pan jadrys jest dowcipny

Data: 2009-09-02 20:24:03
Autor: Mariusz Merta
pan jadrys jest dowcipny
kilka dni temu
zakpiłem sobie z wrażliwości jednego komuszka
nic nie powiedział
ale za to towarzysz jadrys
poniżej cytata

z pańską wrażliwością powinien pan pracować w burdelu albo
jakimś powiatowym komitecie piekłoszczki pzpr :-))))
Mariusz Merta
P.S.
Komunizm wymordował więcej ludzi od nazizmu i nadal morduje ludzi
mme

*********************************************************************************
Nie komunizm, panie Merta, tylko paru zbirów których niektórzy
zaślepieni nazywają komuchami..
*********************************************************************************

qrka wodna, znaczy się np. na dokumentach kc kpzr w których mowa
o rozwaleniu Polskich oficerów Katyniu widnieją podpisy tych kilku
zbrów
tylko, kto w takim razie strzelał w tył głowy tym ludziom ?
też kilku zbirów ? tych samych czy innych... czy byli komunistami ?
czy tylko tacy zaślepieni jak ja tak na nich wołają...

panie jadrys, prosze mi wyjaśnić, czy stali, beria, trocki, pol pot,
mao byli komunistami ?
czy lenin też był komunstą ?

qrka wodna, toż cały gułag to pewnie wymysł wrażej propagandy ?
nieliczna garstka zbirów...ładnieś sobie to pan wykombinował...

w podobny sposób tzva próbuje tłumaczyć zbrodnie niemieckie

to byłoby zabawne, gdyby nie to, że z waszymi bzdetami są oceany
ludzkiej krwi i łez
które zresztą komuniści wylali wspólnie z nazistami...zanim sami się
nie wzięli za łby przy podziale zbójeckiego łupu...
Mariusz Merta

Data: 2009-09-03 07:02:20
Autor: Slavinka
pan jadrys jest dowcipny

*****
[...]

Dodałbym, że Chujnia jest próbą odbudowy ZSRR i III Rzeszy
Narodowo-Socjalistycznej jako ZSRE i IV Rzeszy - jak poprzednio.

Data: 2009-09-03 08:44:49
Autor: jadrys
pan jadrys jest dowcipny
Mariusz Merta pisze:
[...]

Strzelali nawet nie zbiry, po prostu - wykonawcy rozkazów, które wydali zbiry.

panie jadrys, prosze mi wyjaśnić, czy stali, beria, trocki, pol pot,
mao byli komunistami ?
czy lenin też był komunstą ?

Tylko w początkowej fazie swojej działalności sprawiali wrażenie że są. Jakie są przyczyny ich późniejszych bezeceństw nie mam pojęcia, być może władza uderzyła do łbów, a może nie byli wcale prawdziwymi komunistami.

qrka wodna, toż cały gułag to pewnie wymysł wrażej propagandy ?
nieliczna garstka zbirów...ładnieś sobie to pan wykombinował...

Gułagi były, i istnienie ich jest nawet zrozumiałe - był to czas rewolucyjny i trzeba gdzieś było trzymać wrogów ludu.

[...]

Panie Merta, stawianie znaku równości między nazistami a komunistami jest wysoce niestosowne.

Data: 2009-09-02 23:50:19
Autor: Antenka
pan jadrys jest dowcipny
On 3 Wrz, 08:44, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:
Mariusz Merta pisze:

> [...]

> Mariusz Merta

Panie Merta, stawianie znaku równości między nazistami a komunistami

Instalując Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku..- Ukryj cytowany tekst -

- Pokaż cytowany tekst -

Jędruś, a czy ty uczyłeś się historii, bo zaczynam w to wątpić :(

Antenka

Data: 2009-09-03 09:18:09
Autor: jadrys
pan jadrys jest dowcipny
Antenka pisze:

Jędruś, a czy ty uczyłeś się historii, bo zaczynam w to wątpić :(

Antenka

Życie nauczyło mnie historii. :-P

Data: 2009-09-03 12:39:37
Autor: Piotr
pan jadrys jest dowcipny
Dnia Thu, 03 Sep 2009 09:18:09 +0200, jadrys napisał(a):

Życie nauczyło mnie historii. :-P

Wygląda jakbyś z Putinem chadzał na lekcje "życia", he, he.
Piotr

Data: 2009-09-03 13:28:50
Autor: jadrys
pan jadrys jest dowcipny
Piotr pisze:
Dnia Thu, 03 Sep 2009 09:18:09 +0200, jadrys napisał(a):

Życie nauczyło mnie historii. :-P

Wygląda jakbyś z Putinem chadzał na lekcje "życia", he, he.
Piotr

Nie chodziłem, ale mniej więcej tak widzę historię jak ja przedstawił Władymir..

