padła mi drukarka

Data: 2010-10-21 16:36:51
Autor: spider.pl
padła mi drukarka
W dniu 21-10-2010 16:32, zbigniew pisze:
Witam. Miałem prymitywnego Canona i250 i słuzyła mi długo.
Szukam w miarę prostej ( taniej) drukarki, mało drukuje i tylko w czerni.

Wypatrzyłem HP D1660 i w zasadzie byłaby dobra , choc droga w eksploatacji.
Wyczytałe kiedys gdzieś, że jak nie ma kolorowego tuszu to nie można nią
drukować czarnym , czy to tak jest?

Może macie coś innego i taniego w eksploatacji to użytku domowego,
jakies sugestie.

z góry dziękuję
Ja polecam HP LaserJet P1005. Jest to drukarka czarno-biała i naprawdę ekonomiczna w użyciu. Drukuje szybko i moim zdaniem nie zamieniłbym jej na drukarkę atramentową nigdy w życiu. Niby toner wydaje się drogi ale ja jeszcze nie wymieniałem tonera ani raz od momentu zakupu czyli jakieś 1,5 roku

Tom

padła mi drukarka