panda 1.1-czy warto?

Data: 2010-07-04 16:25:25
Autor: Adam Płaszczyca
panda 1.1-czy warto?
Dnia Sun, 4 Jul 2010 05:40:02 -0700 (PDT), alex123 napisał(a):

Mam możliwość kupienia od znajomego Fiata Pandę 1.1, 40 kW (54 KM),
LPG, 4-letnia, przebieg 125000. Cena ok. 9500. Samochód kupiony i

Nie samochód, a KURDUPEL. Za połowe tej ceny kupisz AUTO. --
     ___________ (R)

Data: 2010-07-04 07:40:46
Autor: alex123
panda 1.1-czy warto?
Nie samoch d, a KURDUPEL. Za po owe tej ceny kupisz AUTO.

Kiedy ja właśnie potrzebuje takiego kurdupla :D Samochód ma być przede
wszystkim do użytku miejskiego. Generalnie mnie parametry samochodu
odpowiadają - chciałbym się tylko poradzić czy cena jest odpowiednia
na tej klasy samochód z takim rocznikiem i przebiegiem.

Data: 2010-07-04 16:51:27
Autor: Endriu
panda 1.1-czy warto?
[...]

Najtaniej i najpewniej będzie pójść do US i zapytać pani w okienku która zajmuje się odprowadzaniem podatku od świeżo zakupionych aut.
Posługują się oni cennikiem http://www.eurotax.pl/P/index.php.

Bardzo solidny cennik - najlepszy w Polsce.
Ewentualnie podejść do jakiejkolwiek ubezpieczalni samochodów (może masz jakiegoś kolegę ubezpieczyciela). Ubezpieczalnie również posługują się Eurotaxem.

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2010-07-04 16:57:03
Autor: Endriu
panda 1.1-czy warto?
[...]

Wstępna wycena dla czterolatka:
http://www.eurotax.pl/P/fzgratis/fzresult.php?fzart=10&typedv=48962&layout=

ale nie brał bym jej mocno pod uwagę, i polecam udac się do jakiegoś ubezpieczyciela

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2010-07-04 16:59:33
Autor: Endriu
panda 1.1-czy warto?
[...]

Z przebiegu twój "czterolatek" jest już "ośmiolatkiem" :).

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2010-07-04 19:42:25
Autor: Adam Płaszczyca
panda 1.1-czy warto?
Dnia Sun, 4 Jul 2010 07:40:46 -0700 (PDT), alex123 napisał(a):

[...]

Nie. --
     ___________ (R)

Data: 2010-07-04 10:50:51
Autor: alex123
panda 1.1-czy warto?
On 4 Lip, 19:42, Adam Płaszczyca <trzyp...@oldfield.spamnie.org.pl>
wrote:

> [...]
> odpowiadają - chciałbym się tylko poradzić czy cena jest odpowiednia
> na tej klasy samochód z takim rocznikiem i przebiegiem.

Nie.

Uważasz że jest za wysoka?

Data: 2010-07-04 20:46:34
Autor: Grejon
panda 1.1-czy warto?
W dniu 2010-07-04 19:50, alex123 pisze:
On 4 Lip, 19:42, Adam Płaszczyca<trzyp...@oldfield.spamnie.org.pl>
wrote:

Nie.

Uważasz że jest za wysoka?

Wiesz, Adam nie wziąłby Pandy nawet za darmo ;)

Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi

Data: 2010-07-05 19:25:49
Autor: Adam Płaszczyca
panda 1.1-czy warto?
Dnia Sun, 4 Jul 2010 10:50:51 -0700 (PDT), alex123 napisał(a):

Nie.

Uważasz że jest za wysoka?

Tak. Zdecydowanie nie warto za takie pieniądze kupować czegoś takiego.

--

panda 1.1-czy warto?