Data: 2010-08-19 16:00:32 | |
Autor: ebi | |
[tech] pęknięte pierścienie w nowym samo chodzie | |
Witajcie,
czy pekniecie pierscieni na tlokach w rocznym samochodzie moze byc naprawione tylko przez wymiane tlokow? Cos mi sie widzi, ze to kwalifikuje sie do wiekszej rzezby, zeby nie powiedziec, ze do wymiany bloku silnika czy tez calosci na nowe. Serwis probuje zrobic wlasciciela w bambuko czy nie? Samochod ze stajni VW. Pozdr. dla Was, ebi |
|
Data: 2010-08-19 16:07:04 | |
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak | |
[tech] pęknięte pier¶cienie w nowym samochodzie | |
W dniu 2010-08-19 16:00, ebi pisze:
Witajcie, Podaj konkrety: co to za auto, jaki silnik, jak użytkowany, jakie ASO, itp. -- Marcin "Kenickie" Mydlak Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl P307 2.0HDi/90 "Z wiekiem spada zapotrzebowanie na zysk, a ro¶nie popyt na ¶więty spokój." |
|
Data: 2010-08-19 16:55:56 | |
Autor: ebi | |
[tech] pęknięte pier¶cienie w nowym samochodzie | |
W dniu 2010-08-19 16:07, Marcin "Kenickie" Mydlak pisze:
scirocco mk3, 1.4, przebieg kilkanascie tysiecy, a wiec minimalny, po miescie. Nazwy ASO na razie nie podam niestety. pozdro, ebi |
|
Data: 2010-08-19 15:06:17 | |
Autor: to | |
[tech] pęknięte pier¶cienie w nowym samochodzie | |
begin ebi
scirocco mk3, 1.4, przebieg kilkanascie tysiecy, a wiec minimalny, po A co się stało, że pierścienie pękły? Wada fabryczna, przegrzanie? -- ignorance is bliss |
|
Data: 2010-08-19 17:56:19 | |
Autor: Czarek Daniluk | |
[tech] pęknięte pierścienie w nowym s amochodzie | |
to pisze:
begin ebi MoĹĽe nowe usterki w wysilonych 1,4 ?? Na mĂłj gust downsizing to niezbyt dobry trend. Pozdrawiam !! |
|
Data: 2010-08-19 16:58:43 | |
Autor: to | |
[tech] pęknięte pier¶cienie w nowym samochodzie | |
begin Czarek Daniluk
Może nowe usterki w wysilonych 1,4 ?? W sumie możliwe, bo ciśnienie doładowania musi tam być spore. Na mój gust downsizing to niezbyt dobry trend. Niby tak, ale jak pomyślę, że auta o mocy mojego palą czasem o połowę mniej. Duży silnik w korkach pali zwykle tragicznie dużo, w trasie różnica się zmniejsza. -- ignorance is bliss |
|
Data: 2010-08-19 20:36:59 | |
Autor: Czarek Daniluk | |
[tech] pęknięte pierścienie w nowym s amochodzie | |
W dniu 2010-08-19 18:58, to pisze:
begin Czarek Daniluk Moim zdaniem to prędzej by wywaliło dziure w tłoku, wypaliło zawór, ale pierścienie pęknięte ?? Może to świadczyć na jakiś błąd przy obróbce bloku, wadę materiałową w samym materiale pierścienia ...
Ale jaka różnica w pracy. Wolałbyś 1,4 160KM R4, czy V6 160KM ?? Pozdrawiam !! |
|
Data: 2010-08-19 21:03:35 | |
Autor: Irokez | |
[tech] pęknięte pierścienie w nowym samochodzie | |
Użytkownik "Czarek Daniluk" <cdsoftware@nospam.onet.pl> napisał w wiadomości news:i4jtl2$sp2$1news.onet.pl...
