palacze w pociągach osobowych - zwracajcie uwagę

Data: 2009-04-26 20:26:40
Autor: Menel
palacze w pociągach osobowych - zwracajcie uwagę
Paweł Suwiński <dracono@wp.pl> napisał(a): Zauważyłem, że najgorsze jest  zaczęcie w stylu
"tu zakaz  palenia", "nie wolno  palić", "mi to  przeszkadza", "proszę
zgasić" itp. Awantura gotowa i kiepski skutek :/.

Masz rację. Do mnie kiedyś też się dowaliła taka popaprana cyklistka. --

Data: 2009-04-26 20:29:46
Autor: Jan Srzednicki
On 2009-04-26, Menel <menel13.WYTNIJ@gazeta.pl> wrote:
[...]

Szkoda, że nie gazrurką ://

Data: 2009-04-26 22:24:29
Autor: click
Menel pisze:
[...]

ona palila czy ty?
--
c l i c k ' n ' r i d e | MSPANC
Cigarettes and coffee, man, that's a combination

Data: 2009-04-26 20:32:29
Autor: Menel
click <click_n_ride@psychop.op.pl> napisał(a):
Menel pisze:
> Paweł Suwiński <dracono@wp.pl> napisał(a): > > Zauważyłem, że najgorsze jest  zaczęcie w stylu
>>
> Masz rację. Do mnie kiedyś też się dowaliła taka popaprana cyklistka. > > ona palila czy ty?

No pewnie że ja. Jak można pić browarka bez dymka?

Data: 2009-04-26 22:29:48
Autor: click
Menel pisze:
[...]

trudno jest
ale pic juz tez chyba nie mozna w pociagu
dlatego jezdze juz tylko samochodem i rowerem (jak pije)

Data: 2009-04-26 22:34:20
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
[...]

Jak na menela przystało.

zyga

Data: 2009-04-27 09:12:25
Autor: Paweł Suwiński
palacze w pociągach osobowych - zwracajcie uwagę
Dnia nie, 26 kwi 2009 tako rzecze Menel:

> Masz rację. Do mnie kiedyś też się dowaliła taka popaprana cyklistka. ona palila czy ty?

No pewnie że ja. Jak można pić browarka bez dymka?

Udam, że nie  dostrzegam tutaj trolowania i  odpowiem. Trochę edukacji
nikomu nie zaszkodzi, a i może ktoś postronny czytając też to przeżuje
trochu.

Pomijając kwestie prawne Menelu, jak pijesz "browarka" to na nikogo to
nie ma  wpływu w około,  ale jak już  palisz owego "dymka"  to trujesz
wszystkich wokół. Zauważyłem, że wiele osób tego niuansu zdaje się nie
dostrzegać po prostu i traktują obie rzeczy na równi.

Problem  powinien  być  generalnie   rozwiązany  na  poziomie  kultury
osobistej,  którą  ponoć  nosi  się  z  domu,  bez  uciekania  się  do
prawa.  Korzystanie ze  wspólnej  przestrzeni  publicznej powinno  się
odbywać bez naruszania wolności innych  osób również z tej przestrzeni
korzystających. Bez  narzucania się ze swoimi  kaprysami (jeden palący
zatruwa podróż wszystkim w przedziale).  Jeżeli komuś to nie odpowiada
to rozwiązanie  jest proste - przestrzeń  prywatna (własne mieszkanie,
prywatny samochód). Natomiast jeszcze  uwaga do osób,  które nie reagują albo  wyznają, że
zamiast reagować lepiej jechać  własnym samochodem. To nie rozwiązanie
problemu,  szczególnie  to  ostatnie.  To ucieczka.  Zamykanie  się  w
gettach prywatnej  przestrzeni pozostawiając jednocześnie  wszystko co
na zewnątrz na  pastwę hien. Nie wiem  jak inni, ale ja tam  się na to
nie godzę.  Tym bardziej,  że rowerem  nie da się  jeździć w  kółko po
swojej  działce trzeba  wyjść  na  Zewnątrz, nawet  jak  ktoś do  tego
zewnątrz dotarł  swoim samochodem.  To tak kończąc  motywem rowerowym,
ale wiadomo, temat jest szerszy i nie tylko rowerów dotyczy. --
Uzdrawiam
Paweł Suwiński

Data: 2009-04-26 23:12:55
Autor: Titus Atomicus
palacze w pociągach osobowych - zwracajcie uwagę
In article <gt2g60$115$1@news.onet.pl>,
 click <click_n_ride@psychop.op.pl> wrote:

Menel pisze:
> Paweł Suwiński <dracono@wp.pl> napisał(a): > > Zauważyłem, że najgorsze jest  zaczęcie w stylu
>>
> Masz rację. Do mnie kiedyś też się dowaliła taka popaprana cyklistka. > > ona palila czy ty?

Daj spokoj.

Przeciez widzisz, ze to menel i do tego troll.

TA

Data: 2009-04-26 22:32:02
Autor: zly
Dnia Sun, 26 Apr 2009 20:26:40 +0000 (UTC), Menel napisał(a):

Masz rację. Do mnie kiedyś też się dowaliła taka popaprana cyklistka.

No to masz szczescie, ze nie popaprany cyklista
--
marcin

Data: 2009-04-26 22:44:30
Autor: Szprota aka Stefandora
Menel wrote:
[...]

To mogłam być ja. Konsekwentnie upierdliwa.

--
Dorota,
Szprota.

Data: 2009-04-26 22:41:34
Autor: click
Szprota aka Stefandora pisze:
Menel wrote:
[...]

hmmm
znaczy na piwo jestesmy umowieni nad wisla?

Data: 2009-04-26 22:47:07
Autor: Szprota aka Stefandora
Menel wrote:
[...]

Możemy się również umówić w miejscu, gdzie palenie jest dozwolone. Aż tak źle nie jest ;)

--
Dorota,
Szprota.

Data: 2009-04-26 20:56:52
Autor: Menel
Szprota aka Stefandora <stefandora@onet.eu> napisał(a):
click wrote:
> [...]

To nie byłaś ty.
> znaczy na piwo jestesmy umowieni nad wisla?

Możemy się również umówić w miejscu, gdzie palenie jest dozwolone. Aż tak źle nie jest ;)

I tak wszyscy spotkamy się pod rurą.

Data: 2009-04-26 23:02:08
Autor: Szprota aka Stefandora
Menel wrote:
I tak wszyscy spotkamy się pod rurą.

I na szczęście tam można palić tylko na zewnątrz :)

--
Dorota,
Szprota.

Data: 2009-04-26 21:10:26
Autor: Menel
Menel wrote:
> I tak wszyscy spotkamy się pod rurą.

I na szczęście tam można palić tylko na zewnątrz :)

I słusznie bo tam nie ma cugu jak w pociągu.

--

palacze w pociągach osobowych - zwracajcie uwagę