pad³o na mnie - Katowice->Piwniczna Zdrój

Data: 2010-12-30 08:56:41
Autor: Mateusz
pad³o na mnie - Katowice->Piwniczna Zdrój
Cze¶æ,

Pierwsza sprawa: Nie mam zamiaru jechaæ p³atnym odcinkiem na Kraków
tylko raczej pchaæ siê na O¶wiêcim, Wadowice, Kalwariê. ¦nieg mi nie
przeszkadza, tylko ¿eby lodu, jakich¶ mega kolein i korków nie by³o..

Druga sprawa: Wsteczny powinno siê w³±czaæ na postoju. Dlaczego wiêc
jak hamujê i mam zablokowane ko³a (lód np) to wsteczny mi nie chce
wej¶æ ? poza tym, dlaczego przy zblokowanych ko³ach mam na
prêdko¶ciomierzu prêdko¶æ nie zerow± ?

Link do mapy: http://tnij.org/jpte

Data: 2010-12-30 18:00:44
Autor: Endriu
[...]

Nie jed¼ tamtêdy, raczej okr±¿ bramki w Jaworznem i Alwerni±.
Tym bardziej ¿e w Jaworznie w³±¶nie wybudowali obwodnicê, która dosyæ fajnie siê ¶miga.

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2010-12-30 17:06:52
Autor: Waldek Godel
pad³o na mnie - Katowice->Piwniczna Zdrój
Dnia Thu, 30 Dec 2010 18:00:44 +0100, Endriu napisa³(a):

Nie jed¼ tamtêdy, raczej okr±¿ bramki w Jaworznem i Alwerni±.
Tym bardziej ¿e w Jaworznie w³±¶nie wybudowali obwodnicê, która dosyæ fajnie siê ¶miga.

zw³aszcza przejaz z Regulic do Alwerni zim± bêdzie atrakcj± dla
przyjezdnego...

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
Co to jest tradycja? Tradycja co jest co¶ ekstra. Chodzi o to ¿e jak my im

Data: 2010-12-30 18:15:38
Autor: Endriu
pad³o na mnie - Katowice->Piwniczna Zdrój
zw³aszcza przejaz z Regulic do Alwerni zim± bêdzie atrakcj± dla
przyjezdnego...

A co, nie idzie przejechaæ tym zjazdem z autostrady ?.
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/7a45d6f8e54e2dd4.html

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2010-12-30 09:25:32
Autor: Mateusz
pad³o na mnie - Katowice->Piwniczna Zdrój
Waldku, dziêki za odzew, móg³by¶ sprecyzowaæ ?

Endriu, broñ bo¿e ? we¼ mnie nie strasz ;-) niby dlaczego mia³bym siê
tam zdziwiæ ?

Data: 2010-12-30 18:44:25
Autor: Endriu
pad³o na mnie - Katowice->Piwniczna Zdrój
Endriu, broñ bo¿e ? we¼ mnie nie strasz ;-) niby dlaczego mia³bym siê
tam zdziwiæ ?

Kiedy¶ w lecie postanowi³em sobie tamt± tras± pojechaæ (równie¿ z okolic Katowic) do Szczawnicy.
Straci³em wtedy chyba ze dwie godziny (trasê t± pokonujesz prêdko¶ci± 60 km/h wlok±æ siê z regu³y za jak±¶ ciê¿arówka) i plu³em sobie w brodê, ¿e nie wybra³em drogi na Kraków (obje¿d¿aj±c bramki), Zakopiank± i ze zjazdem w Lubieniu na Szczawnicê.

Jad±c z powrotem wybra³em grogê na zakopiankê i to by³ dobry wybór.

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2010-12-30 11:54:58
Autor: Mateusz
pad³o na mnie - Katowice->Piwniczna Zdrój
On 30 Gru, 18:44, "Endriu" <n...@interia.pl> wrote:
Kiedy w lecie postanowi em sobie tamt tras pojecha (r wnie z okolic
Katowic) do Szczawnicy.
Straci em wtedy chyba ze dwie godziny (tras t pokonujesz pr dko ci 60
km/h wlok si z regu y za jak ci ar wka) i plu em sobie w brod , e nie
wybra em drogi na Krak w (obje d aj c bramki), Zakopiank i ze zjazdem w
Lubieniu na Szczawnic .

Jad c z powrotem wybra em grog na zakopiank i to by dobry wyb r.

Powiem Ci tak, ja je¼dzi³em t± drog± przez Wadowice i nigdy nie
narzeka³em. Musia³e¶ mieæ pecha. Znajomi rzucali bluzgami na
zakopiankê (korki) a ja nigdy, jad±c do zakopca czy szczawnicy nie
sta³em w korkach :-) nie mniej jednak dziêki za pomys³y.

Data: 2010-12-30 21:44:20
Autor: Endriu
[...]

Je¿dzi³em tam dwa lata pod rz±d i od tego czasu pamiêtam ¿e ca³y czas przeprowadzany jest remont trasy (ruch wachad³owy wró¿nych miejscach w zale¿no¶ci od postêpów prac). Dodakowo z tego co pamiêtam w godzinach przejechanie poszczególnych miast wi±za³o siê z z ci±gniêciem siê za ciê¿arówkami - ma³o miejsc do wyprzedzania. Przejechanie poszczególnych miast O¶wiêcimia, Wadowic Suchej Besklidzkiej - pamiêtam trasa ci±g³a siê jak flaki z olejem, ¶rednia prêdko¶æ 60-50.

