pakiety prepaid Orange opłacone kredytem

Data: 2010-08-25 15:37:39
Autor: bastek72
pakiety prepaid Orange opłacone kredytem
kombinuję w ten sposób;
1) każda karta prepaid Orange pozwala uzyskać kredyt 1zł
2) każdy pakiet 30 dniowy wydłuża PRZYCHODZĄCE o 30 dni
3) istnieją 30 dniowe pakiety Orange Music 1zł czy dałoby się zaciągnąć kredyt 1zł i tymże kredytem
opłacić 30 dniowy pakiet za 1zł, aby wydłużyć ważność
numeru telefonicznego o miesiąc i po miesiacu normalnie
go doładować i spłacić zaciągnięty kredyt?

zaciągnąłem kredyt, na www wybrałem opcje "Twoja muzyka"
była kilka godzin "w trakcie zmian" ale nic skutecznie
nie zmieniło się, opcja  "Twoja muzyka" jest wyłączona
a termin przychodzących nie przedłużony. A kredyt trzeba
spłacić! GDZIE TKWI MÓJ BŁĄD?!

Data: 2010-08-25 16:35:52
Autor: Skylla
pakiety prepaid Orange opłacone kredytem
GDZIE TKWI MÓJ BŁĄD?!

"Wystarczy wysłać darmowego SMS-a o treści KREDYT na numer 808, żeby pożyczyć 1 zł brutto na dowolną rozmowę, SMS czy MMS."

Data: 2010-08-25 20:10:35
Autor: bastek72
pakiety prepaid Orange opłacone kredytem
> GDZIE TKWI MÓJ BŁĄD?!

"Wystarczy wysłać darmowego SMS-a o treści KREDYT na numer 808, żeby pożyczyć 1 zł brutto na dowolną rozmowę, SMS czy MMS."

czyli (jeśli dobrze rozumiem intencję przedmówcy) kredyt 1zł nie może zostać użyty do sfinansowania pakietu?

--

pakiety prepaid Orange opłacone kredytem