Jeździłem Mondeo 2.0 TDCi 130kM (czy ile to ma) R4 i mam 2.4JTD 136kM R5 Moc - podobna Ale jak zajefajnie to R5 jedzie w porównaniu z R4. I te spokojne przyspieszanie od 1000obr, gdzie TDCi dostawało ostrej padaczki (nie piszę, że idzie turbina od 1000 tylko że spokojnie silnik przyspiesza a nie dostaje konwulsji). -- Irokez Ar 156 2.4JTD |
|
Data: 2010-08-20 09:37:46 | |
Autor: Czarek Daniluk | |
[tech] pęknięte pierścienie w nowym s amochodzie | |
W dniu 2010-08-19 21:03, Irokez pisze:
Użytkownik "Czarek Daniluk" <cdsoftware@nospam.onet.pl> napisał wMi wystarczy jak raz przejechałem się starym Audi 100 z R5 TDI 140KM :D i wiem co to znaczy praca 5 cylinderków, też mi się podoba. Kupiłbym sobie takie 5 cylinders, tyle że Audi z tymi motorami to w 90% padaczki które mają przechodzone po milionie km i więcej, a jak jakaś w sensownym stanie to kosztuje majątek i znaleźć taką to szukanie igły w stogu siana. Chyba że kupię sobie substytut w postaci Maryśki w weekend z 2,4 JTD :) Pozdrawiam !! |
|
Data: 2010-08-20 02:28:11 | |
Autor: to | |
[tech] pęknięte pier¶cienie w nowym samochodzie | |
begin Czarek Daniluk
Ale jaka różnica w pracy. Wolałbyś 1,4 160KM R4, czy V6 160KM ?? Bo ja wiem? Miałem V6 170 KM. Może fajnie brzmi, może kulturalnie pracuje, ale jedzie tak sobie, a pali jak każde V6 czyli dużo. Moim zdaniem jeśli V6 to już jakaś bardziej konkretna moc. -- ignorance is bliss |
|
Data: 2010-08-20 09:15:34 | |
Autor: Lewis | |
[tech] pęknięte pierścienie w nowym s amochodzie | |
W dniu 2010-08-20 04:28, to pisze:
begin Czarek Daniluk Miałem V6 193KM, jechało całkiem całkiem, ale paliło swoje... Teraz mam 2.0T 205KM seria a pierwszy stage daje coś koło 240-250KM, spala 6.5l/100km w trasie i z 9-11 w mieście. Oczywiście chcąc polatać z gazem w podłodze to i z 20l/100km. V-ka paliła 11-12 w trasie i 15-19 do 35 w mieście i nie jechała w połowie tak dobrze, ale to kwestia 2ton automatycznej skrzyni i 4x4. -- Części do A6 C4 sprzedam http://allegro.pl/item1181081583.html Pozdrawiam Lewis |
|
Data: 2010-08-20 12:00:18 | |
Autor: Jurand | |
[tech] pęknięte pierścienie w nowym samochodzie | |
Użytkownik "Lewis" <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:i4la2r$lnh$1news.onet.pl... W dniu 2010-08-20 04:28, to pisze: Znowu się wtrącę - jeśli BENZYNOWY silnik 2.0T 205KM pali Ci w trasie 6.5/100 to jest to chyba bardzo delikatnie pokonywana trasa, bez przyspieszania i hamowania, bo szczerze mówiąc znam kilka silników turbo o podobnych mocach i spalanie w trasie oscyluje bliżej 8/100. Co więcej - to spalanie, które podałeś, jest praktycznie takie samo jak katalogowo podają dla DIESLI o tych mocach. Jurand. |
|
Data: 2010-08-20 13:20:05 | |
Autor: Lewis | |
[tech] pęknięte pierścienie w nowym s amochodzie | |
W dniu 2010-08-20 12:00, Jurand pisze:
Tak tempomat i 110km/h chwilami jakieś wyprzedzanie, przy częstych zmianach prędkości i częstym wyprzedzaniu rośnie do 7,5-8l/100km o podobnych mocach i spalanie w trasie oscyluje bliżej 8/100. Co więcej Więc nie kłamałem... ale nie ma sensu zapitlanie i wyprzedzanie na siłę kogo się da, ile zarobisz? 5-8min na 100km? A ile pójdzie w paliwo? - to spalanie, które podałeś, jest praktycznie takie samo jak katalogowo To gdzie ta nadzwyczajna przewaga turbo diesla nad benzyną? turbo benzyną... ;)
-- Części do A6 C4 sprzedam http://allegro.pl/item1181081583.html Pozdrawiam Lewis |
