pamietacie Dzidka ? ;-)

Data: 2011-05-19 11:27:05
Autor: Michał
pamietacie Dzidka ? ;-)
no właśnie, pamiętacie legendę polskiego driftu?
dziś w Krakowie na stacji BP przy Wielickiej znalazł się młodzian który zainspirował się swoim guru, po wyjechaniu z myjni jego Skoda Felicia nie pracowała na wszystkie cylindry, ów młodzieniec w stroju sportowym postanowił więc "naprawić" silnik wciskając gaz do dechy, po kilku minutach

Hmm.....

się wystraszyłem, boja tak odparowywałem śrubokręt z kolektora
tylko nie na maxa a jakieś 4.5prma, za to sporo ponad 1h.
i mnie tam nie było przy nim... ale by dupło...

to auto się może od tego zapalić ?

pozdrawiam.

Data: 2011-05-19 19:59:26
Autor: marek
pamietacie Dzidka ? ;-)
się wystraszyłem, boja tak odparowywałem śrubokręt z kolektora
tylko nie na maxa a jakieś 4.5prma, za to sporo ponad 1h.
i mnie tam nie było przy nim... ale by dupło...

bo ty po prostu jestes zwyczajnie glupi

pamietacie Dzidka ? ;-)