panasonic tx-p42s10e i philips PVR

Data: 2010-01-12 08:06:23
Autor: irek
panasonic tx-p42s10e i philips PVR
Czy kto艣 z koleg贸w ma tak膮 kombinacj臋 sprz臋tow膮 i m贸g艂by mi obja艣ni膰 czy jest mo偶liwo艣膰 ustawienia tv lub pvr w ten spos贸b by tv prze艂膮cza艂 si臋 na 藕r贸d艂o sygna艂u do kt贸rego przypi臋ty jest PVR (hdmi) a po prze艂膮czeniu pvr w standby powraca艂 na 藕r贸d艂o u偶ywane poprzednio. Wcze艣niej gdy mia艂em wszystko podpi臋te przez z艂膮cza euro tak to w艂a艣nie dzia艂a艂o.

Irek

Data: 2010-01-12 10:22:35
Autor: glang
[...]

ja mam. nie uda艂o mi si臋 tego tak ustawi膰
pzdr
GL

panasonic tx-p42s10e i philips PVR