:12:52 | |
Autor: to | |
pacjent: e60 535d | |
begin Olo
pierścionki , uszczelka głowicy do sprawdzenia/wymiany, jeszcze możesz Ale jak na moje ucho dopiero po odkręceniu korka + kopci, więc może to tylko przedmuch z któregoś cylindra. Chociaż na podstawie takiego filmiku to w sumie trochę wróżenie z fusów. -- "An intelligent man is sometimes forced to be drunk to spend time with his fools." -- Ernest Hemingway |
|
Data: 2011-09-04 16:11:20 | |
Autor: megrims | |
pacjent: e60 535d | |
W dniu 2011-09-04 16:09, Olo pisze:
W dniu 2011-09-04 15:44, megrims pisze: Ale tylko jak odkręcę korek. Jak jest zakręcony, to cisza. |
|
Data: 2011-09-04 14:22:40 | |
Autor: to | |
pacjent: e60 535d | |
begin megrims
Ale tylko jak odkręcę korek. Jak jest zakręcony, to cisza. Moim zdaniem to raczej nie panewka, to by waliło cały czas. Pierścienie oczywiście warto sprawdzić po zrzuceniu głowicy. Obawiam się tylko, czy w przypadku uszkodzonych pierścieni naprawa byłaby opłacalna. -- "An intelligent man is sometimes forced to be drunk to spend time with his fools." -- Ernest Hemingway |
|
Data: 2011-09-04 16:32:35 | |
Autor: megrims | |
pacjent: e60 535d | |
W dniu 2011-09-04 16:22, to pisze:
begin megrims Co do znikającego oleju to nic się nie zmieniło. Dolewam 1 litr na 30.000 km |
|
Data: 2011-09-04 16:11:33 | |
Autor: to | |
pacjent: e60 535d | |
begin megrims
Co do znikającego oleju to nic się nie zmieniło. Dolewam 1 litr na No to RACZEJ pierścienie żyją. Wymiana uszczelki pod głowicą to nie dramat, byle Ci przy okazji nie spróbowali wmówić nieistniejących usterek. -- "An intelligent man is sometimes forced to be drunk to spend time with his fools." -- Ernest Hemingway |
|
Data: 2011-09-04 16:12:26 | |
Autor: Grejon | |
pacjent: e60 535d | |
W dniu 2011-09-04 16:11, megrims pisze:
Ale tylko jak odkręcę korek. Jak jest zakręcony, to cisza. Jak wyjmiesz termometr z gęby to też nie będzie pokazywał gor±czki... -- Grzegorz Jońca GG: 7366919 JID:grejon@jabber.aster.pl Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi |
|
Data: 2011-09-04 22:06:17 | |
Autor: DoQ | |
pacjent: e60 535d | |
W dniu 04-09-2011 16:11, megrims pisze:
Ale tylko jak odkręcę korek. Jak jest zakręcony, to cisza. Ale jeste¶ pewien, że nie było tak wcze¶niej? U mnie krzywki wałków rozrz±du taplaj±ce się w oleju generuj± podobny dĽwięk który słychać przy odkręconym korku. Pozdrawiam Paweł |
|
Data: 2011-09-04 22:12:17 | |
Autor: Kuba \(aka cita\) | |
pacjent: e60 535d | |
Użytkownik "DoQ" <pawel.doq@gmail.com> napisał w wiadomo¶ci news:j40lph$iqa$1mx1.internetia.pl... W dniu 04-09-2011 16:11, megrims pisze: jak nie zapomne, jutro w pracy pewnie znajdzie sie jakies 530 czy 535 i zobacze jak chodzi po otwarciu korka. -- Pozdrawiam Kuba (aka cita) www.cita.pl Dwa ogony Irma i Myszka Sprzedam P307 1,6HDI 2006 110KM http://allegro.pl/p307-1-6hdi-110km-klimatronik-komputer-cd-i1804906137.html Fiat Uno 3d 1,7D - na czę¶ci http://allegro.pl/uno-1-7d-3drzwiowy-caly-tanio-i1804906436.html |
|
Data: 2011-09-05 18:58:17 | |
Autor: Kuba \(aka cita\) | |
pacjent: e60 535d | |
Użytkownik "Kuba (aka cita)" <yes.or.no@wp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:j40m33$kvs$1inews.gazeta.pl...