|
Data: 2010-08-20 12:22:49 | |
Autor: Waldek Godel | |
[tech] pęknięte pierścienie w nowym s amochodzie | |
Dnia Fri, 20 Aug 2010 13:20:05 +0200, Lewis napisał(a):
To gdzie ta nadzwyczajna przewaga turbo diesla nad benzyn±? turbo benzyn±... ;) że nie trzeba tyle ¶ciemniać chwal±c się spalaniem -- Pozdrowienia, Waldek Godel awago.maupa.orangegsm.info | Chinski inzynier popelnil samobojstwo po zagubieniu jedenego z 16 szt. nowego iPhone'a. Zainspirowalo to Apple do kampanii promocyjnej "zyc bez niego nie mozesz" |
|
Data: 2010-08-20 14:43:32 | |
Autor: Krzysiek Kielczewski | |
[tech] pęknięte pierścienie w nowym samochodzie | |
On 2010-08-20, Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl> wrote:
o podobnych mocach i spalanie w trasie oscyluje bliżej 8/100. Co więcej Pięć minut to zarobisz jak tylko w dwóch miejscach nie staniesz na czerwonym. Inna rzecz, że podniesienie ¶redniej prędko¶ci na polskich drogach *mocno* podnosi ¶rednie spalanie... - to spalanie, które podałe¶, jest praktycznie takie samo jak katalogowo Przetestuj oba na tym samym kierowcy :) Pzdr, Krzysiek Kiełczewski |
|
Data: 2010-08-20 15:19:15 | |
Autor: Lewis | |
[tech] pęknięte pier¶cienie w nowym samochodzie | |
W dniu 2010-08-20 14:43, Krzysiek Kielczewski pisze:
On 2010-08-20, Lewis<"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl> wrote: Czyli się nie opłaca podnoszenie ¶redniej na tyle żeby zaoszczędzić 10min na 100km, chyba że, te podniesienie ¶redniej to jedynie przestawienie tempomatu o kilka km/h więcej na pustej autostradzie, bez konieczno¶ci ci±głego wyprzedzania i hamowania. - to spalanie, które podałe¶, jest praktycznie takie samo jak katalogowo Jako awaryjne auto mam poczciwego golfa 1.9TDi 1Z@115KM, jad±c podobnie, w trasie pali około 4,5-5L/100km ON w mie¶cie około 6,5-7l/100km Z t± różnic± że jest to tylko cywilne toczydło, zero jakiegokolwiek polotu, hałas w kabinie i koniec przyspieszania przy 3800obr... Jeżeli chodzi o koszt 100km to zapewne wychodzi z 40% taniej... ale trzeba by porównać tu 3.0Diesla ponad 200KM żeby mieć odniesienie, a do takiego nie mam dostępu na co dzień. Z opowiadań posiadaczy takich silników słyszy się że z 8-10 w trasie i z 12-13 w mie¶cie... -- Czę¶ci do A6 C4 sprzedam http://allegro.pl/item1181081583.html Pozdrawiam Lewis |
|
Data: 2010-08-20 16:29:08 | |
Autor: Krzysiek Kielczewski | |
[tech] pęknięte pierścienie w nowym samochodzie | |
On 2010-08-20, Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl> wrote:
Czyli się nie opłaca podnoszenie ¶redniej na tyle żeby zaoszczędzić 10min na 100km, chyba że, te podniesienie ¶redniej to jedynie przestawienie tempomatu o kilka km/h więcej na pustej autostradzie, bez konieczno¶ci ci±głego wyprzedzania i hamowania. Każdy ma własny przelicznik czasu na pieni±dze, każda droga ma swoj± specyfikę. Jak utkniesz za traktorem to się opłaca wdepn±ć i wyprzedzić, nie? Przetestuj oba na tym samym kierowcy :) Samochody którymi jeżdżę na codzień oba pal± od niecałych sze¶ciu litrów do kilkunastu - w zależno¶ci od kierowcy i warunków. Tyle, że przy spokojnej i podobnej jeĽdzie diesel trochę mniej pomimo 50% różnicy masy na jego niekorzy¶ć. Pzdr, Krzysiek Kiełczewski |
|
Data: 2010-08-20 17:37:16 | |
Autor: Lewis | |
[tech] pęknięte pier¶cienie w nowym samochodzie | |
W dniu 2010-08-20 16:29, Krzysiek Kielczewski pisze:
