padła karta graficzna

Data: 2010-08-22 19:20:15
Autor: M1SLQ
padła karta graficzna
w dziwny sposób uszkodziło się stare GB 8800GTS 640MB: nie pozwala na
instalację sterowników (sprawdzane pod WXP i Vista - po wykryciu i
uruchomieniu instalacji driverów proces dochodzi niby do końca i prosi o
reset, po restarcie video card: unknown). Czy ktoś poratuje jakąś sugestią?

Pozdrawiam

Data: 2010-08-22 23:12:01
Autor: Sirokko
padła karta graficzna
W dniu 2010-08-22 19:20, M1SLQ pisze:
[...]

Człowieku, ale czego Ty oczekujesz? Próbowałeś instalować kartę w innym kompie? Najpierw spróbuj gdzie indziej, później doszukuj się problemów ze sprzętem. Ja sam miałem podobny przypadek na nVidiach. Po prostu na niektórych konfiguracjach sprzętowych dana karta ma FOCHa i nic z tym nie zrobisz. Jakoś przy ATI takich problemów nie ma :P

Data: 2010-08-22 23:26:45
Autor: M1SLQ
padła karta graficzna
Człowieku, ale czego Ty oczekujesz? Próbowałeś instalować kartę w innym kompie? Najpierw spróbuj gdzie indziej, później doszukuj się problemów ze sprzętem.

Oczywiście, tak zrobiłem:

komp1: Conroe 2,4GHz, 2x2GB DDR2, P35
komp2: Allendale 1,8GHz, 2GB, G31
komp3: Sempron 1,9GHz AM2, nForce 6150
komp4: 5600+ X2 AM2, chipsetu nie pamiętam

Ja sam miałem podobny przypadek na nVidiach. Po prostu na niektórych konfiguracjach sprzętowych dana karta ma FOCHa i nic z tym nie zrobisz.

na komp1 karta działała 3 lata.

Pozdrawiam

Data: 2010-08-22 23:13:40
Autor: vissim
padła karta graficzna
a mi taki dysk nietypowy....no dysku nie widzi, albo czasem widzi ale tak
nie do konca. Co moze byc przyczyna ?

Data: 2010-08-22 23:29:08
Autor: M1SLQ
padla karta graficzna
a mi taki dysk nietypowy....no dysku nie widzi, albo czasem widzi ale tak
nie do konca. Co moze byc przyczyna ?

Podalem mozliwie najwiecej szczególów, nie poprosiles o inne, ale wyjechales z ironia. Mimo wszystko dziekuje za odpowiedz na posta i zycze mniej stresu w codziennym zyciu.

Pozdrawiam

Data: 2010-08-22 23:29:44
Autor: M1SLQ
padła karta graficzna
ustaw sobie czytnik

Data: 2010-08-23 00:11:35
Autor: JoteR
padła karta graficzna
"M1SLQ" napisał:

w dziwny sposób uszkodziło się stare GB 8800GTS 640MB:
nie pozwala na instalację sterowników (...)
po restarcie video card: unknown). Czy ktoś poratuje jakąś sugestią?

Spróbuj wgrać ponownie BIOS do tej karty, tylko sprawdź dokładnie, który masz model. Prawdopodobnie ten:
http://www.gigabyte.pl/products/vga/bios/gv-nx88s640h-rh.html

JoteR

Data: 2010-08-25 10:49:25
Autor: Dox
padła karta graficzna
reset, po restarcie video card: unknown). Czy ktoś poratuje jakąś sugestią?

jakie ID ma karta w np. Evereście ? Czasami pomaga modyfikacja pliku inf ze sterownikiem.

padła karta graficzna