padl akumulator - jak sie przygotowac do reklamacji

Data: 2014-04-10 19:44:04
Autor: Irokez
padl akumulator - jak sie przygotowac do reklamacji
W dniu 2014-04-10 19:24, magda pisze:
Witam
Dzisiaj padl calkowicie i nagle kilkumiesieczny akumulator. Wczoraj normalnie auto jezdzilo, dzisiaj wsiadam i krecic nie chce. Po odpaleniu auta przez kable i pokreceniu sie godzinke po miescie - nadal zgon calkowity. Akumulator wsadzony na prostownik poczatkowo laduje sie pradem 3A (prostownik do 12A) a po kilkunastu minutach ladowanie spada do "zera" (wychylowy amperomierz na prostowniku nie rusza sie wcale, ale slychac ze transformator cos tam daje bo brzeczy troche bardziej niz przy odlaczonym aku).
I teraz pytanie jak zabrac sie za zalatwienie sprawy.
Akumulator kupiony na osobe fizyczna w sklepie internetowym, odebrany osobiscie. Nie jest to sklep producenta tylko taki wielobranzowy.
Na ich stronie piszą zeby w razie usterek sprzetu kontaktowac sie z producentem jednak ja planuje im oddac ten akumulator, czyli tam gdzie kupowalam. Celowo nie podaje ani nazwy sklepu ani producenta akumulatora, zeby nic nie sugerowac, tudziez nie robic kwasu sklepowi zawczasu.
I teraz najwazniejsze. Domyslam sie ze po 14 dniach dostane odpowiedz ze akumulator uszkodzony w wyniku zlej eksploatacji co bedzie bzudra. (prosilabym o nietrolowanie nt alternatora lub ze cos mi pobiera prad)

Co zrobic dalej z tym fantem, jesli tak wlasnie bedzie?
Poradzcie co zrobic zeby nie dac sie wydymac.

Nie nadstawiać się ;)
Przygotuj się na wielkie problemy, czyli konkretne zgłoszenie reklamacyjne na piśmie sobie przygotuj z żądaniem naprawy lub wymiany na nowy. Ja półtorej miesiąca czekałem na wymianę Centry Futura, ale najpierw nasłuchałem się, że to ja uszkodziłem 2 miesięczny akumulator, gość mi sprawdzał prąd ładowania, rozruchu i szukał czegokolwiek żeby się przyczepić.
Ale może będziesz miała zupełnie inaczej czego Tobie życzę.

Irokez

Data: 2014-04-10 19:47:06
Autor: magda
[...]

mozesz podac wzor takiego pisma?
pradu ladowania nikt mi nie zmierzy bo nie pojade do sklepu atem bez akumulatora. zreszta watpie zeby w tamtym sklepie ktos mial pojecie o takich pomiarach.

Data: 2014-04-10 19:56:09
Autor: Czesław Wiśniak
padl akumulator - jak sie przygotowac do reklamacji
pradu ladowania nikt mi nie zmierzy bo nie pojade do sklepu atem bez akumulatora.

Ze co ?

Data: 2014-04-10 20:22:25
Autor: ToMasz
padl akumulator - jak sie przygotowac do reklamacji

mozesz podac wzor takiego pisma?
urząd miasta, rzecznik praw obywatelskich. Nie po wzór pisma, tylko po poradę, albo odrazu niech rzecznik zatelefonuje do sprzedawcy. Działa mobilizująco

ToMasz

Data: 2014-04-10 20:42:50
Autor: magda
W dniu 2014-04-10 20:22, ToMasz pisze:

[...]

znaczy mam najpierw isc do rzecznika a potem dopiero do sklepu ?

Data: 2014-04-10 22:03:55
Autor: ToMasz
W dniu 10.04.2014 20:42, magda pisze:
[...]

sugeruje - najpierw rzecznika.

ToMasz

Data: 2014-04-10 22:49:20
Autor: magda
padl akumulator - jak sie przygotowac do reklamacji
znaczy mam najpierw isc do rzecznika a potem dopiero do sklepu ?
sugeruje - najpierw rzecznika.

no ale jak?
mam isc do rzecznika i powiedziec mu "Panie, zadzwon Pan do tego sklepu bo mam padniety akumulator i czuje ze beda chcieli mnie wyslac na drezwo" ???

Data: 2014-04-11 17:56:39
Autor: ToMasz
W dniu 10.04.2014 22:49, magda pisze:
[...]

witam. Kupiłam akumulator, oto dowód zakupu. akumulator nie działa tak jak chcę, więc chciałabym dostać nowy, wolny od wad. Jaki sposób dociekania swoich praw w tym przypadku będzie najkorzystniejszy?

ToMasz

Data: 2014-04-11 11:19:17
Autor: Marcin N
W dniu 2014-04-10 19:44, Irokez pisze:

Ja półtorej miesiąca czekałem na wymianę

Chyba półtorego miesiąca.

--
MN

Data: 2014-04-11 11:25:24
Autor: Czesław Wiśniak
padl akumulator - jak sie przygotowac do reklamacji

Ja półtorej miesiąca czekałem na wymianę

Chyba półtorego miesiąca.

Stawiam na półtora  :P

Data: 2014-04-11 02:53:44
Autor: kogutek444
W dniu piątek, 11 kwietnia 2014 11:25:24 UTC+2 użytkownik Czesław Wiśniak napisał:

> Chyba półtorego miesiąca.

Stawiam na półtora  :P

Jeśli już to pół tora.

Data: 2014-04-11 11:58:36
Autor: Stefko5

napisał:

> Chyba półtorego miesiąca.

Stawiam na półtora  :P

Jeśli już to pół tora.
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
Lepsze jest  pół litra.

Data: 2014-04-11 22:30:43
Autor: Adam

napisał:

> Chyba półtorego miesiąca.

Stawiam na półtora  :P

Jeśli już to pół tora.
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
Lepsze jest  pół litra.

A dwie półlitrówki to już litr, czy nadal dwie półlitrówki?

--
Pozdrawiam.

Adam

Data: 2014-04-12 01:33:26
Autor: kogutek444
W dniu piątek, 11 kwietnia 2014 22:30:43 UTC+2 użytkownik Adam napisał:
> [...]

> -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

> Lepsze jest  pół litra.

A dwie półlitrówki to już litr, czy nadal dwie półlitrówki?

Na pewno to cztery ćwiartki. To nie podlega dyskusji.

Data: 2014-04-12 22:49:53
Autor: Adam

napisał:

[...]

Ale co to jest cztery ćwiartki na półlitrowy pysk?

--
Pozdrawiam.

Adam

Data: 2014-04-12 13:56:34
Autor: kogutek444

>>> napisał:

> Na pewno to cztery ćwiartki. To nie podlega dyskusji.

Ale co to jest cztery ćwiartki na półlitrowy pysk?

-- Pozdrawiam.

Adam

Może na zachętę?

Data: 2014-04-12 23:19:41
Autor: Adam

napisał:

[...]

O właśnie! Tego się trzymajmy :)

--
Pozdrawiam.

Adam

padl akumulator - jak sie przygotowac do reklamacji