On 2010-08-20, Lewis<"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl> wrote: Widzisz różnicę między wyprzedzeniem ci±gnika jad±cego 25km/h czy rowerzysty a np 30 osobówek jad±cych 100km/h? bo Ty chcesz jechać 110km/h? -- Czę¶ci do A6 C4 sprzedam http://allegro.pl/item1181081583.html Pozdrawiam Lewis |
|
Data: 2010-08-20 22:21:23 | |
Autor: Krzysiek Kielczewski | |
[tech] pęknięte pierścienie w nowym samochodzie | |
On 2010-08-20, Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl> wrote:
Czyli się nie opłaca podnoszenie ¶redniej na tyle żeby zaoszczędzić Ja widzę trochę więcej kolorów niż czarny i biały. Na drodze spotykasz jeszcze kapeluszników jad±cych 60km/h, ciężarówkę jad±c± 90km/h wolno rozpędzaj±c± się po każdych ¶wiatłach czy idiotę rozpędzaj±c± się na prostych i zwalniaj±cych do 40km/h przed każdym zakrętem. A różnym ludziom pasuje różna prędko¶ć przelotowa i s± za to zapłacić różn± cenę w zużytym paliwie. Pzdr, Krzysiek Kiełczewski |
|
Data: 2010-08-20 22:35:59 | |
Autor: Lewis | |
[tech] pęknięte pier¶cienie w nowym samochodzie | |
W dniu 2010-08-20 22:21, Krzysiek Kielczewski pisze:
ludziom pasuje różna prędko¶ć przelotowa i s± za to zapłacić różn± cenę No i wszystko w tym temacie. Spalanie rzecz względna. -- Czę¶ci do A6 C4 sprzedam http://allegro.pl/item1181081583.html Pozdrawiam Lewis |
|
Data: 2010-08-20 19:13:03 | |
Autor: J.F. | |
[tech] pęknięte pierścienie w nowym samochodzie | |
On Fri, 20 Aug 2010 15:19:15 +0200, Lewis wrote:
Pięć minut to zarobisz jak tylko w dwóch miejscach nie staniesz na Kazdemu wedle jego potrzeb :-) Ot np kolega - jechal bezpiecznie, jechal, jechal, zasnal za kolkiem, auto rozbil i tyle zaoszczedzil na kapeluszniczej jezdzie :-) Jak przed nami 600km to moze byc godzina, jak sie nie bedziesz spieszyl to dodatkowo stracisz 10min i razem wyjdzie 20. Fakt ze u nas trudno szybciej pojechac, ale po co komu wtedy 200KM :-) Tak czy inaczej - bardzo oszczednie. Prawie jak diesel. Albo cos upiekszasz, albo coraz lepsze benzyniaki robia. P.S. Z gazem naprawde w podlodze to temu silnikowi 20/100 nie wystarczy :-) Przetestuj oba na tym samym kierowcy :) A przy takim spalaniu to Ty kiedys przekraczasz 3000 w ogole ? J. |
|
Data: 2010-08-20 20:08:08 | |
Autor: Lewis | |
[tech] pęknięte pier�cienie w nowym samochodzie | |
W dniu 2010-08-20 19:13, J.F. pisze:
Kazdemu wedle jego potrzeb :-) Bywa i tak. Jak przed nami 600km to moze byc godzina, jak sie nie bedziesz Chociażby do wyprzedzania, które czasami się trafia nawet jeżdząc bardzo ekonomicznie, a druga sprawa, dlaczego nie mieć tych 200KM, skoro auto pali tyle co 1.4 75KM, jeżdżąc spokojnie? A czasami dla zwykłej przyjemności można sobie mocniej docisnąć, nie musząc wsiadać do innego auta. Tak czy inaczej - bardzo oszczednie. Prawie jak diesel. Nie wiem, jeszcze nie próbowałem tak żeby mi średnia (z całego dnia) przekroczyła 13. A przy takim spalaniu to Ty kiedys przekraczasz 3000 w ogole ? Wbrew pozorom prawie przy każdej zmianie 2-3. Dość długie przełożenie duży moment i wcale nie musi palić wtedy dużo. -- Części do A6 C4 sprzedam http://allegro.pl/item1181081583.html Pozdrawiam Lewis |
|
Data: 2010-08-22 20:34:29 | |
Autor: Jurand | |
[tech] pęknięte pierścienie w nowym samochodzie | |
Użytkownik "Lewis" <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:i4loda$sam$1news.onet.pl...
