pacjent s max benzyna kreci ale nie odpala

Data: 2020-03-30 17:04:05
Autor: Poldek
pacjent s max benzyna kreci ale nie odpala
W dniu 2020-03-29 o 11:14, glumek pisze:
kreci ale nie odpala
paliwo jest
aku naładowany

co to moze byc ?

Miałem kiedyś coś takiego w Golfie 2. Nigdy nie dowiedziałem się co było przyczyną. Pomogło wzięcie Golfa na hol i pociągnięcie na holu ulicą z lekkim spadkiem. Drugi bieg, łagodnie puszczamy sprzęgło i gdy silnik zacznie się obracać to jedziemy dalej, jedziemy cały czas. Po przeciągnięciu tak na cały czas kręcącym się silniku ok. 200-300 metrów zapalił i dalej jeździł jeszcze kilka lat, aż został rozbity.

Data: 2020-03-30 17:13:04
Autor: J.F.
Użytkownik "Poldek"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:r5t1p4$t66$1@gioia.aioe.org...
[...]

Diesel, benzyna ?

Pasuje do zapowietrzonego ukladu paliwowego, ale w benzynkach to raczej rzadkosc.
Jeszcze ewentualnie "zalane swiece".
A moze jakis problem z wysokim napieciem - wypalilo co tam mialo wypalic i zaczelo iskrzyc.

Znajomy kiedys tak mial ... citroen to byl, albo renault.
Benzyna do cylindrow dochodzi. Iskra na swiecach jest.
A zapalic nie chce.
Pomogla wymiana kopułki rozdzielacza.

A jak tam s-max - zapalil w koncu czy nadal nie ?

wlac w kolektor dolotowy lyzke benzyny.
Jak nadal nie odpali, chocby na chwile - problem z iskrą.

J.

pacjent s max benzyna kreci ale nie odpala