pakiety w Play

Data: 2009-11-24 13:33:42
Autor: Titus Atomicus
pakiety w Play
Witam,
Po wykupieniu pakietu (100min do Playa i na stacjonarne) kodem *111*34*1# i sprawdzeniu ilosci minut (*105#) pokazuje sie 1 godzina i 17 minut.
Jakby nie liczyc 100 minut nie wychodzi...
O co tu chodzi?
TA

Data: 2009-11-24 13:52:06
Autor: Mariusz
pakiety w Play

Po wykupieniu pakietu (100min do Playa i na stacjonarne) kodem *111*34*1# i sprawdzeniu ilosci minut (*105#) pokazuje sie 1 godzina i 17 minut.
Jakby nie liczyc 100 minut nie wychodzi...

Najzwyczajniej musiales wykorzystac te 3 brakujace minuty przed sprawdzeniem stanu konta.. U mnie za kazdym razem przyznaja pelne 100 minut, chyba ze to rzeczywiscie jakis blad systemowy czy cos.

--
Mariusz

Data: 2009-11-24 14:27:03
Autor: Titus Atomicus
pakiety w Play
In article <heglhv$kpq$1@nemesis.news.neostrada.pl>,
 Mariusz <spam.robots@mniam.com> wrote:

> [...]

Najzwyczajniej musiales wykorzystac te 3 brakujace minuty przed sprawdzeniem stanu konta.. U mnie za kazdym razem przyznaja pelne 100 minut, chyba ze to rzeczywiscie jakis blad systemowy czy cos.

Nie.
Pierwsze cos zrobilem to wyslalem SMSa sprawdzajacego.
Zreszta i tak - 60+17=87min
Jak mowie - nic sie nie zgadza.

TA

Data: 2009-11-24 14:37:45
Autor: SDD
pakiety w Play

Użytkownik <Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world> napisał w wiadomości news:Titus_Atomicus-D7EAB2.14270324112009news.onet.pl...

Zreszta i tak - 60+17=87min

Zalezy w jakim ukladzie.
W slonecznym akurat 60 + 17 = 77

A moze to jest minuta i 17 sekund z poprzedniego bonusa a nowy jeszcze sie nie aktyowal.
Sprawdzales, czy 5 zl zniknelo z konta?

Pozdrawiam
SDD

Data: 2009-11-24 13:40:04
Autor: Olgierd
pakiety w Play
Dnia Tue, 24 Nov 2009 14:37:45 +0100, SDD napisał(a):

Zreszta i tak - 60+17=87min

Zalezy w jakim ukladzie.
W slonecznym akurat 60 + 17 = 77

LOL :-)

--
pozdrawiam serdecznie, Olgierd

Data: 2009-11-24 14:57:17
Autor: Titus Atomicus
pakiety w Play
In article <hegnj9$npu$1@news.onet.pl>,
 "SDD" <sddwytnij@towszechwiedza.pl> wrote:

Użytkownik <Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world> napisał w wiadomości news:Titus_Atomicus-D7EAB2.14270324112009news.onet.pl...

> Zreszta i tak - 60+17=87min

Zalezy w jakim ukladzie.
W slonecznym akurat 60 + 17 = 77
Aha
:-(

A moze to jest minuta i 17 sekund z poprzedniego bonusa a nowy jeszcze sie nie aktyowal.

Nie, bo wynik przychodzi w formacie hh:mm.

Sprawdzales, czy 5 zl zniknelo z konta?

Nie. Bo przed wykupieniem tych minut nie bylo sprawdzane.
Wiem, trzeba sie zarejestrowac i sprawdzac on-line.

TA

Data: 2009-11-24 15:06:34
Autor: SDD
pakiety w Play

Użytkownik <Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world> napisał w wiadomości news:Titus_Atomicus-FF9338.14571724112009news.onet.pl...

Nie, bo wynik przychodzi w formacie hh:mm.

To znaczy dla ilosci minut 60 i wiecej przychodzi w formacie HH:MM, a dla mniejszych od 60 przychodzi w formacie MM:SS
Rozumiem, ze jestes pwien, ze widziales HH:MM w tresci wiadomosci?

Pozdrawiam
SDD

Data: 2009-11-24 16:13:09
Autor: Titus Atomicus
pakiety w Play
In article <hegp9a$t4t$1@news.onet.pl>,
> [...]

Rozumiem, ze jestes pwien, ze widziales HH:MM w tresci wiadomosci?

Tak, i wciaz widze - teraz 01:11.

TA

Data: 2009-11-24 16:53:00
Autor: Titus Atomicus
pakiety w Play
In article <hegnj9$npu$1@news.onet.pl>,
 "SDD" <sddwytnij@towszechwiedza.pl> wrote:

A moze to jest minuta i 17 sekund z poprzedniego bonusa a nowy jeszcze sie nie aktyowal.
Sprawdzales, czy 5 zl zniknelo z konta?

Qrde. Przepraszam wszystkich za zamieszanie. I Playa tez.
To byla 1 godzina 17 minut z poprzedniej setki.

Dopiero teraz przyszla kolejna setka i zeszlo 5zl.

TA

Data: 2009-11-24 14:40:51
Autor: JoteR
pakiety w Play
<Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world> napisał:

Zreszta i tak - 60+17=87min
Jak mowie - nic sie nie zgadza.

Ano nie zgadza: 60 + 17 = 77 minut.
"Nie będę wskazywał palcem, kto tu oszukuje, ale jak odwinę łapę i dam w ten fioletowy pysk..." ;->

JoteR

Data: 2009-11-24 14:54:46
Autor: Titus Atomicus
pakiety w Play
In article <hegnp6$8pn$1@inews.gazeta.pl>, "JoteR" <joter@pf.pl> wrote:

> [...]

Ano nie zgadza: 60 + 17 = 77 minut.
"Nie będę wskazywał palcem, kto tu oszukuje, ale jak odwinę łapę i dam w ten fioletowy pysk..." ;->

O, widzisz.
To tym bardziej sie nie zgadza.

TA

Data: 2009-11-24 15:20:49
Autor: qwerty
pakiety w Play
Użytkownik <Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:Titus_Atomicus-F6E0F9.14544624112009@news.onet.pl...
O, widzisz.
To tym bardziej sie nie zgadza.

Jeżeli przyjąć, że minuta to 46,2 sekundy to pasuje. ;)

pakiety w Play