Miałem V6 193KM, jechało całkiem całkiem, ale paliło swoje... To muszą być bardzo nieznaczne zmiany prędkości ;) o podobnych mocach i spalanie w trasie oscyluje bliżej 8/100. Co więcej A to zależy. Jakbym miał jechać A4-ką 110 km/h na tempomacie, to bym chyba zwariował... - to spalanie, które podałeś, jest praktycznie takie samo jak katalogowo A to taka, że turbodiesel przy takim stylu jazdy ( 110 km/h tempomat ) spali Ci mniej niż 5/100. Poza tym przewaga turbodiesla wychodzi przede wszystkim w cyklu miejskim. Jurand. |
|
Data: 2010-08-22 23:05:57 | |
Autor: Lewis | |
[tech] pęknięte pierścienie w nowym s amochodzie | |
W dniu 2010-08-22 20:34, Jurand pisze:
Użytkownik "Lewis" <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości To muszą być bardzo nieznaczne zmiany prędkości ;) Co nie zmienia faktu że spalanie 6,5L/100km w trasie jest jak najbardziej osiągalne. A to zależy. Jakbym miał jechać A4-ką 110 km/h na tempomacie, to bym Też tak myślałem zanim zacząłem jeździć na Litwie, tam szybko Cię oduczą przekraczania prędkości... I wbrew złudzeniom jedzie się bardzo przyjemnie, sprawnie i szybko dociera do celu, bo średnią mamy wysoką, Nie stoimy na debilnych światłach na przejściach dla pieszych i nie hamujemy przed rondem na obwodówce miasta... A to taka, że turbodiesel przy takim stylu jazdy ( 110 km/h tempomat ) Szkoda tylko że diesel ma wąski zakres użytecznej pracy... -- Części do A6 C4 sprzedam http://allegro.pl/item1199963969.html Pozdrawiam Lewis |
|
Data: 2010-08-20 15:16:02 | |
Autor: PaPi | |
[tech] pęknięte pierścienie w nowym s amochodzie | |
Miałem V6 193KM, jechało całkiem całkiem, ale paliło swoje... Uwielbiam takie "produkowanie paliwa". Pewno wg. Ciebie pali toto mniej niz podaje zgodnie z idiotycznymi normami producent ? |
|
Data: 2010-08-20 15:24:27 | |
Autor: Lewis | |
[tech] pęknięte pierścienie w nowym s amochodzie | |
W dniu 2010-08-20 15:16, PaPi pisze:
Miałem V6 193KM, jechało całkiem całkiem, ale paliło swoje... Nie pali, tyle ile pokazuje komputer pokładowy czyli plus minus 5% jeżeli chodzi o pomiar na dystrybutorze. Spalanie na trasie mierzone na odcinku Kowno-Suwałki spalanie w cyklu miejskim w Białymstoku. -- Części do A6 C4 sprzedam http://allegro.pl/item1181081583.html Pozdrawiam Lewis |
|
Data: 2010-08-20 15:29:56 | |
Autor: PaPi | |
[tech] pęknięte pierścienie w nowym s amochodzie | |
Uwielbiam takie "produkowanie paliwa". Yhy. A jakie to auto ? |
|
Data: 2010-08-20 17:47:37 | |
Autor: Lewis | |
[tech] pęknięte pierścienie w nowym s amochodzie | |
W dniu 2010-08-20 15:29, PaPi pisze:
Uwielbiam takie "produkowanie paliwa". Saab 9-3, wg danych tech ma spalać 6,9 w trasie. Więc jak idealne warunki może spalać 6.5? (ekspresówka, tempomat 110km/h i jak najmniej hamowań czy nagłych dziwnych przyspieszeń). Owszem spalanie skrajne ale do osiągnięcia. Jeżdżąc jak wariat spali i z 10... -- Części do A6 C4 sprzedam http://allegro.pl/item1181081583.html Pozdrawiam Lewis |
