Data: 2011-06-15 20:56:19 | |
Autor: ania | |
padło zaślanie przed lądowaniem | |
hipoteza bomby izowulo-magnetycznej wydaje się coraz bardziej prawdopodobna:
http://www.rp.pl/artykul/159563,674507.html Zanik zasilania FMS (komputer pokładowy produkcji amerykańskiej - red.) nastąpił o 10.41.05 (8.41.05 czasu polskiego - red.) na wysokości barometrycznej skorygowanej do poziomu lotniska na wysokości około 15 metrów, prędkości podróżnej 145 węzłów, w punkcie o współrzędnych 54°49,483' szerokości północnej i 032°03,161' długości wschodniej" jk |
|
Data: 2011-06-15 21:25:21 | |
Autor: Robert Tomasik | |
padło zaślanie przed lądowaniem | |
Użytkownik "ania" <ania696969@wp.pl> napisał w wiadomości news:itavdt$hf6$1news.onet.pl...
hipoteza bomby izowulo-magnetycznej wydaje się coraz bardziej prawdopodobna: Rozumiem, że ktoś miał przewidzieć, ze nasi zrobią wszystko, by przywalić w ziemię i w celu skomplikowania sytuacji dodatkowo podrzucił rzeczoną bombę i zdetonował. Cokolwiek karkołomna hipoteza. Rzekłbym nawet, że nieprawdopodobna. |
|
Data: 2011-06-15 22:15:06 | |
Autor: Tomasz Pyra | |
padło zaślanie przed lądowaniem | |
W dniu 2011-06-15 21:25, Robert Tomasik pisze:
Użytkownik "ania" <ania696969@wp.pl> napisał w wiadomości A ten FMS to jest chyba jakiś sprzęt do szybkiej diagnostyki po locie, a nie czarna skrzynka. Więc całkiem prawdopodobne, że urządzenie zapisując parametry, między wykonaniem pomiaru, a zapisaniem go w pamięci nieulotnej, buforuje te dane w pamięci ulotnej. I stąd może brać się różnica w końcu czasu zapisu. Pozostaje tylko ewentualne pytanie dlaczego w raporcie MAK napisano coś innego. |
|
Data: 2011-06-19 11:26:11 | |
Autor: J.F. | |
padło zalanie przed lšdowaniem | |
On Wed, 15 Jun 2011 22:15:06 +0200, Tomasz Pyra wrote:
W dniu 2011-06-15 21:25, Robert Tomasik pisze: No, wystarczyloby zmodyfikowac troche dwa wysokosciomierze zeby zawyzaly wysokosc i zglosily nacisniecie przycisku. A samolot niedawno byl na serwisie w bylym ZSRR :-) A ten FMS to jest chyba jakiś sprzęt do szybkiej diagnostyki po locie, a nie czarna skrzynka. Flight Management System - ogolnie rzecz biorac komputer/system nawigacyjny uzywany w czasie lotu. Ale pewne rzeczy tez zapisuje w pamieci. Więc całkiem prawdopodobne, że urządzenie zapisując parametry, między wykonaniem pomiaru, a zapisaniem go w pamięci nieulotnej, buforuje te dane w pamięci ulotnej. Jesli buforuje to i tak razem z czasem zdarzenia, ktory nalezy zapisac. Raport okresla to jednak inaczej "pamiec ram ma podtrzymanie bateryjne, przy ustaniu zewnetrzego zasilania pamiec jest zamrazana [frozen] i moze byc odzyskana o ile wewnetrzna bateria jest nietknieta. Pozostaje tylko ewentualne pytanie dlaczego w raporcie MAK napisano coś innego. Jak innego - przeciez wyraznie pisza ze wyczytali to z raportu. I faktycznie jest. Czasy zdarzen w/g roznych zegarow moga sie roznic - FMS bedzie miala pewnie najdokladniejszy, bo z gps, zapisane parametry moga pochodzic z ostatniego dobrego pomiaru - czyli np sprzed sekundy. Umieszczenia czujnikow i dokladnosci po Bomba raczej nic tu nie tlumaczy, a na pewno nie to czemu mieli 15m wysokosci a nie 100. J. |
|
Data: 2011-06-19 11:29:26 | |
Autor: gazeta.pl | |
padło za?lanie przed lšdowaniem | |
Bomba raczej nic tu nie tlumaczy, bo? jk |
|
Data: 2011-06-16 00:21:17 | |
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski | |
padło zaślanie przed lądowaniem | |
"ania" itavdt$hf6$1@news.onet.pl http://www.rp.pl/artykul/159563,674507.html Zanik zasilania FMS (komputer pokładowy produkcji amerykańskiej - red.) nastąpił o 10.41.05 (8.41.05 czasu polskiego - red.) na wysokości barometrycznej skorygowanej do poziomu lotniska na wysokości około 15 metrów, prędkości podróżnej 145 węzłów, w punkcie o współrzędnych 54°49,483' szerokości północnej i 032°03,161' długości wschodniej" Czyli Amerykanie byli w zmowie z Rosjanami? Można było się tego spodziewać -- zwłaszcza po wizycie Obamy w Polsce. ;) -=- Komputery teraz nie są prądożerne tak, jak były pół wielu temu a lecący samolot (choćby już i bez pracujących silników) ma wiele możliwości produkowania elektryczności. Ponadto są teraz znacznie lepsze akumulatory niż parędziesiąt lat temu... Jak więc to możliwe, że zabrakło zasilania elektrycznego? :) Ale przynajmniej wprost ktoś przyznaje mi rację co do tego, że awionikę ten samolot miał nieoryginalną -- amerykańską. :) Ja podtrzymuję swoją pierwotną tezę -- samolot kierował się wskazaniami GPS, procedura nie była dopracowana, ktoś pomylił się we współrzędnych -- doszło do wypadku... Szkoda tylko, że ten ktoś nazywa się Macierewicz... Jak widzę -- nawet Rogalski ma już dosyć wątków pana posła... ;) -- .`'.-. ._. .-. .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_' `-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`., o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/.... |
|
Data: 2011-06-16 14:44:08 | |
Autor: Jacek Osiecki | |
padło zaślanie przed lądowaniem | |
Dnia Thu, 16 Jun 2011 00:21:17 +0200, Eneuel Leszek Ciszewski napisał(a):
"ania" itavdt$hf6$1@news.onet.pl Przeciez to oczywiste. W dodatku zmowili sie z Islandia, zeby odpalili wulkan i umniejszyli range pogrzebu Najjasniejszego :) -- Jacek Osiecki joshua@ceti.pl GG:3828944 I don't want something I need. I want something I want. |
|
Data: 2011-06-16 19:55:14 | |
Autor: Dariusz K. Ładziak | |
padło zaślanie przed lądowaniem | |
Użytkownik ania napisał:
hipoteza bomby izowulo-magnetycznej wydaje się coraz bardziej prawdopodobna:Dawno nikt znanego tekstu nie puścił - pozwolicie koledzy że tym razem ja to uczynię? Kolina, wypierdalaj! -- Darek |
|
Data: 2011-06-17 03:17:30 | |
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski | |
padło zaślanie przed lądowaniem | |
""Dariusz K. Ładziak"" 4dfa5fbb$0$2445$65785112@news.neostrada.pl : Dawno nikt znanego tekstu nie puścił - pozwolicie : koledzy że tym razem ja to uczynię? : Kolina, wypierdalaj! Pan poseł Macierewicz nie zmądrzeje od tego zawołania. :) -- .`'.-. ._. .-. .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_' `-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`., o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/.... |
|