palenie papierosów na balkonie

Data: 2011-08-07 13:49:11
Autor: adi
palenie papierosów na balkonie

czy są formalnie jakieś przepisy regulujące możliwość palenia papierosów na balkonie i zatruwanie sąsiadów mieszkających powyżej?

Adi

Data: 2011-08-07 08:34:16
Autor: witek
On 8/7/2011 6:49 AM, adi wrote:

czy są formalnie jakieś przepisy regulujące możliwość palenia papierosów
na balkonie i zatruwanie sąsiadów mieszkających powyżej?

regulamin spoldzielni

Data: 2011-08-08 01:31:11
Autor: KRZYZAK
Dnia Sun, 07 Aug 2011 08:34:16 -0500, witek napisał(a):

czy są formalnie jakieś przepisy regulujące możliwość palenia papierosów
na balkonie i zatruwanie sąsiadów mieszkających powyżej?

regulamin spoldzielni

O ile ma umocowanie prawne.

--
usenet jest dla mieczakow
(irc.freenode.net)

Data: 2011-08-07 16:47:13
Autor: qwerty
Użytkownik "adi"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:j1lu3m$mle$1@news.vectranet.pl...
czy są formalnie jakieś przepisy regulujące możliwość palenia papierosów na balkonie i zatruwanie sąsiadów mieszkających powyżej?

Podobnie jak palenie grilla.

Data: 2011-08-07 17:36:59
Autor: Bydlę
On 2011-08-07 13:49:11 +0200, "adi" <adbud7@gmail.com> said:

czy są formalnie jakieś przepisy regulujące możliwość palenia papierosów na balkonie i zatruwanie sąsiadów mieszkających powyżej?

A co z palącymi wewnątrz mieszkania, a wietrzacymi mieszkanie przed snem?
;-)

--
Bydlę

Data: 2011-08-07 19:06:26
Autor: adi
palenie papierosów na balkonie
czyli reasumując wolno czy nie?

Adi

Data: 2011-08-07 21:19:42
Autor: Bydlę
On 2011-08-07 19:06:26 +0200, "adi" <adbud7@gmail.com> said:

czyli reasumując wolno czy nie?

Tak, wolno ci palić.
Nie, nie wolno być ci uciążliwym dla innych.
:-)

--
Bydlę

Data: 2011-08-10 12:02:19
Autor: wromek
palenie papierosów na balkonie
czyli reasumując wolno czy nie?

np. w naszej spoldzielni regulamin zabrania palic na balkonach...

Data: 2011-08-10 13:40:44
Autor: MZ
W dniu 2011-08-10 12:02, wromek pisze:
czyli reasumując wolno czy nie?

np. w naszej spoldzielni regulamin zabrania palic na balkonach...

Tak z ciekawości - jak spółdzielnia egzekwuje ten zakaz?

--
MZ

Data: 2011-08-10 12:20:48
Autor: Lukasz Olesiejuk
palenie papierosĂłw na balkonie
Dnia 10.08.2011 MZ <"mcold0[wyt]"@poczta.onet.pl> napisał/a:
W dniu 2011-08-10 12:02, wromek pisze:
czyli reasumując wolno czy nie?

np. w naszej spoldzielni regulamin zabrania palic na balkonach...

Tak z ciekawości - jak spółdzielnia egzekwuje ten zakaz?

Pewnie gospodarze strzelaja z wiatrowki...

Data: 2011-08-11 00:17:00
Autor: wromek
palenie papierosów na balkonie
np. w naszej spoldzielni regulamin zabrania palic na balkonach...

Tak z ciekawości - jak spółdzielnia egzekwuje ten zakaz?
a bo ja wiem? a jest taka?

--
pozdrawiam, wromek

Data: 2011-08-10 17:35:41
Autor: Bydlę
On 2011-08-10 12:02:19 +0200, "wromek" <wromek@...poczta.onet.pl> said:

czyli reasumując wolno czy nie?

np. w naszej spoldzielni regulamin zabrania palic na balkonach...

Fajnie.
Czyli jest zgoda na palenie w drzwiach balkonowych i przy oknie, ale jeśli spółdzielca zrobi jeden krok...  ;-)

--
Bydlę

Data: 2011-08-11 01:52:09
Autor: Animka
palenie papierosĂłw na balkonie
W dniu 2011-08-10 12:02, wromek pisze:
czyli reasumując wolno czy nie?

np. w naszej spoldzielni regulamin zabrania palic na balkonach...

Palic czy grillować? A robic bimber w mieszkaniu to chyba można i to jest największa plaga smrodu.