Data: 2009-09-03 15:02:49
Autor: Piotr
pan jadrys jest dowcipny
Dnia Thu, 03 Sep 2009 13:28:50 +0200, jadrys napisał(a):

Nie chodziłem, ale mniej więcej tak widzę historię jak ja przedstawił Władymir..

Chyba nawet lepiej.
Piotr

Data: 2009-09-03 12:43:03
Autor: cirrus
pan jadrys jest dowcipny
***­******
[...]

Uczyl się, uczył, ale wyłącznie w stalinowskim wydaniu.

--
stevep

Data: 2009-09-03 08:00:09
Autor: Hans Kloss
pan jadrys jest dowcipny
jadrys <CHE@yahoo.com> napisał(a):
stawianie znaku równości między nazistami a komunistami jest wysoce niestosowne.

To prawda, takie porównanie jest krzywdzące dla nazizmu. Niemieccy naziści
respektowali przynajmniej niektóre z zasad naszej cywilizacji. I było miedzy
nimi sporo porządnych, niestety zwiedzionych obłąkańcza ideologią, ludzi,
czego się o komunistach nijak powiedzieć ani napisać nie da. No i mimo
wszystko niemiecki narodowy socjalizm jest odpowiedzialny za dużo mniejszą
liczbę zbrodni niż międzynarodowy komunizm. J-23

Data: 2009-09-03 10:51:51
Autor: boukun
pan jadrys jest dowcipny

Użytkownik "Hans Kloss" <necr0c0w.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:h7nt29$6bk$1inews.gazeta.pl...
[...]

Uważaj, żebyś nie miał do czynienia z Centralną Radą Żydów w Niemczech...

boukun

Data: 2009-09-03 13:29:34
Autor: jadrys
pan jadrys jest dowcipny
Hans Kloss pisze:
[...]

Hans, opamiętaj się - komuchy nie robili łapanek na ulicach, nie mieli fabryk śmierci w postaci obozów koncentracyjnych, nikomu nie kazali chodzić z upokarzającymi opaskami na ramieniu itd. Nazizm jest winien śmierci co najmniej 70-ciu mln. ludzi. A komuchy może z milion.. Tak może z milion, w te propagandowe bzdury o zabitych milionach zwyczajnie nie wierzę. I jeszcze jedna zasadnicza różnica - większość zabitych przez nazistów to ludzie niewinni..

Data: 2009-09-03 13:25:09
Autor: Hans Kloss
pan jadrys jest dowcipny
jadrys <CHE@yahoo.com> napisał(a):
Hans, opamiętaj się - komuchy nie robili łapanek na ulicach,
Oczywiscie że robili- trzeba tylko poczytać wspomnienia ludzi żyjących w Rosji
za czasów tzw "rewolucji październikowej". Wystarczyły okulary na nosie albo
nie zniszczone rece żeby zostać wysłanym przez dzicz do piachu. Na
"biełaruczkich" organizowano w dużych rosyjskich miastach istne polowania.
Takie same polowania (ale na o wiele większa skalę) odbywały sie później w
Chinach. A mordowanie "okularników" w Kambodży przez komuchów Pol-Pota to już
fakt szeroko znany.
nie mieli fabryk śmierci w postaci obozów koncentracyjnych

A cały sowiecki tzw "archipelag Gułag"? A syberysjkie kopalnie uranu, a budowa
Biełamor-Kanału? A chińskie, wietnamske i kambodżańskie "obozy reedukacyjne" w
których ludzie ginęli całymi milionami? Auszwic to przy tym wszystkim jest
mały pikuś, niewart wspomnienia.

Nazizm jest winien śmierci co najmniej 70-ciu mln. ludzi.
LOL.

A komuchy może z milion..
A tu juz ostro pojechałeś po bandzie. W samej Kambodży komuszeria wymordowała
ok. 3 milionów  ludzi co jest faktem doskonale udokumentowanym.
I jeszcze jedna zasadnicza różnica - większość zabitych przez nazistów to ludzie niewinni..

Za to komuchy zabijały samych winnych. No bo rzeczywiście, okulary na nosie to
rzecz zupełnie nie do darowania...
J-23

Data: 2009-09-03 20:05:02
Autor: jadrys
pan jadrys jest dowcipny
Hans Kloss pisze:
[...]

