pali na 1 z 4 garow

Data: 2010-09-21 14:46:32
Autor: Sianek87
pali na 1 z 4 garow
witam miałem podobny problem z suzi rf600r zmienilem świece,kable,cefki.moduł,pierścienie oraz uszczelke pod głowicą kupa kasy poszła i efektu nie było aż do czasu kiedy zaczełem czyścic gaźniki.Po wyczyszczeniu kilka km bylo dobrze potem to samo aż przylapałem 3 gaźnik na zawieszającym sie pływaku wymieniłem gaźniki wyczyścilem zsynchronizowałem i juz ponad 1000km zrobiłem i nic podejżanego sie nie dzieje.jak dojdziesz co nawaliło daj znać dla ciekawostki. Pozdro

pali na 1 z 4 garow