pali na 1 z 4 garow

Data: 2010-09-19 16:26:18
Autor: woohoo
pali na 1 z 4 garow
W dniu 2010-09-19 15:27, TONACB1 pisze:
witam mam problem c honda cb1-400 jakis czas temu zaczela miec problem
z wejsciem na obroty z 1 biegu mulila sie ale jak jej odkrecilem to
lapala i na reszcie biegow nie bylo problemu z moca tak jakby 1 gar nie
palil.sprawdzilem iskre na swicach jedna rzucala w rozne miejsca wiec
profilaktycznie zmienilem cztery i lipa .odpala ale tylko troche
podkrece i sie dlawi choc chodzi na wolnych obrotach obserwujac
obrotomierz to tak jakby wybieral wskazowka spada z1000 pomiedzy500
wydaje mi sie ze dalej nie pali na wszystkie a raczej pali na jeden
alenie wiem jak to sprawdzic iskre ma na wszystkich.jeszcze strzela z
tlumika bo nie spala zupy we wszystkich cylindrach a tak naprawde to
jestem zielony teraz bo bardziej pojebalem niz bylo jesli ktos ma
pojecie jak ta sciane przezkoczyc to prosze o rady jako nowicjusz w
temacie z gory dziekuje Mariusz.

,,,
;;;
-- - - Masz, skopiuj sobie i wstawiaj od czasu do czasu.
:::
( )

--
wO.ôhoo!