pamięć wraca???

Data: 2010-10-05 17:22:48
Autor: Marek Czaplicki
pamięć wraca???
,-- -- [  ]
| Prezes PiS Jarosław Kaczyński uważa, że należy publicznie zapytać
prezydenta Bronisława Komorowskiego, dlaczego nie mówił w trakcie kampanii
wyborczej, że jest "zdecydowanym wrogiem Kościoła". `-- --
http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80271,8468336,_Dlaczego_Komorowski_nie_mowil__ze_jest_wrogiem_Kosciola__.html
podobno, i to wynika ze słów pani Jadwigi Staniskis
http://www.se.pl/wydarzenia/kraj/kaczynski-nie-pamieta-wiele-z-kampanii_155495.html
pan prezes Jarosław Kaczyński niewiele pamięta z kampanii prezydenckiej. czy
więc domaga się przyznania prezydenta do wrogości wobec Kościoła opierając
się na słowach osób trzecich?
--
2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2010-10-05 17:28:09
Autor: u2
pamięć wraca???
pan prezes Jarosław Kaczyński niewiele pamięta z kampanii prezydenckiej. czy
więc domaga się przyznania prezydenta do wrogości wobec Kościoła opierając
się na słowach osób trzecich?

Jak by się nie tłumaczył wiadomo, że winny jest PiS, a personalnie
Kaczyński. W Polsce odpowiada za rząd Kaczyński, a nie Tusk i PO.

Data: 2010-10-05 17:32:49
Autor: Marek Czaplicki
pamięć wraca???
u2 dnia wto październik 5 2010 17:28 pisze, na grupie pl.soc.polityka:

[...]

a co ma rząd do kampanii i słów które nie padły, a wg pana prezesa Jarosława
Kaczyńskiego miały paść. i do licha co z tą pamięcią. raz niewiele, raz coś
i tylko zastanawiam się czy nie jest to pamięć wybiórcza?
--
2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2010-10-05 17:34:43
Autor: u2
pamięć wraca???
> [...]

Kaczyńskiego miały paść. i do licha co z tą pamięcią. raz niewiele, raz coś
i tylko zastanawiam się czy nie jest to pamięć wybiórcza?

Czyli winny Kaczyński. Q.E.D.

Data: 2010-10-05 17:39:51
Autor: Marek Czaplicki
pamięć wraca???
u2 dnia wto październik 5 2010 17:34 pisze, na grupie pl.soc.polityka:
Czyli winny Kaczyński. Q.E.D.
czego winny. coś nadinterpretujesz. winną może się okazać pani prof.
Staniszkis. to ona przedstawia prezesa jako trochę bezwolną ofiarę
sztabowców.
--
2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2010-10-05 17:44:30
Autor: u2
pamięć wraca???
[...]

Jeśli bezwolna ofiara sztabowców więc jest winny bezwolności. QED

Data: 2010-10-05 18:27:56
Autor: heÂŽsk
pamięć wraca???
On Tue, 05 Oct 2010 17:22:48 +0200, Marek Czaplicki <emcza@gazeta.pl>
wrote:

,-- -- [  ]
| Prezes PiS Jarosław Kaczyński uważa, że należy publicznie zapytać
prezydenta Bronisława Komorowskiego, dlaczego nie mówił w trakcie kampanii
wyborczej, że jest "zdecydowanym wrogiem Kościoła".

 nalezy zapytac prezesa PiS kto nazwal postkomune
 wspolczesna lewica, kto nazwal sld patriotami mimo,  ze wczesniej byla to organizacja przestepcza, kto  wychwalal patriotow z epoki gierka, kto lizal tylek
 napieralskiemu, az bralo obrzydzenie, a dzis udaje,  ze nic takiego nie bylo ?

Data: 2010-10-05 19:51:35
Autor: Marek Czaplicki
pamięć wraca???
he?sk dnia wto październik 5 2010 18:27 pisze, na grupie pl.soc.polityka:
[...]
od odpowiedzi na powyższe pytania prezes ma przybocznych, więc sam nie musi
się wysilać. prezes reaguje wtedy gdy zausznicy nie dają już rady.
--
2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2010-10-05 20:02:40
Autor: Bogdan Idzikowski
pamięć wraca???

Użytkownik "Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:i8foij$807$1inews.gazeta.pl...
[...]

I tu się mylisz. Prezes odpowiada tylko na takie pytania, na które chce odpowiedzieć.
Dzisiejsza konf. prasowa.

Data: 2010-10-05 20:20:34
Autor: u2
pamięć wraca???
I tu się mylisz. Prezes odpowiada tylko na takie pytania, na które chce
odpowiedzieć.
Dzisiejsza konf. prasowa.

I tak jest za wszystko odpowiedzialny.

Data: 2010-10-05 20:59:38
Autor: the_foe
pamięć wraca???
| Prezes PiS Jarosław Kaczyński uważa, że należy publicznie zapytać
prezydenta Bronisława Komorowskiego, dlaczego nie mówił w trakcie kampanii
wyborczej, że jest "zdecydowanym wrogiem Kościoła".

a jest? Fajnie, bo mialem jednak mocnego kaca moralnego ze zaglosowalem na maniakalnego katola.

--
the_foe

pamięć wraca???