|
Data: 2010-08-20 20:43:21 | |
Autor: Czarek Daniluk | |
[tech] pęknięte pierścienie w nowym s amochodzie | |
W dniu 2010-08-20 17:47, Lewis pisze:
W dniu 2010-08-20 15:29, PaPi pisze: Przy 90km/h ?? ;P Pozdrawiam !! |
|
Data: 2010-08-20 21:04:51 | |
Autor: Lewis | |
[tech] pęknięte pierścienie w nowym s amochodzie | |
W dniu 2010-08-20 20:43, Czarek Daniluk pisze:
W dniu 2010-08-20 17:47, Lewis pisze: przy 110km/h :P -- Części do A6 C4 sprzedam http://allegro.pl/item1181081583.html Pozdrawiam Lewis |
|
Data: 2010-08-21 15:01:05 | |
Autor: PaPi | |
[tech] pęknięte pierścienie w nowym s amochodzie | |
Saab 9-3, wg danych tech ma spalać 6,9 w trasie. Więc jak idealne http://www.saab.pl/docs/pl/93_sportsedan_parametry_techniczne.asp W miescie spalanie wg producenta 11.1. Wg. Ciebie pali od 9 do 11 litrow :-) Samochody, ktorymi jezdzilem palily w miescie : Lanos 1.6 - ok 10-11 l/100km; Corolla 1.4 VVTi - ok 9.5-10 l/100km, Octavia 2.0TDI RS - ok. 8-8.5 l/100km. W trasie benzyn nie pamietam ale Octavia spala okolo 6.5 l/100km. Tyle tylko, ze to diesel i ma 170KM ... no ale Ty benzyna 200KM palisz mniej. Gratuluje dobrego bajeru :-) |
|
Data: 2010-08-21 21:32:29 | |
Autor: Lewis | |
[tech] pęknięte pierścienie w nowym s amochodzie | |
W dniu 2010-08-21 15:01, PaPi pisze:
Saab 9-3, wg danych tech ma spalać 6,9 w trasie. Więc jak idealne Zakładam kamerę na trasę i udokumentuję. -- Części do A6 C4 sprzedam http://allegro.pl/item1181081583.html Pozdrawiam Lewis |
|
Data: 2010-08-21 21:47:29 | |
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak | |
[tech] pęknięte pier¶cienie w nowym samochodzie | |
W dniu 2010-08-21 21:32, Lewis pisze:
W dniu 2010-08-21 15:01, PaPi pisze: Kamera to nie wszystko. WeĽ jakiego¶ grupowicza z okolicy. Wiesz, takie tam komisyjne tankowanie, itp. ;) -- Marcin "Kenickie" Mydlak Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl P307 2.0HDi/90 "Z wiekiem spada zapotrzebowanie na zysk, a ro¶nie popyt na ¶więty spokój." |
|
Data: 2010-08-21 21:52:45 | |
Autor: Lewis | |
[tech] pęknięte pier¶cienie w nowym samochodzie | |
W dniu 2010-08-21 21:47, Marcin "Kenickie" Mydlak pisze:
W dniu 2010-08-21 21:32, Lewis pisze: Jak opłaci te tankowanie to dlaczego nie ;P -- Czę¶ci do A6 C4 sprzedam http://allegro.pl/item1181081583.html Pozdrawiam Lewis |
|
Data: 2010-08-21 22:59:39 | |
Autor: J.F. | |
[tech] pęknięte pierścienie w nowym samochodzie | |
On Sat, 21 Aug 2010 21:52:45 +0200, Lewis wrote:
W dniu 2010-08-21 21:47, Marcin "Kenickie" Mydlak pisze: Proponuje: komisja zaplaci za test rownowaznosc tych 6.5l benzyny. Nadwyzke pokryjesz Ty :-) Wlasciwie komisja powinna swoimi samochodami za toba pojechac i je pzy okazji tez przetestowac :-) J. |
