pancerze, linki...

Data: 2009-11-01 09:56:39
Autor: Bartosz 'Seco' Suchecki
pancerze, linki...
Witam,
Musze zakupic. W moim USR sa pancerze jagwire, hamulcowe po 4,50/m i przerzutkowe 7,50/m.
Czy to mniej wiecej tyle powinno kosztowac?
I czy jagwire robi jedne pancerze? Bo te sa na szpulach i poza jagwire i hamulcowe/przerzutkowe nic wiecej nie jest napisane.

Witaj. jagwire robi masę różnych pancerzy. Można je kupić od jaki¶ 5-7 do 20-30 zł za metr.

A linka przerzutkowa Skimano za 5zl i hamulcowa za 7.50 to jakiej mniej wiecej jest jakosci (wiem tyle ze nierdzewna).

Linke wybierz oczywi¶cie nierdzewn±, ale zwróć uwagę, że powinna być gładka, najlepiej szlifowana. To się czuje pod palcami.

Seco

--
Szukam pracy i to pilnie! http://www.goldenline.pl/bartosz-suchecki
Konferencje, eventy, integracja, turystyka przyjazdowa i wyjazdowa, ochrona ¶rodowiska.

Data: 2009-11-01 11:06:31
Autor: Titus Atomicus
pancerze, linki...
In article <hcjigc$i38$1@achot.icm.edu.pl>,
 Bartosz 'Seco' Suchecki <pisz_na@seco.maupa.tlen.pl> wrote:

> [...]

Witaj. jagwire robi masę różnych pancerzy. Można je kupić od jaki¶ 5-7 do 20-30 zł za metr.

To jak je odroznic?
Poza cena?
Na szpuli nie ma nic napisane. Poza 'jagwire' i srednica.

> Linke wybierz oczywi¶cie nierdzewn±, ale zwróć uwagę, że powinna być gładka, najlepiej szlifowana. To się czuje pod palcami.

OK, dzieki.
Ale na co moge liczyc w tej cenie?

TA

Data: 2009-11-01 13:20:44
Autor: Titus Atomicus
pancerze, linki...
In article <Titus_Atomicus-F4BCB1.11063101112009@news.onet.pl>,

> [...]

To jak je odroznic?
Poza cena?
Na szpuli nie ma nic napisane. Poza 'jagwire' i srednica.

O, na przyklad tutaj:
http://www.unibike.pl/sklep/index.php?cPath=52
Jedno i drugie - jagwire lex.
A w opisie i cenie sa roznice.