Ale co to miało wspólnego z komunizmem? Wiesz że po przejściu huraganu "Katrina" w Nowym Orleanie już zaczęły grasować bandy rabujące i mordujące mieszkańców. Wystarczyło parę dni destabilizacji żeby zaczęło się bezprawie. A Ty sie dziwisz że po takim trzęsieniu ziemi jak rewolucja ludzie nie poszli się pomodlić do kościółka tylko zaczęli mordować?

Takie same polowania (ale na o wiele większa skalę) odbywały sie później w
Chinach. A mordowanie "okularników" w Kambodży przez komuchów Pol-Pota to już
fakt szeroko znany.

Jaki fakt? Jakie komuchy Pol Pota? Komuchy to przyszły do Kambodży z Wietnamu i zrobiły porządek z tymi zwykłymi bandziorami.

[...]

To Gułagi  przy Oświęcimiu pikuś. Oświęcim to typowa fabryka śmierci, z komorami gazowymi i krematoriami.  Natomiast Gułagi to obozy pracy, ich przeznaczeniem nie było mordowanie ludzi.

[...]

Pol Pot ze swoją bandą nie miał nic wspólnego z komunizmem.

Przestań.

Data: 2009-09-04 09:34:50
Autor: Hans Kloss
pan jadrys jest dowcipny
jadrys <CHE@yahoo.com> napisał(a):
Ale co to miało wspólnego z komunizmem?

Komuna nie tylko nie próbowała zapobiec samosadom i grabiezy ale wrecz
zachęcała ludzi do tego typu zachowań. Bolszewicy i anarchisci zupełnie otwarcie propagowali hasło "grabi zgrablennoje". A jak ograbić prawnika,
urzednika czy nauczyciela z mebli, ubran, naczyn i mieszkania? Najlepiej na
poczatek ogłosic go wrogiemi miast i wsi ludu pracujacego i wyslac do piachu,
a potem juz prosto.

A Ty sie dziwisz że po takim trzęsieniu ziemi jak rewolucja ludzie nie poszli się pomodlić do kościółka tylko zaczęli mordować?

Ja sie nie dziwie, wiem tylko ze kazdy organizujacy rewolte musi zdawac sobie
sprawe z jej nieuniknionych skutkow. W samej tylko Rosji szacuje sie liczbe
ofiar bolszewickiej rewolty i związanych z nią prześladowań na ok. 15 miliona
osób!! W większości cywilów, "wyzyskiwaczy", "biełaruczkich" i ich rodzin.
Wymordowano albo wygnano niemal wszystkich Rosjan- zostały kałmuki z
tatarskimi mordami. A wszystko po to żeby władze mogł przejac niejaki Lenin ze
swoją bandą i rządzic krajem głupiej i gorzej niz najgorszy z carów.

Jaki fakt? Jakie komuchy Pol Pota? Komuchy to przyszły do Kambodży z Wietnamu i zrobiły porządek z tymi zwykłymi bandziorami.

Jedne bandziory zrobiły porządek z drugimi- a że jedni i drudzy byli karmieni
ideologią komunistyczną więc była to zwykła kłótnia w rodzinie.
To Gułagi  przy Oświęcimiu pikuś. Oświęcim to typowa fabryka śmierci, z komorami gazowymi i krematoriami.  Natomiast Gułagi to obozy pracy, ich przeznaczeniem nie było mordowanie ludzi.

Taaa... "obozy pracy" w kopalniach uranu, gdzie żyło się góra 2-3 lata, albo w
syberyjskim zimnie przy racjach żywnościowych niezdolnych do pokrycia
fizjologicznych strat ciepła organizmu ludzkiego.

Pol Pot ze swoją bandą nie miał nic wspólnego z komunizmem.

Był jednym z jego najważniejszych azjatyckich ideologów, kontynuatorem i
praktykiem myśli samego Mao Zedonga. Mao też nie był komunistą? 65 milionów
ofiar chińskiej rewolucji to wynik o którym Lenin nie mógł nawet pomarzyć ;).
J-23

Data: 2009-09-03 12:38:07
Autor: Piotr
pan jadrys jest dowcipny
Dnia Thu, 03 Sep 2009 08:44:49 +0200, jadrys napisał(a):

Panie Merta, stawianie znaku równości między nazistami a komunistami jest wysoce niestosowne.