niestety nie mialem czasu chodzić po warsztacie, ale za to rozmawiałem z mechanikami. Wstępna diagnoza - sprawdzić czy wałki sie nie przytarły. Jak nie bierze oleju, nie ubywa wody - założyć blokady na rozrz±d i zdj±ć wałki. Z dużym prawdopodobieństwem przytarły sie wałki, co może sie pogłębiać, może spadać cisnienie oleju i w koncu mog± sie zatrzeć - a czym to grozi - wiemy. Nie pokazywalem filmiku, tylko opowiadałem co na nim było. ps. wałki nowe w ASO ok 1650zł/szt -- Pozdrawiam Kuba (aka cita) www.cita.pl Dwa ogony Irma i Myszka Sprzedam P307 1,6HDI 2006 110KM http://allegro.pl/p307-1-6hdi-110km-klimatronik-komputer-cd-i1804906137.html Fiat Uno 3d 1,7D - na czę¶ci http://allegro.pl/uno-1-7d-3drzwiowy-caly-tanio-i1804906436.html |
|
Data: 2011-09-04 19:23:41 | |
Autor: Kuba \(aka cita\) | |
pacjent: e60 535d | |
Użytkownik "Olo" <alexhawk@usuntentekst_onet.pl> napisał w wiadomo¶ci news:j400qo$pt5$1news.onet.pl... W dniu 2011-09-04 15:44, megrims pisze: no wlasnie "jak panewka" ale nie panewka. Koledzy podpowiadaj± UPG ale od kiedy to UPG stuka? Wg mnie słuchać klawiature, pytanie tylko dlaczego o co konkretnie stuka. -- Pozdrawiam Kuba (aka cita) www.cita.pl Dwa ogony Irma i Myszka |
|
Data: 2011-09-04 19:36:28 | |
Autor: to | |
pacjent: e60 535d | |
begin Kuba \(aka cita\)
no wlasnie "jak panewka" ale nie panewka. Panewka stukająca tylko po odkręceniu korka? Koledzy podpowiadają UPG ale Jak komora spalania jest nieszczelna to może cykać czy jakby stukać w rytm zapłonu w tym cylindrze. -- "An intelligent man is sometimes forced to be drunk to spend time with his fools." -- Ernest Hemingway |
|
Data: 2011-09-04 21:45:52 | |
Autor: Kuba \(aka cita\) | |
pacjent: e60 535d | |
Użytkownik "to" <to@xyz.abc> napisał w wiadomości news:4e63d33c$0$2436$65785112news.neostrada.pl... begin Kuba \(aka cita\) no to też pisze, ze nie panewka przecież.
