pamięć do Dell D505?

Data: 2015-09-05 21:32:17
Autor: platformowe głupki
pamięć do Dell D505?
nie mogę nigdzie znaleźć jaką pamięć trzeba dokupić do tego laptopa, może Ktoś się orientuje?

Data: 2015-09-06 00:53:03
Autor: astro
pamięć do Dell D505?
platformowe głupki wrote in <news:msfg02$jgl$1node1.news.atman.pl>
nie mogę nigdzie znaleĽć jak± pamięć trzeba dokupić do tego laptopa

A w ogole szukales? Pierwszy link z Googlecia:
"Double  Date  Rate  (DDR)  SDRAM  (shared) at 333MHz (PC2700); Standard -
128MB; Maximum - 2.0GB; Memory module capacities - 128, 256, 512MB and 1GB"
www.dell.com/downloads/us/products/latit/d505_spec.pdf

Wiec SODIMM DDR 333MHz PC2700.

Laptopy bywaja himeryczne pod wzgledem obslugi kosci pamieci. Najlepiej
wiec przetestuj przed zakupem konkretny egzemplarz. Teoretycznie mozesz kupic DDR 400MHz, ktory w tym laptopie "odtaktuje sie"
do DDR 333MHz. W praktyce niektore laptopy sobie z tym nie radza.
"Legenda miejska" glosi, ze Kingstony sa bardzo "kosmopolityczne".
Radoslaw Ziomber
www.astrofizyka.info

Data: 2015-09-06 13:24:45
Autor: platformowe głupki
pamięć do Dell D505?
szukałem, ale jako¶ nie bardzo rozumiałem wyniki, ja w tym nie siedzę

dzięki

pamięć do Dell D505?