palące się samochody

Data: 2017-06-27 17:38:40
Autor: Pszemol
palące się samochody
Data: 2017-06-27 20:10:52
Autor: 007
palące się samochody
Pszemol w <news:oiu570$m60$1dont-email.me>:

Wczoraj, w mojej okolicy, jedna ofiara śmiertelna:

http://www.chicagotribune.com/news/local/breaking/ct-woman-killed-after-car-strikes-poll-bursts-into-flames-on-northside-20170626-story.html

"The driver made it out of the wreckage and ran off"

Wróć i sie przyznaj... ;P

--
'Tom N'

Data: 2017-06-27 18:20:33
Autor: Pszemol
palące się samochody
007 <news@intf.dyndns.org.invalid> wrote:
[...]

Niestety pasażerka kaput.

Młoda i ładna, pewnie się idiota popisywał przed nią w tym Nissanie i przez
jego niedorozwinięty i zalany testosteronem prefrontal cortex zginęła.

Wróć i sie przyznaj... ;P

Już go mają. We wszystkich barach jakie odwiedzali wieczorem mają kamery.
Ale co z tego? Dziewczynie to różnicy nie zrobi :-(

Data: 2017-06-27 20:36:17
Autor: Michał Jankowski
palące się samochody
W dniu 2017-06-27 o 20:20, Pszemol pisze:

[...]

Powiesił się w domu.

   MJ

Data: 2017-06-27 18:56:02
Autor: Pszemol
palące się samochody
Michał Jankowski <michalj@fuw.edu.pl> wrote:
[...]

O tak? No to przykre. :-( Głupota i alkohol ma więc dwie ofiary śmiertelne.

Data: 2017-06-27 20:34:22
Autor: Myjk
palące się samochody
Tue, 27 Jun 2017 17:38:40 -0000 (UTC), Pszemol
Wczoraj, w mojej okolicy, jedna ofiara śmiertelna:

Znowu elektryk?

--
Pozdor
Myjk

Data: 2017-06-27 18:50:42
Autor: Pszemol
palące się samochody
Myjk <myjkel@nospam.op.pl> wrote:
Tue, 27 Jun 2017 17:38:40 -0000 (UTC), Pszemol
Wczoraj, w mojej okolicy, jedna ofiara śmiertelna:

Znowu elektryk?

No właśnie benzyniak.

I jak zerkniesz na wideo to zauważysz że płomienie pochłonęły samochód tak
szybko że kierowca ledwie zdążył uciec.... nie było mowy o szukaniu
gaśnicy.

Data: 2017-06-27 21:45:40
Autor: J.F.
palące się samochody
Użytkownik "Pszemol"  napisał w wiadomości grup
[...]

Mam wrazenie, ze jednak prad zawinil.
Ze slupa.

J.

Data: 2017-06-27 20:29:06
Autor: Pszemol
palące się samochody
J.F. <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote:
[...]

Tak, gdyby latarnie były naftowe a nie elektryczne to pewnie nic by sie nie
zapaliło :-)))))

Data: 2017-06-28 10:15:31
Autor: Tomasz Pyra
palące się samochody
Dnia Tue, 27 Jun 2017 21:45:40 +0200, J.F. napisał(a):

[...]

Skąd iskra to inna sprawa, ale głównym problemem było moim zdaniem
rozerwanie zbiornika paliwa i rozchlapanie paliwa wszędzie wokoło.

Data: 2017-06-28 11:58:41
Autor: J.F.
palące się samochody
Użytkownik "Tomasz Pyra"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:4u02i09xcc8i.qtap6lj5l16c.dlg@40tude.net...
[...]

Jesli dobrze widze, to pierwszy blysk jest od razu po uderzeniu i wysoko, ale mozesz miec racje, ze i benzyna sie rozlala.
I to jakos ambitnie, bo pozar na stacji az tak kamery nie oslepia.

J.

Data: 2017-06-28 14:21:20
Autor: Pszemol
palące się samochody
[...]

Samochodu elektrycznego, który by tak szybko zyskał aż taką intensywność
pożaru jeszcze nie widziałem.

Data: 2017-06-30 06:55:43
Autor: J.F.
palące się samochody
Dnia Wed, 28 Jun 2017 14:21:20 -0000 (UTC), Pszemol napisał(a):
[...]

https://www.youtube.com/watch?v=zqV6zEO7hEQ

https://youtu.be/UbnjEt8msjI?t=159

https://www.youtube.com/watch?v=yY0VdVdfWUA

https://youtu.be/3DPXyCaTMnw?t=105

J.

Data: 2017-06-30 11:49:20
Autor: Pszemol
palące się samochody
[...]

Tu odrobiny ognia nie było, co Ty mi pokazujesz?

https://youtu.be/UbnjEt8msjI?t=159

Schowali za deseczką i nawet deseczki nie spaliło...

https://www.youtube.com/watch?v=yY0VdVdfWUA

Gdzie ten pożar?

https://youtu.be/3DPXyCaTMnw?t=105

Pomysł polewania wodą - boski :-)

Data: 2017-06-30 17:25:33
Autor: J.F.
palące się samochody
Użytkownik "Pszemol"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:oj5ds0$pn3$1@dont-email.me...
[...]

Odrobina byla.
Przyznaje - tyle co nic, ale mozna zobaczyc gwaltownosc :-)

https://youtu.be/UbnjEt8msjI?t=159
Schowali za deseczką i nawet deseczki nie spaliło...

To pomnoz przez 10 tys :-)

Gwaltownosc jednak niezla :-)

https://www.youtube.com/watch?v=yY0VdVdfWUA
Gdzie ten pożar?

Nie ma dymu bez ognia :-P

Nie rusza Tesla, nie rusza, a nagle bum i masz baterie w plecach :-)

https://youtu.be/3DPXyCaTMnw?t=105
Pomysł polewania wodą - boski :-)

Tak by sie wydawalo, a jednak ... skuteczny :-0

To jeszcze masz to
https://youtu.be/MrxiCBCyynk?t=49

aczkolwiek ... jakas mystyfikacja ?

J.