no może, może - ale dzwięk (przynajmniej an filmiku) wydaje sie być metaliczny ... Jak już miałbym strzelać po tym filmiku to powiedziałbym, ze nawalala samoregulator, który uległ uszkodzeniu po przegrzaniu ... no ale to taka wydumana teoria.. -- Pozdrawiam Kuba (aka cita) www.cita.pl Dwa ogony Irma i Myszka Sprzedam P307 1,6HDI 2006 110KM http://allegro.pl/p307-1-6hdi-110km-klimatronik-komputer-cd-i1804906137.html Fiat Uno 3d 1,7D - na części http://allegro.pl/uno-1-7d-3drzwiowy-caly-tanio-i1804906436.html |
|
Data: 2011-09-05 09:48:34 | |
Autor: Vlad The Ripper | |
pacjent: e60 535d | |
Użytkownik "megrims" <megrimsNOSPAM@interia.pl> napisał w wiadomości news:j3vtle$a76$1usenet.news.interia.pl... Czy to normalny objaw? Bierze płyn chłodzący? Jest "masło" pod korkiem oleju? |
|
Data: 2011-09-05 10:02:52 | |
Autor: Marcin 'Yans' Bazarnik | |
pacjent: e60 535d | |
On 2011-09-05 09:48, Vlad The Ripper wrote:
Może też płynem lać do komory spalania zamiast do oleju. St±d białe dymy ? -- pozdrawiam, Marcin 'Yans' Bazarnik |
|
Data: 2011-09-05 13:51:39 | |
Autor: Pabl_o | |
pacjent: e60 535d | |
Użytkownik "megrims" <megrimsNOSPAM@interia.pl> napisał w wiadomo¶ci news:j3vtle$a76$1usenet.news.interia.pl... Czy to normalny objaw? A moze ten sam problem co przy 530 z urywajacymi sie klapkami z kolektora ssacego... -- Picasso |
|
Data: 2011-09-05 14:48:59 | |
Autor: mleko | |
pacjent: e60 535d | |
On 2011-09-04 15:15, megrims wrote:
Czy to normalny objaw? Panewki, pierścienie, uszczelka, głowica do wymiany, jak to grupowicze piszą ;) Ty chyba naprawde lubisz sie chwalic. Przegrzałes, nie napisałes jak. Oleju nie bierze, płynu nie ubywa, oleju nie przybywa, nie kopci na biało, moc w normie. Jezdzic i sie nie przejmowac, korek odkrecac tylko przy wymianie lub ewentualnej dolewce oleju. |
|
Data: 2011-09-05 20:36:58 | |
Autor: megrims | |
pacjent: e60 535d | |
W dniu 2011-09-04 15:15, megrims pisze:
Czy to normalny objaw? Jutro rano jadÄ™ do mechanika. PodzielÄ™ siÄ™ z Wami jego spostrzeĹĽeniami |
|
Data: 2011-09-07 08:28:43 | |
Autor: Bartek | |
pacjent: e60 535d | |
Użytkownik "megrims" <megrimsNOSPAM@interia.pl> napisał w wiadomo¶ci news:j434sa$f9b$1usenet.news.interia.pl...
W dniu 2011-09-04 15:15, megrims pisze: nie wiem czy cie pociesze, ale sprawdziłem w 2 e60 i stuki s± identyczne. jedno co to z tym dymem może troche jak by mniej, ale to ciężko porownać na podstawie filmiku, oba auta maj± przejechane ponad 200.000 mnnie to tak stuka jak ny nie mechanicznie, tylko wlasnie olejowo, albo poprostu pluska jak by...;) identycznie jak na filmiku. z tym że mowie, raczej nie jak uszkodzona panewka czy element stukajacy. -- Pozdrawiam, Bartek Lybra 2.4 JTD |
|
Data: 2011-09-07 20:21:27 | |
Autor: megrims | |
pacjent: e60 535d | |
W dniu 2011-09-07 08:28, Bartek pisze:
U�ytkownik "megrims"<megrimsNOSPAM@interia.pl> napisa� w wiadomo�ciNo właśnie. Mi mech powiedział mniej więcej tak: "No i po chuj tam zaglądałeś.To normalne i w każdym aucie tak jest". pzdr. |
|
Data: 2011-09-08 00:58:39 | |
Autor: neoniusz | |
pacjent: e60 535d | |
W dniu 07.09.2011 20:21, megrims pisze:
"No i po chuj tam zaglądałeś.To normalne i w każdym O, zrezygnowales z ASO na rzecz Heńka ze stodoły pod miastem? ;) |
|
Data: 2011-09-08 07:55:24 | |
Autor: megrims | |
pacjent: e60 535d | |
W dniu 2011-09-08 00:58, neoniusz pisze:
W dniu 07.09.2011 20:21, megrims pisze: Zdziśka :D |
|
Data: 2011-09-08 08:24:05 | |
Autor: Vlad The Ripper | |
pacjent: e60 535d | |
Moim zdaniem dobrze powiedział. Jak nie ubywa żadnych płynów ponad normę to nie ma się czym przejmować.No właśnie. Mi mech powiedział mniej więcej tak: |
|
Data: 2011-09-12 11:49:12 | |
Autor: Bartek | |
pacjent: e60 535d | |
Użytkownik "megrims" <megrimsNOSPAM@interia.pl> napisał w wiadomo¶ci news:j48cn7$370$1usenet.news.interia.pl...
