pakiet internetowy w play, roaming

Data: 2011-08-18 14:36:29
Autor: Pendrive
pakiet internetowy w play, roaming
WItam!
Czy pakiety internetowe dostepne w ramach taryfy inclusive max (i dla firm i dla osob prywatnych) dzialaja w obrebie roamingu
krajowego?

Czy te pakiety ktore nie dzialaja w roamingu krajowym sa oznaczone jako pakiet dzialajacy w strefie taniego internetu?

I jeszcze jedno, zapodajcie mi link gdzie jest omowiona sprawa roamingu krajowego i rodzaju pakietow , wiem ze kiedys na stronie play bylo to opisane
czym sie roznia, a nie moge znalezc, a musze jednemu niedowiarkowi pokazac ze mu gosc w salonie play glupot naopowiadal.

P.

pakiet internetowy w play, roaming