--
animka

Data: 2011-08-11 10:55:07
Autor: Tomek

Użytkownik "Animka" <animka@wp.pl> napisała:

A robic bimber w mieszkaniu to chyba można i to jest największa plaga smrodu.

Największą plagą, smrodu też, są twoje brednie. Poczytaj o bimbrze zanim coś znów wybełkoczesz.

Data: 2011-08-11 11:35:25
Autor: wromek
palenie papierosów na balkonie
np. w naszej spoldzielni regulamin zabrania palic na balkonach...

Palic czy grillować?

a umiesz czytac?

Data: 2011-08-12 16:15:55
Autor: Bydlę
On 2011-08-11 11:35:25 +0200, "wromek" <wromek@...poczta.onet.pl> said:

np. w naszej spoldzielni regulamin zabrania palic na balkonach...

Palic czy grillować?

a umiesz czytac?

To nieistotne.
Istotne jest to, że spółdzielcy wybrali idiotów, by nimi (spółdzielcami) rządzili.

Choć nie wykluczam, że to idiotyczne zarządzenie jest po myśli i na poziomie aktywnych spółdzielców...

--
Bydlę

Data: 2011-08-12 21:48:54
Autor: wromek
palenie papierosów na balkonie
Choć nie wykluczam, że to idiotyczne zarządzenie jest po myśli i na poziomie aktywnych spółdzielców...

a ja wcale tak kategorycznie nie potepiam takiego zapisu, czasami jak ktos pali pode mna to mi dym z papierosa przeszkadza.
nie pale i mam prawo wymagac niepalenia nawet na balkonie, niech sobie pala w domu przy zamknietych oknach.

--
pozdrawiam, wromek

Data: 2011-08-12 21:59:33
Autor: Animka
W dniu 2011-08-12 21:48, wromek pisze:
[...]

Ich balkon, ich teren/własność, a ty się zamknij w swoim mieszkaniu i siedź.

--
animka

Data: 2011-08-13 20:02:40
Autor: wromek
palenie papierosów na balkonie
Ich balkon, ich teren/własność, a ty się zamknij w swoim mieszkaniu i siedź.

Ich balkon, ich teren/własność ale palic nie mogą, bo to wbrew regulaminowi.
a ja sie zamykam w swoim mieszkakniu i siedze ;)

Data: 2011-08-13 21:10:59
Autor: Animka
W dniu 2011-08-13 20:02, wromek pisze:
Ich balkon, ich teren/własność, a ty się zamknij w swoim mieszkaniu i
siedĹş.

Ich balkon, ich teren/własność ale palic nie mogą, bo to wbrew regulaminowi.
a ja sie zamykam w swoim mieszkakniu i siedze ;)

A moĹźe tak maseczka na twarz? ;-) :-)

Natomiast jeśli chodzi o korytarze to jest już ustalone, że nie wolno palić papierosów.

--
animka

Data: 2011-08-13 21:08:55
Autor: Bydlę
On 2011-08-12 21:48:54 +0200, "wromek" <wromek@...poczta.onet.pl> said:

Choć nie wykluczam, że to idiotyczne zarządzenie jest po myśli i na
poziomie aktywnych spółdzielców...

a ja wcale tak kategorycznie nie potepiam takiego zapisu

To wróćmy do spółdzielcy palącego przy otwartym oknie, przy otwartych drzwaich balkonowych, wietrzącego mieszkanie po paleniu i palącego na balkonie.
IMHO nie ma różnicy dla sąsiadów.
A jeśli zgodzisz się z powyższym, to wtedy będziemy mogli ocenić przepis, który jest... idiotyczny.

(i nie wpisujmy tutaj deklaracji czy i kto pali - rzecz jest w złej kontrukcji przepisu nie do wyegzekwowania, a do tego bezskutecznego)

--
Bydlę

Data: 2011-08-15 16:03:21
Autor: wromek
[...]

wlos mozna zawsze podzielic na czworo. dlatego ja sklaniam sie ku zamieszkiwaniu w domku niz w blokach, bo nigdy nie wiadomo na jakich sasiadow sie trafi.

--
pozdrawiam, wromek

Data: 2011-08-15 19:53:01
Autor: Bydlę
On 2011-08-15 16:03:21 +0200, "wromek" <wromek@...poczta.onet.pl> said:

[...]

Ale ustalanie bzdurnego przepisu ni e poprawia sytuacji.
:-)

dlatego ja sklaniam sie ku
zamieszkiwaniu w domku niz w blokach, bo nigdy nie wiadomo na jakich
sasiadow sie trafi.

Ta zasada działa wszędzie.
NIGDY nie wiesz, kogo będziesz mieć za sąsiada.
:-)))

--
Bydlę

palenie papierosów na balkonie