Co do zakopianki by³ tam przprowadzany remont w Klikuszowej (tworzy³y siê tam du¿e korki, ale chyba jest ju¿ po remoncie) ale wybieraj±c trasê która ci poleci³em nie wpadasz na ten korek ....

Zreszta by³ tutaj taki post w okolicach lata odno¶nie tej trasy - nie mojego autorstwa - którego autor mówi³ dok³adnie to samo ja....

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2010-12-30 21:55:22
Autor: Endriu
pad³o na mnie - Katowice->Piwniczna Zdrój
Co do zakopianki by³ tam przprowadzany remont w Klikuszowej (tworzy³y siê tam du¿e korki, ale chyba jest ju¿ po remoncie) ale wybieraj±c trasê która ci poleci³em

Oczywi¶cie w grê wchodzi równie¿ wariant przez Lubieñ, Limanow± i Nowy S±cz.

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2010-12-30 21:08:10
Autor: Waldek Godel
pad³o na mnie - Katowice->Piwniczna Zdrój
Dnia Thu, 30 Dec 2010 09:25:32 -0800 (PST), Mateusz napisa³(a):

Waldku, dziêki za odzew, móg³by¶ sprecyzowaæ ?

Miêdzy Regulicami a Alwerni± jest bardzo stromy podjazd, bardzo czêsto
ca³kowicie zamykany zim±, wtedy trzeba do³o¿yæ ³adne kilka km objazdem.

Data: 2010-12-30 13:53:01
Autor: Mateusz
pad³o na mnie - Katowice->Piwniczna Zdrój
On 30 Gru, 22:08, Waldek Godel <nos...@orangegsm.info> wrote:
Mi dzy Regulicami a Alwerni jest bardzo stromy podjazd, bardzo cz sto
ca kowicie zamykany zim , wtedy trzeba do o y adne kilka km objazdem.

Dziêkujê za informacjê.

Endriu, równie¿ dziêki. W sumie to mam GPS-a wiêc mo¿e wczytam sonie
ten Lubieñ i Nowy S±cz jako punkty po¶rednie i powinno zagraæ.

Data: 2010-12-30 23:05:07
Autor: Endriu
pad³o na mnie - Katowice->Piwniczna Zdrój
Endriu, równie¿ dziêki. W sumie to mam GPS-a wiêc mo¿e wczytam sonie
ten Lubieñ i Nowy S±cz jako punkty po¶rednie i powinno zagraæ.

Nowy S±cz warto pewnie objechaæ, i nie pchaæ siê w miasto ....

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/436a1b81557ecf4b.html

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2010-12-30 23:17:09
Autor: Endriu
> [...]
ten Lubieñ i Nowy S±cz jako punkty po¶rednie i powinno zagraæ.

Nowy S±cz warto pewnie objechaæ, i nie pchaæ siê w miasto ....

I jescze co do GPS-a, gdyby¶ ewentualnie mia³ ochotê omijaæ drug± bramkê ko³o Krakowa. GPS czêsto i gêsto  lubi poprowadziæ têdy ( ko³o lotniska - sam kiedy¶ siê tak da³em oszukaæ):

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/152b5bf1f37e235e.html

a mo¿na i nale¿a³oby têdy:

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/b6abac60930d6cbb.html

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2010-12-30 22:31:45
Autor: Endriu
pad³o na mnie - Katowice->Piwniczna Zdrój
Miêdzy Regulicami a Alwerni± jest bardzo stromy podjazd, bardzo czêsto
ca³kowicie zamykany zim±, wtedy trzeba do³o¿yæ ³adne kilka km objazdem.

Ale czy to jest na drodze wymalowanej na niebiesko:

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/7a45d6f8e54e2dd4.html

.... czy obok niej ?.

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2010-12-30 21:46:04
Autor: Waldek Godel
pad³o na mnie - Katowice->Piwniczna Zdrój
Dnia Thu, 30 Dec 2010 22:31:45 +0100, Endriu napisa³(a):

Ale czy to jest na drodze wymalowanej na niebiesko:

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/7a45d6f8e54e2dd4.html

... czy obok niej ?.

http://maps.google.com/maps?f=q&hl=pl&q=alwernia&ie=UTF8&hq=&hnear=Alwernia,+Chrzanowski,+Ma%C5%82opolskie,+Polska&ll=50.07101,19.535515&spn=0.004848,0.010933&z=17

Data: 2010-12-30 18:07:56
Autor: Endriu
pad³o na mnie - Katowice->Piwniczna Zdrój
Nie jed¼ tamtêdy, raczej okr±¿ bramki w Jaworznem i Alwerni±.
Tym bardziej ¿e w Jaworznie w³±¶nie wybudowali obwodnicê, która dosyæ fajnie siê ¶miga.

Po wbiciu w Targeo Piwnicznej powiem wiêcej. Broñ Bo¿e nie jed¼ tamtêdy.

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2010-12-30 20:51:17
Autor: niusy.pl
pad³o na mnie - Katowice->Piwniczna Zdrój

U¿ytkownik "Mateusz" <mateusz.chmurzynski@gmail.com>

Bo nie wszystkie kó³ka masz zablokowane

Data: 2011-01-04 09:43:48
Autor: Pszemol
"niusy.pl" <dsfds@niusy.pl.invalid> wrote in message news:ifinro$emb$1news.net.icm.edu.pl...
[...]

Dok³adnie... a prêdko¶ciomierz ze skrzyni jest napêdzany.
Wiêc jak siê krêci choæ jedno ko³o napêdowe to prêdko¶æ
na zegarze bêdzie niezerowa.

pad³o na mnie - Katowice->Piwniczna Zdrój