panda 1.1-czy warto?

Data: 2010-07-04 14:57:16
Autor: Adam Szewczak
panda 1.1-czy warto?

Użytkownik "alex123" <michalwert@poczta.fm> napisał w wiadomości news:af141ccb-e461-4571-9450-4a67270d854du26g2000yqu.googlegroups.com...
Mam możliwość kupienia od znajomego Fiata Pandę 1.1, 40 kW (54 KM),
LPG, 4-letnia, przebieg 125000. Cena ok. 9500. Samochód kupiony i
rejestrowany w Polsce. Chciałbym się Was poradzić czy samochód jest
wart swojej ceny (oczywiście zakładając, że jest w 100% sprawny)? Czy
mogę się spodziewać jakichś problemów po dość dużym jak na 4 lata
przebiegu? Z góry dzięki za każdą opinię i poradę.

    Nie odpowiem merytorycznie, ale 30 cos tys/rocznie to tragicznie nie jest, nieprzesadzajmy. Ja swoim prywatym samochodem robie ok 30.000tys rocznie, gdzie codziennie w dzien jezdze sluzbowym.

PZDr
Adam

panda 1.1-czy warto?