[Gdansk] pad Orange

Data: 2010-12-21 19:16:22
Autor: kamtzu
[Gdansk] pad Orange
Od conajmniej 2h nie mozna zadzwonic ani wyslac smsa z orange (sprawdzane na 2 telefonach w roznych czesciach miasta). Polaczenia przychodzace dzialaja. Cos powazniejszego?

Data: 2010-12-21 10:52:40
Autor: jack
pad Orange
.... a niedorzecznik Jabczyński twierdzi, że winne są warunki
atmosferyczne :)

Który to już raz? Bo na moją pamięć - co najmniej czwarty od 2004r
(chyba właśnie wtedy przed Świętami był totlany pad w Wigilię).

Kupa śmiechu z przewagą kupy.

Data: 2010-12-21 20:09:11
Autor: Maciej Muran
pad Orange
Użytkownik "jack" <jackt4@gmail.com> napisał

Który to już raz?

E tam. Przed chwilą testowo próbowałem się dodzwonić z Play na swój nr w Orange.
"Sieć zajęta" na wyświetlaczu - identycznie jak w Erze od ponad 4 lat ;)

Jak dla mnie, bardziej istotne są te codzienne trudności w dostępie do sieci...

M.

Data: 2010-12-22 20:29:27
Autor: Wojciech Nawara
pad Orange
W dniu 2010-12-21 19:52, jack pisze:

Który to już raz? Bo na moją pamięć - co najmniej czwarty od 2004r
(chyba właśnie wtedy przed Świętami był totlany pad w Wigilię).

Kupa śmiechu z przewagą kupy.

4 awaria od 2004 roku? No rzeczywiście, dramat.

Data: 2010-12-21 19:32:10
Autor: qwerty
[Gdansk] pad Orange
Użytkownik "kamtzu"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:ieqqtd$5sg$1@usenet.news.interia.pl...
Od conajmniej 2h nie mozna zadzwonic ani wyslac smsa z orange (sprawdzane na 2 telefonach w roznych czesciach miasta). Polaczenia przychodzace dzialaja. Cos powazniejszego?

Doładuj prepaida. ;)
A tak na poważnie - chyba cała polska leży i kwiczy. Nie ma to jak orange.

Data: 2010-12-21 21:16:03
Autor: animka
[Gdansk] pad Orange
W dniu 2010-12-21 19:32, qwerty pisze:
UĹźytkownik "kamtzu"  napisał w wiadomości grup
[...]

To dziwne. Dzwonilam dzisiaj parę razy i nie było problemów. Ostatnio dzwoniłam ok. godziny temu.

--
animka

Data: 2010-12-22 00:45:09
Autor: piaseczosnek
[Gdansk] pad Orange
Dnia Tue, 21 Dec 2010 19:32:10 +0100, qwerty napisał(a):

A tak na poważnie - chyba cała polska leży i kwiczy. Nie ma to jak orange.

Na Euro 2012 będzie dobrze:
http://telepolis.pl/news.php?id=20195
:)

Data: 2010-12-22 10:53:40
Autor: qwerty
[Gdansk] pad Orange
Użytkownik "piaseczosnek"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:iere65$r9u$1@news.onet.pl...
Na Euro 2012 będzie dobrze:
http://telepolis.pl/news.php?id=20195
:)

Wtedy era i orange będą leżeć i kwiczeć. ;)

Data: 2010-12-21 19:37:45
Autor: Chris
[Gdansk] pad Orange
Dnia Tue, 21 Dec 2010 19:16:22 +0100, kamtzu napisał(a):

Od conajmniej 2h nie mozna zadzwonic ani wyslac smsa z orange (sprawdzane na 2 telefonach w roznych czesciach miasta). Polaczenia przychodzace dzialaja. Cos powazniejszego?

Chyba jakiś większy kataklizm, bo w Krakowie jest to samo!

--
Pozdrowienia,
Krzysztof

Data: 2010-12-21 19:47:20
Autor: shz
[Gdansk] pad Orange
Warmińsko-Mazurskie  tyż :(

Data: 2010-12-21 21:06:05
Autor: Chris
[Gdansk] pad Orange
Dnia Tue, 21 Dec 2010 19:37:45 +0100, Chris napisał(a):

Chyba jakiś większy kataklizm, bo w Krakowie jest to samo!

W Krakowie (a przynajmniej u mnie) już działa.

--
Pozdrowienia,
Krzysztof

Data: 2010-12-21 19:47:00
Autor: Marzena
[Gdansk] pad Orange

Użytkownik "kamtzu" <a@a.pl> napisał w wiadomości news:ieqqtd$5sg$1usenet.news.interia.pl...
Od conajmniej 2h nie mozna zadzwonic ani wyslac smsa z orange (sprawdzane na 2 telefonach w roznych czesciach miasta). Polaczenia przychodzace dzialaja. Cos powazniejszego?

Zdaje się, ze padła cała sieć. Doniesienia są z wszystkich stron kraju.
http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80273,8853998,Wielka_awaria_sieci_Orange_w_calym_kraju.html

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
marzatela
http://mojemiastogdansk.blox.pl

Data: 2010-12-21 21:09:27
Autor: tl
[Gdansk] pad Orange

Użytkownik "Marzena" <marzatela@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ieqsml$g4$1inews.gazeta.pl...

[...]

Ale jak ta pogoda wiedziała który numer jest prepaidowy i trzeba go uwalić ?

Data: 2010-12-21 20:02:59
Autor: Aleksander
[Gdansk] pad Orange - Business Everywhere
Telefony swoją drogą, ale współczuje równie mocno albo i
mocniej korzystającym z bezprzewodowego Internetu w tej sieci...

.... " Business Everywhere " ... !!! ... eh...

[Gdansk] pad Orange