pakiety społecznościowe.

Data: 2010-07-22 06:26:58
Autor: Janusz
pakiety społecznościowe.
Dostałem SMS reklamowego od orange. Jestem w Orange POP. Czy za 10 zlotych miesiecznie moge miec nieograniczony dostęp do portali społecznościowych jak faceboook, wikipedia i fotka.pl?
Czy można wykupić jakiś pakiet na korzystanie z youtube`a?

--
Janusz (dinxles)

Data: 2010-07-22 14:39:40
Autor: Kotlet mielony
pakiety społecznościowe.

Użytkownik "Janusz" <dinxles@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:i28hak$ud6$1news.onet.pl...
[...]

Jest tylko maly haczyk trzeba korzystac z tych portali z poziomu strony wap orange.pl, odpadaja wiec dedykowane aplikacje mobilne
obslugujace te portale.

--
http://program.do.wystawiania.faktur.dumpingowiec.pl/ - rewelacja !
http://programdofakturowania.info.pl/