pad³o na mnie - Katowice->Piwniczna Zdrój

Data: 2010-12-30 20:51:17
Autor: niusy.pl
pad³o na mnie - Katowice->Piwniczna Zdrój

U¿ytkownik "Mateusz" <mateusz.chmurzynski@gmail.com>

Druga sprawa: Wsteczny powinno siê w³±czaæ na postoju. Dlaczego wiêc
jak hamujê i mam zablokowane ko³a (lód np) to wsteczny mi nie chce
wej¶æ ? poza tym, dlaczego przy zblokowanych ko³ach mam na
prêdko¶ciomierzu prêdko¶æ nie zerow± ?
--
Bo nie wszystkie kó³ka masz zablokowane

Data: 2011-01-04 09:43:48
Autor: Pszemol
"niusy.pl" <dsfds@niusy.pl.invalid> wrote in message news:ifinro$emb$1news.net.icm.edu.pl...
[...]

Dok³adnie... a prêdko¶ciomierz ze skrzyni jest napêdzany.
Wiêc jak siê krêci choæ jedno ko³o napêdowe to prêdko¶æ
na zegarze bêdzie niezerowa.

pad³o na mnie - Katowice->Piwniczna Zdrój