pan kawecki ma o czym pitolić

Data: 2009-07-31 07:55:31
Autor: Mariusz Merta
pan kawecki ma o czym pitolić
skok na TVP się nie udał...za to pan kawecki ma o czym pisać...
oczywi¶cie absolutnie mu nie przeszkadza, że gw***o broni ubecji i
komuchów jak niepodległo¶ci ue...
że michnik tytułuje kiszczaka "człowiekiem honoru" to też piku¶....
ważne, że PiS załatwił po za pomoc± sld...to już sojusz i wsparcie...
panie kawecki, ja rozumiem że samo pitolenie o KK może być nudne...ale
może by pan tak napisał cosik
o efekcie ceplarnianym ale w aspekcie puszczania b±ków :-)
Mariusz Merta

Data: 2009-08-01 08:13:15
Autor: awe
pan kawecki ma o czym pitolić

Użytkownik "Mariusz Merta" <gumisiu1@wp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:271947f1-b407-4fa9-8690-fba07feb5d24k1g2000yqf.googlegroups.com...
[...]
lepiej nie, jeszcze by sie zapomnial i rozpisal.
awe

pan kawecki ma o czym pitolić