padł kineskop philips 29 cali

Data: 2009-05-23 15:12:16
Autor: nom
padł kineskop philips 29 cali
pierwsze co to mozna sprawdzic emisje kineskopu, poszukaj na elektrodzie jak to sie robi w warunkach domowych. Mozna na poczatek takze zwiekszyc napiecie siatki drugiej G2. Mozna takze zewrzec ogranicznik pradu zarzenia (pewnie dioda i opornik) w celu zwiekszenia napiecia na zarzeniu. U mnie w sony po 15 latach obraz strasznie zbladł, był różowy. Zwarłem diodę i rezystor w obwodzie zarzenia i obraz wygladal super, kolorki żywe, ostry obraz bez linii powrotów. Po roku kineskop  całkiem wyzionął ducha. :D

padł kineskop philips 29 cali