padła sieciówka na płycie?

Data: 2011-12-08 19:35:55
Autor: kamil
padła sieciówka na płycie?
On 08/12/2011 18:48, ToMasz wrote:
witam
Ni stąd ni zowąd, karta sieciowa wbudowana w płytę główną GA-880GM-D2H
przestała działać. Nie wiem jak to zdiagnozować lepiej, ale po
połączeniu komputera ze switchem kabelkiem 50cm, nie świecą diody, a
bios informuje ze kabel sieciowy ma długość zero metrów. W biosie karta
sieciowa załączona.
Wiem ze zwykła sieciówka kosztuje parę zł, ale na płycie mam mało miejsca!
pomóżcie proszę z ostateczną diagnozą.

Inny kabel na początek?

--
Pozdrawiam,
Kamil

http://bynajmniej.net

Data: 2011-12-08 21:03:32
Autor: ToMasz
padła sieciówka na płycie?
W dniu 08.12.2011 20:35, kamil pisze:
[...]

słuszna uwaga. niemniej jednak jak padło to było na kablu nr1, potem użyłem kabla nr2 (50cm który był w pudełku razem z routerem) i doiodki też nie migały...

ToMasz

Data: 2011-12-08 21:19:04
Autor: Maciek "Babcia" Dobosz
padła sieciówka na pły cie?
Dnia 2011-12-08, o godz. 21:03:32
ToMasz <twitek4@.gazeta.pl> napisał(a):

> Inny kabel na początek?
słuszna uwaga. niemniej jednak jak padło to było na kablu nr1, potem użyłem kabla nr2 (50cm który był w pudełku razem z routerem) i
doiodki też nie migały...

A na pewno w płycie a nie w urządzeniu po drugiej stronie kabla? Warto
też dla testu ustawić transfer z Auto na najwolniejszy i stopniowo
podnosić jeśli łącze zadziała. Urządzenia niektórych producentów się
"nie lubią" czasami. Zdarzyło mi się że np. switche SOHO 3Com nie za
bardzo chciały współpracować na najwyższej dopuszczalnej prędkości z
niektórymi Realtek-ami i Broadcom-ami popularnymi na tanich płytach
głównych.

Zdrówko

padła sieciówka na płycie?