To może być prawdą jadrysiu... Naziści mogliby się obrazić...
 W końcu naziści przestrzegali jakiegoś prawa, dbali o swoich
obywateli i nikt tam nie zdychał z głodu. Piotr

Data: 2009-09-03 13:32:17
Autor: jadrys
pan jadrys jest dowcipny
Piotr pisze:
[...]

Tak, oczywiście dbali, przecież wybudowali im te kurorty w Dachau, Buchenwaldzie itd. :-(

Data: 2009-09-03 14:15:29
Autor: boukun
pan jadrys jest dowcipny

Użytkownik "jadrys" <CHE@yahoo.com> napisał w wiadomości news:h7o9g1$c4j$3news.onet.pl...
Piotr pisze:
[...]

Jeszcze trochę i głupi Piotruś będzie wołał tu na grupie o socjal dla zdychających z głodu Polaków..., lub o podwyżki, dla zniewolonych w blaszanych łagrach pracy...

boukun

Data: 2009-09-03 15:07:13
Autor: Piotr
pan jadrys jest dowcipny
Dnia Thu, 3 Sep 2009 14:15:29 +0200, boukun napisał(a):

Tak, oczywiście dbali, przecież wybudowali im te kurorty w Dachau, Buchenwaldzie itd. :-(

Nie weksluj jak porąbany, jadrysiu. Przecie ja, w odróżnieniu od
takich różowych farbowańców jak ty, nie neguję fatu, że nazizm był
systemem zbrodniczym, w zbrodniczości nie ustępujący komunizmowi.
Ale przewyższający komunizm w jakości organizacji, praworządności i
dbałości o obywatela.
Piotr

Data: 2009-09-03 15:20:00
Autor: jadrys
pan jadrys jest dowcipny
Piotr pisze:
[...]

Zaczyna się niepokoić o Twój stan zdrowia Piotrze. Jak wogóle śmiesz porównywać nazizm z czymkolwiek? Tak ci się podobała próba zagłady całych narodów i chorych psychicznie i kaleków itd itp? Przecież to jakiś obłęd co z Wami "prawiczki" robi propaganda.. :-(

Data: 2009-09-03 15:41:39
Autor: Piotr
pan jadrys jest dowcipny
Dnia Thu, 03 Sep 2009 15:20:00 +0200, jadrys napisał(a):

[...]

Piszesz o Tatarach, ukraińcach, czy psychuszkach pełnych zdrowych
ludzi?
Porównuję nie z "czymkolwiek", a z bliźniaczym ustrojem, różniacym się
tylko detalami.
Piotr
Martw się o swoje zdrowie.

Data: 2009-09-03 20:36:09
Autor: Piotr
pan jadrys jest dowcipny
Dnia Thu, 03 Sep 2009 20:06:32 +0200, jadrys napisał(a):

Bez komentarza..

Oj, szkoda... Móglbyś puścić wodze wyobraźni jadrysiu, jak by
ewoluował faszyzm, gdyby miał więcej czasu? Może byśmy się doczekali,
rewizji okresu błędów i wypatrzeń, krytyki kultu jednostki, faszyzmu z
ludzką twarzą?
I na koniec pieriestrojki?
Piotr

Data: 2009-09-03 20:55:13
Autor: jadrys
pan jadrys jest dowcipny
Piotr pisze:
[...]

Po prostu - nie ma sensu dyskusja z kimś do cna przeżartym propagandą, na takie tematy.
Ewolucja nazizmu? Obawiam się że nazizm jest niereformowalny. Chyba że po spełnieniu podstawowych wymogów - żydzi wyeliminowani, podludzie niewolnikami..

Data: 2009-09-03 21:16:27
Autor: Piotr
pan jadrys jest dowcipny
Dnia Thu, 03 Sep 2009 20:55:13 +0200, jadrys napisał(a):

[...]

Sens ma, gdy będziesz miał argumenty.
A "żyda" sobie zastąp "wrogiem ludu" (albo jak ci tam spasuje), i już
jest powód do założenia obozu koncentracyjnego, przecie postymp na
pomysł obozów koncentracyjnych wpadł, czyż nie? Choć i zydów by sobie
Stalin wziął na tapetę, tylko był już za stary.
Bardzo byś chciał skupić się na jakichś nieistotnych szczegółach (choć
i tu jest wiele podobieństw, np: naziści do siebie mówili per
"towarzyszu")zamiast na syntezie, która mówi, bez żadnych wątpliwości,
że oba systemy były wyjątkowo niezdrowe dla ludzi - szczególnie w
poczatkowej fazie. Piotr

Data: 2009-09-04 03:34:27
Autor: jadrys
pan jadrys jest dowcipny
On 3 Wrz, 21:16, Piotr <p...@wp.pl> wrote:
> [...]

