pakiety w play fresh.. jaki?

Data: 2009-10-08 16:32:22
Autor: uzytkownik
pakiety w play fresh.. jaki?
no właśnie... jaki login hasło i nr.. wpisuję w aplikacji modemowej aby móc korzystać z tych pakietów na kompie?

Data: 2009-10-08 17:59:26
Autor: Animka
pakiety w play fresh.. jaki?
uzytkownik pisze:
no właśnie... jaki login hasło i nr.. wpisuję w aplikacji modemowej aby móc korzystać z tych pakietów na kompie?

A na stronie Playa nie ma?

--
animka

Data: 2009-10-09 17:05:28
Autor: uzytkownik
pakiety w play fresh.. jaki?
Animka pisze:
  > A na stronie Playa nie ma?

- nie pytałem czy na stronie play to jest,
- nie proszę osób , które nie mają nic do powiedzenia na temat o pisane w tym poście,
- nie odpowiadamy pytaniem na pytanie.

Data: 2009-10-08 20:38:40
Autor: Chris
pakiety w play fresh.. jaki?
Dnia Thu, 08 Oct 2009 16:32:22 +0200, uzytkownik napisał(a):

no właśnie... jaki login hasło i nr.. wpisuję w aplikacji modemowej aby móc korzystać z tych pakietów na kompie?

Numer standardowy, czyli *99# lub *99***1#.
Login też może być standardowy czyli 'internet', ale chyba cokolwiek
wpiszesz, to będzie dobrze. Ja jako login wpisywałem różne niecenzuralne
słowa i też mnie łączyło :)
A hasła po prostu nie ma.

--
Pozdrowienia,