|
Data: 2010-08-21 23:01:23 | |
Autor: Lewis | |
[tech] pęknięte pier�cienie w nowym samochodzie | |
W dniu 2010-08-21 22:59, J.F. pisze:
On Sat, 21 Aug 2010 21:52:45 +0200, Lewis wrote: Dobra ;P
To kiedy? ;P -- Części do A6 C4 sprzedam http://allegro.pl/item1181081583.html Pozdrawiam Lewis |
|
Data: 2010-08-20 22:48:49 | |
Autor: Yans van Horn | |
[tech] pęknięte pier¶cienie w nowym samochodzie | |
On 2010-08-20 09:15, Lewis wrote:
> Teraz mam 2.0T 205KM seria a pierwszy stage daje co¶ koło 240-250KM, > spala 6.5l/100km w trasie i z 9-11 w mie¶cie Przyznaj się zatem co to za samochód (Czyzby Saab 9-3 ?) Te warto¶ci podajesz dla Stage-1 który posiadasz ? -- pozdrawiam, Marcin 'Yans' Bazarnik |
|
Data: 2010-08-20 22:54:02 | |
Autor: Lewis | |
[tech] pęknięte pier¶cienie w nowym samochodzie | |
W dniu 2010-08-20 22:48, Yans van Horn pisze:
On 2010-08-20 09:15, Lewis wrote: Nie te warto¶ci s± dla stock, i jazdy równomiernej, przy większym wci¶nięciu, i naprzemiennym hamowaniu i kręceniu do odcięcia, swoje bierze... Nie mam jeszcze wgranego softu i przerobionego dolotu. -- Czę¶ci do A6 C4 sprzedam http://allegro.pl/item1181081583.html Pozdrawiam Lewis |
|
Data: 2010-08-19 21:12:30 | |
Autor: Stefan Szczygielski | |
[tech] pęknięte pierścienie w nowym s amochodzie | |
W dniu 19.08.2010 18:58, to pisze:
Niby tak, ale jak pomyślę, że auta o mocy mojego palą czasem o połowę I to pewnie niejako się komponuje z ogólnym trendem - moda na te wysilone maleństwa rośnie, bo stoimy w korkach coraz więcej :/ S. |
|
Data: 2010-08-19 21:44:03 | |
Autor: J.F. | |
[tech] pęknięte pierścienie w nowym samochodzie | |
On Thu, 19 Aug 2010 21:12:30 +0200, Stefan Szczygielski wrote:
W dniu 19.08.2010 18:58, to pisze: Nie tylko - wymogi "ekologiczne" i zmniejszanie emisji CO2. No i trzeba jakos oszczedzac, a klient duza moc lubi. J. |
|
Data: 2010-08-19 18:54:20 | |
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak | |
[tech] pęknięte pier¶cienie w nowym samochodzie | |
W dniu 2010-08-19 17:56, Czarek Daniluk pisze:
to pisze: Cały ekofaszyzm motoryzacyjny to niezbyt dobry trend. Niedługo wyjdzie na to, że silnik będzie czę¶ci± zamienn±, w cało¶ci wymienian± co 30kkm lub dwa lata, razem z płynami ustrojowymi. -- Marcin "Kenickie" Mydlak Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl P307 2.0HDi/90 "Z wiekiem spada zapotrzebowanie na zysk, a ro¶nie popyt na ¶więty spokój." |
|
Data: 2010-08-20 00:10:14 | |
Autor: Tomasz Pyra | |
[tech] pęknięte pier¶cienie w nowym samochodzie | |
Marcin "Kenickie" Mydlak pisze:
Może nowe usterki w wysilonych 1,4 ?? Ja tam bym prorokował że wróc± stare czasy robienia kapitalek, nadwymiarowych tłoków itp. itd. Dzi¶ silniki s± i tak najtrwalsz± czę¶ci± samochodu i tu jak co¶ padnie to zazwyczaj taniej kupić silnik z rozbitka niż remontować stary. |
