pan jadrys jest dowcipny

Data: 2009-09-03 16:54:52
Autor: awe
pan jadrys jest dowcipny
Jadrys jest ok. Racjonalista choc o miernej orientacji spolecznej. Wieksze swinie szukaj Pan u Kaweckiego
awe
Użytkownik "Mariusz Merta" <gumisiu1@wp.pl> napisał w wiadomości news:bc16a6f1-ef22-4311-abe3-23584f7bc2deo41g2000yqb.googlegroups.com...
kilka dni temu
zakpiłem sobie z wrażliwości jednego komuszka
nic nie powiedział
ale za to towarzysz jadrys
poniżej cytata

z pańską wrażliwością powinien pan pracować w burdelu albo
jakimś powiatowym komitecie piekłoszczki pzpr :-))))
Mariusz Merta
P.S.
Komunizm wymordował więcej ludzi od nazizmu i nadal morduje ludzi
mme

*********************************************************************************
Nie komunizm, panie Merta, tylko paru zbirów których niektórzy
zaślepieni nazywają komuchami..
*********************************************************************************

qrka wodna, znaczy się np. na dokumentach kc kpzr w których mowa
o rozwaleniu Polskich oficerów Katyniu widnieją podpisy tych kilku
zbrów
tylko, kto w takim razie strzelał w tył głowy tym ludziom ?
też kilku zbirów ? tych samych czy innych... czy byli komunistami ?
czy tylko tacy zaślepieni jak ja tak na nich wołają...

panie jadrys, prosze mi wyjaśnić, czy stali, beria, trocki, pol pot,
mao byli komunistami ?
czy lenin też był komunstą ?

qrka wodna, toż cały gułag to pewnie wymysł wrażej propagandy ?
nieliczna garstka zbirów...ładnieś sobie to pan wykombinował...

w podobny sposób tzva próbuje tłumaczyć zbrodnie niemieckie

to byłoby zabawne, gdyby nie to, że z waszymi bzdetami są oceany
ludzkiej krwi i łez
które zresztą komuniści wylali wspólnie z nazistami...zanim sami się
nie wzięli za łby przy podziale zbójeckiego łupu...
Mariusz Merta

pan jadrys jest dowcipny