"towarzyszu")zamiast na syntezie, która mówi, bez żadnych wątpliwości,
że oba systemy były wyjątkowo niezdrowe dla ludzi - szczególnie w

Ale ja ze względu na to że mieszkałem w komunizmie i widziałem jego
dobre oddziałowywanie na ludzi wybrałbym zdecydowanie komunizm.

Data: 2009-09-04 12:53:17
Autor: jadrys
Ale się pochrzaniło..
jadrys pisze:

... z tym Google. Jak tą paskudztwem można wogóle wysyłać posty.

Data: 2009-09-04 03:38:02
Autor: jadrys
pan jadrys jest dowcipny

Data: 2009-09-04 08:38:53
Autor: jadrys
pan jadrys jest dowcipny
Piotr pisze:

 bez żadnych wątpliwości,
że oba systemy były wyjątkowo niezdrowe dla ludzi - szczególnie w
poczatkowej fazie. Piotr

Tylko o tyle niezdrowe że komunizm był w wykonaniu Stalina. Gdyby w tamtych czasach przy korycie w Rosji był ktoś inny, to z dużą dozą prawdopodobieństwa wielu ludzi by inaczej dziś patrzyło na komunizm. Naprawdę trzeba dużego otępienia żeby utożsamiać zbrodnie Stalinowskie z systemem jakim jest komunizm.
A nazizm? No cóż - w tym systemie nie ma znaczenia kto jest przy korycie... jest zbrodniczy z samej natury.

Data: 2009-09-04 09:49:43
Autor: Slavinka
pan jadrys jest dowcipny
Piotr pisze:

> [...]

prawdopodobieństwa wielu ludzi by inaczej dziś patrzyło na komunizm.
Naprawdę trzeba dużego otępienia żeby utożsamiać zbrodnie Stalinowskie z
systemem jakim jest komunizm.Jasne! Choćby taki syfilityk o partyjnej
ksywie Lenin - Archipelag Gułag to jego dzieło dzielnie

rozwijane przez nastepców.

A nazizm? No cóż - w tym systemie nie ma znaczenia kto jest przy
korycie... jest zbrodniczy z samej natury.

Źle sformułowane. To tylko konkurencja w marnowaniu sił wytwórczych poprzez
niszczenie czynnika ludzkiego. Żadnego feudała nie byłoby stać  na taki
stosunek do swoich ludzi.

Data: 2009-09-04 13:02:14
Autor: jadrys
pan jadrys jest dowcipny

Piotr pisze:

[...]

Masz Panslav o tych sprawach pojęcie tylko mgliste.. :-(

Data: 2009-09-04 11:12:51
Autor: Piotr
pan jadrys jest dowcipny
Dnia Fri, 04 Sep 2009 08:38:53 +0200, jadrys napisał(a):

[...]

Niezdrowy był i później, tylko trochę mniej zabijano przypadkowych
ludzi. Ale i tak łagodnie licząc to było całe 35 lat... 35 lat bezrozumnego
szafowania ludzkim życiem.
I jest dokładnie na odwrót, trudno  n i e utożsamiać Stalina z
komunizmem.

A nazizm? No cóż - w tym systemie nie ma znaczenia kto jest przy korycie... jest zbrodniczy z samej natury.

Jakby przeżył te 35 lat przy władzy to mógłbyś coś pewnego powiedzieć,
a tak, to sobie tylko gdybasz, na ulubioną nutę.
Piotr

Data: 2009-09-04 13:00:23
Autor: jadrys
pan jadrys jest dowcipny
Piotr pisze:
[...]

Ja nie mówię o czymś o czym nie mam pojęcia, swojej wiedzy nie nabyłem z jakichś propagandowych biuletynów...  Żyłem w komunizmie i widziałem że to system z bardzo ludzką twarzą. Znacznie lepszy od tego "czegoś"co jest dzisiaj w Polsce.

Data: 2009-09-04 14:45:03
Autor: Piotr
pan jadrys jest dowcipny
Dnia Fri, 04 Sep 2009 13:00:23 +0200, jadrys napisał(a):

[...]