|
Data: 2010-08-21 14:09:17 | |
Autor: kogutek | |
[tech] pęknięte pier¶cienie w nowym samochodzie | |
Marcin "Kenickie" Mydlak pisze:Silnik nie jest najtrwalsz± czę¶ci± samochodu. Normalnie eksploatowany ma tak± sam± trwało¶ć jak inne podzespoły. Trwało¶ć zależy tylko od ceny nowego samochodu. Im droższy samochód tym trwalszy silnik i skrzynia biegów. Tanie popularne samochody s± liczone na przebiegi w granicach 150-200 ty¶ km. W samochodzie pod koniec zaplanowanego przez konstruktorów przebiegu ma być popsute i zużyte wszystko. -- |
|
Data: 2010-08-21 16:41:43 | |
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak | |
[tech] pęknięte pier¶cienie w nowym samochodzie | |
W dniu 2010-08-21 14:09, kogutek pisze:
Trwało¶ć zależy tylko od ceny nowego Teraz tylko niech to przeczyta np. megrims i odniesie do swojego C63. -- Marcin "Kenickie" Mydlak Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl P307 2.0HDi/90 "Z wiekiem spada zapotrzebowanie na zysk, a ro¶nie popyt na ¶więty spokój." |
|
Data: 2010-08-19 16:08:24 | |
Autor: J.F. | |
[tech] pęknięte pierścienie w nowym samochodzie | |
On Thu, 19 Aug 2010 16:00:32 +0200, ebi wrote:
czy pekniecie pierscieni na tlokach w rocznym samochodzie moze byc naprawione tylko przez wymiane tlokow? No coz, dobrze by bylo zeby ktos obejrzal ten silnik przed zlozeniem, ale pewnie za pozno. Teraz to tylko dbaj o papiery - moze sie w przyszlosci przydac niefachowo wykonana naprawa. Na pekniety pierscien zasadniczo nalezy sie wymiana pierscienia, a nie tloka. Ale jesli przy okazji narobil wiecej szkod, to raczej w bloku. A teraz mozesz miec problem ze auto bierze pol litra oleju na 1kkm ... i to jest prosze pana w normie. J. |
|
Data: 2010-08-19 16:54:05 | |
Autor: ebi | |
[tech] pęknięte pierścienie w nowym samochodzie | |
W dniu 2010-08-19 16:08, J.F. pisze:
> No coz, dobrze by bylo zeby ktos obejrzal ten silnik przed zlozeniem, nie dokonca, samochod stoi z rozebranym silnikiem w serwisie. namawiam wlasciciela na wizyte fachowca z PZMot czy czegos podobnego Na pekniety pierscien zasadniczo nalezy sie wymiana pierscienia, a nie Dokladnie tak samo sadze, poczatkowo mowili o wymianie silnika a teraz o wymianie tloka?! A teraz mozesz miec problem ze auto bierze pol litra oleju na 1kkm dokladnie to samo przyszlo mi na mysl... pozdro, ebi |
|
Data: 2010-08-19 17:30:10 | |
Autor: kml | |
[tech] pęknięte pierścienie w nowym samochodzie | |
Uzytkownik "ebi" <ebione@niemaspamu.gazeta.pl> napisal w wiadomosci news:i4jgi5$9mo$1inews.gazeta.pl... W dniu 2010-08-19 16:08, J.F. pisze: Jak nie bedzie chcial to bedziesz mógl sie z niego do oporu wysmiewac. Jezeli on nie chce miec problemów to zdecydwoanie samochód, przed zlozeniem silnika, powinien zobaczyc dobry rzeczoznawca, który da swoja opinie na pismie. -- pozdrawiam kml |
|