W dniu 2011-09-07 08:28, Bartek pisze: no. i sprawdzilem jescze potem i z tym dymieniem czy jak to tam nazwać identyko jak u ciebie. a jak ci sie skonczyla sprawa bledu z akumulatorem, bo albo przegaopilem albo nie pamietam?:) -- Pozdrawiam, Bartek |
|
Data: 2011-09-12 11:54:56 | |
Autor: Cavallino | |
pacjent: e60 535d | |
Użytkownik "Bartek" <NIESPAMUJsmietnik1@poczta.fm> napisał w wiadomo¶ci news:
a jak ci sie skonczyla sprawa bledu z akumulatorem, bo albo przegaopilem albo nie pamietam?:) BTW: BMW wzywa do serwisów auta z tak± przypadło¶ci± - kampania. Przynajmniej te z dieslem. Przyczyna ponoć tkwi w nieodł±czaj±cym się podgrzewaczu ¶wiec czy co¶ w ten deseń. Może to o to szło? |
|
Data: 2011-09-12 19:35:59 | |
Autor: megrims | |
pacjent: e60 535d: BTW: krĂłtka historia ost atnich 100kkm oraz 60kkm w c63 | |
W dniu 2011-09-12 11:49, Bartek pisze:
Użytkownik "megrims"<megrimsNOSPAM@interia.pl> napisał w wiadomości(ciach) a jak ci się skończyła sprawa błędu z akumulatorem, bo albo przegapiłem a! moduł GPS mam już 2.5 roku (ten od monitoringu). I bateria w nim zaczęła świrować. Wiadomo ciepło/zimno/ciepło/zimno więc po takim czasie ch@j ją strzelił. Naprawa polegała na.. Uwaga... Ominięciu IBS :D :D :D GPS podłączono bezpośrednio do klemy '-'. Czujnik poboru prądu jest na klemie '-'. Komunikaty o aku przestały przychodzić - leczenie syfa pudrem. Nie pytajcie kto, gdzie i za ile to zrobił. Ale po 3 tygodniach stania ledwo kręcił, więc grzecznie, aczkolwiek stanowczo zażądałem wymiany baterii w GPS :) A tak poza tym to ma przejechane 98kkm, czipa na 306KM i 660Nm :D od przebiegu 40kkm i w zasadzie żadnych problemów. Tylko rzeczy eksploatacyjne. Ogólnie kochane auto. Tyle, ze w mieście chleje 15. Średnie z trasą za 4kkm ma 11.4. Do przyjęcia. Ostatnio coś delikatnie stuka w zawieszeniu na dziurach i to nie zawsze. Ale przy okazji: C63 Ma 2 lata, przejechane 60kkm i co mnie ostatnio wqrvia: - błąd pomiaru poziomu paliwa: po zatankowaniu pokazuje full. schodzi do 3/4 potem do 1/2.. potem NAGLE rezerwa, zasięg '0' przejechać można 400 m (metrów) i trup. Zajebiste.. dla żony szczególnie. - coś się rżnie skrzynia biegów. w Trybie C/S chodzi normalnie. W trybie 'M' jak się przekłada łopatami to też jest OK. Ale lewarem przekłada tylko co piąty raz. Przy normalnej jeździe nie przeszkadza, ale przy nienormalnej jak się szybko obraca sterem to ciężko trafić w łopatę. Chyba biały pasek na środku przykleję :D ASO przefleszowało cały soft. Pojawiły się nowe drogi w Navi, ale zgłoszone usterki nadal są. ASO to najczęściej są wymieniacze a nie mechanicy. Chyba poszukam pana Kazia w stodole, który może to naprawi. Niestety polskie drogi mają to do siebie, że tapicerki słychać już jak się jedzie po wertepach. W zawieszeniu na razie nix. |