pancerze, linki...

Data: 2009-10-31 20:16:13
Autor: Titus Atomicus
pancerze, linki...
Witam,
Musze zakupic. W moim USR sa pancerze jagwire, hamulcowe po 4,50/m i przerzutkowe 7,50/m.
Czy to mniej wiecej tyle powinno kosztowac?
I czy jagwire robi jedne pancerze? Bo te sa na szpulach i poza jagwire i hamulcowe/przerzutkowe nic wiecej nie jest napisane.

A linka przerzutkowa Skimano za 5zl i hamulcowa za 7.50 to jakiej mniej wiecej jest jakosci (wiem tyle ze nierdzewna).

TA

Data: 2009-11-01 04:53:24
Autor: Rowerex
pancerze, linki...
On 31 Paź, 20:16, Titus_Atomi...@somewhere.in.the.world wrote:

A linka przerzutkowa Skimano za 5zl i hamulcowa za 7.50 to jakiej mniej
wiecej jest jakosci (wiem tyle ze nierdzewna).

Ta jest na pewno nierdzewna, wiem bo używam w dwóch rowerach od kilku
lat:

http://www.velo.com.pl/www/produkt/?m=1&pk=%&id=1342

Kiedyś były tańsze, no ale "kryzys". Najprawdopodobniej to wyrób
Alligatora, tak jak wiele innych części które Velo sprzedaje pod marką
Accent.

Sprzedawano mi w sklepach przeróżne linki wmawiając i przyrzekając, że
"są nierdzewne" - z reguły to kłamstwo i gó.... prowda. Teraz tylko
tego Accenta jestem pewny.

Pancerze to polecam najtańsze z wkładem plus patent z koszulkami,
który opisywałem na preclu - wystarcza na bardzo długo, całość jest
odporna na wodę i zapewnia znikomy opór.

http://images31.fotosik.pl/136/0d5faa32d3b09c47.jpg

Pozdr-
-Rowerex

Data: 2009-11-01 09:56:39
Autor: Bartosz 'Seco' Suchecki
pancerze, linki...
[...]

Witaj. jagwire robi masę różnych pancerzy. Można je kupić od jakiś 5-7 do 20-30 zł za metr.

A linka przerzutkowa Skimano za 5zl i hamulcowa za 7.50 to jakiej mniej wiecej jest jakosci (wiem tyle ze nierdzewna).

Linke wybierz oczywiście nierdzewną, ale zwróć uwagę, że powinna być gładka, najlepiej szlifowana. To się czuje pod palcami.

Seco

--
Szukam pracy i to pilnie! http://www.goldenline.pl/bartosz-suchecki
Konferencje, eventy, integracja, turystyka przyjazdowa i wyjazdowa, ochrona środowiska.

Data: 2009-11-01 11:06:31
Autor: Titus Atomicus
pancerze, linki...
In article <hcjigc$i38$1@achot.icm.edu.pl>,
 Bartosz 'Seco' Suchecki <pisz_na@seco.maupa.tlen.pl> wrote:

> [...]

Witaj. jagwire robi masę różnych pancerzy. Można je kupić od jakiś 5-7 do 20-30 zł za metr.

To jak je odroznic?
Poza cena?
Na szpuli nie ma nic napisane. Poza 'jagwire' i srednica.

> Linke wybierz oczywiście nierdzewną, ale zwróć uwagę, że powinna być gładka, najlepiej szlifowana. To się czuje pod palcami.

OK, dzieki.
Ale na co moge liczyc w tej cenie?

TA

Data: 2009-11-01 13:20:44
Autor: Titus Atomicus
pancerze, linki...
In article <Titus_Atomicus-F4BCB1.11063101112009@news.onet.pl>,

> [...]

To jak je odroznic?
Poza cena?
Na szpuli nie ma nic napisane. Poza 'jagwire' i srednica.

O, na przyklad tutaj:
http://www.unibike.pl/sklep/index.php?cPath=52
Jedno i drugie - jagwire lex.
A w opisie i cenie sa roznice.