Nie?! :-)
Jadrysiu, opowiedz...
Bo mnie wczoraj przywieźli kosmici i o "komunie" pojęcia nie mam.
A na poważnie to nie masz argumentów jadrysiu, bo nie ma argumentów...
Kapitalizm jest paskudny, ale to ani trochę nie wybiela realsocu.
Jeżeli szukać jakichś zasług "myśli socjalnej" to one oczywiście są,
ale nie tam, gdzie ty pokazujesz palcem.
Piotr

Data: 2009-09-04 15:28:03
Autor: jadrys
pan jadrys jest dowcipny
Piotr pisze:
[...]

Będę sie upierał że nie wiesz, skoro w tamtych latach żyłeś tylko w Polsce. A Polska była w najgorzej sytuacji z "demoludów".
A moje argumenty są takie że w Byłej Jugosławii na nowy samochód  stać było prawie wszystkich, również postawienie nowego domu nie sprawiało wielkich problemów.
Myślę że gdyby nie nasz związek gospodarczy z krajami RWPG, to również byśmy byli co najmniej na poziomie Jugosławii.

Data: 2009-09-04 15:15:49
Autor: kochamspamWYTNIJTO
pan jadrys jest dowcipny
Piotr pisze:
> [...]
>   Ja nie mówię o czymś o czym nie mam pojęcia, swojej wiedzy nie nabyłem z jakichś propagandowych biuletynów...  Żyłem w komunizmie i widziałem że to system z bardzo ludzką twarzą. Znacznie lepszy od tego "czegoś"co jest dzisiaj w Polsce.

-- Kapitalizm jest chorobą (zarazą) z którą należy walczyć..

Ja też zyłem w komuniźmie PRL-owskim i jakoś tej "bardzo ludzkiej twarzy" nie zauważyłem (choć z pewnością była o wiele bardziej ludzka niż w Sowietach za Lenina).
Faktem jest że nie było dzisiejszych (SOCJALISTYCZBYCH!) spółek skarbu państwa, ale były inne metody. Np pasożytniczy aparat PZBS z tysiącami lektorów partyjnych. No i przedewszystkim z mojej kieszeni finansowano nadmierne zbrojenia i ruchawki komunistyczne na całym świecie (już tam wolę by prezes spólki więcej zarobił niż by za te pieniądze instalowano rakiety na Kubie.) K.S.

Socjalizm jest chorobą (zarazą) z którą należy walczyć..
Instalując płatne oprogramowanie na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku..  (to chyba bardziej sensowne niż "odezwa" Jadrysa_

Data: 2009-09-04 15:45:06
Autor: jadrys
pan jadrys jest dowcipny
kochamspamWYTNIJTO@poczta.onet.pl pisze:

[...]

Z grubsza się zgadzam z powyższym - ten socjalizm w PRL nie funkcjonował zbyt dobrze...

Socjalizm jest chorobą (zarazą) z którą należy walczyć..
Instalując płatne oprogramowanie na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku..  (to chyba bardziej sensowne niż "odezwa" Jadrysa_

Namawiasz biedaków do kupna czegoś co można mieć za darmo, i jest łatwo dostępne, a poza tym jest lepsze..  Nieładnie, bardzo nieładnie..

Data: 2009-09-03 14:40:54
Autor: ColgatesBilly
pan jadrys jest dowcipny
Jeszcze ci wesolo?

( a o czym mowimy, to juz wiesz...)

Administer  ( aka... semi-konduktor )

Data: 2009-09-03 14:46:04
Autor: jadrys
pan jadrys jest dowcipny
ColgatesBilly pisze:
Jeszcze ci wesolo?

( a o czym mowimy, to juz wiesz...)

Administer  ( aka... semi-konduktor )

Konduktor?  Ten od sprawdzania biletów? ;-)

Data: 2009-09-03 16:51:50
Autor: ColgatesBilly
pan jadrys jest dowcipny
"jadrys" <CHE@yahoo.com> wrote in message news:h7odqc$plm$2news.onet.pl...
ColgatesBilly pisze:
Jeszcze ci wesolo?

( a o czym mowimy, to juz wiesz...)

Administer  ( aka... semi-konduktor )

Konduktor?  Ten od sprawdzania biletów? ;-)

A w dodatku rzyt ;)

P-Kol

Data: 2009-09-03 20:06:19
Autor: jadrys
pan jadrys jest dowcipny
ColgatesBilly pisze:
[...]

No tak semi.. Semi-conductor= Żyd konduktor.. :-D

Data: 2009-09-03 16:54:52
Autor: awe
pan jadrys jest dowcipny
Jadrys jest ok. Racjonalista choc o miernej orientacji spolecznej. Wieksze swinie szukaj Pan u Kaweckiego
awe