Data: 2010-07-04 18:13:56 | |
Autor: Rychu | |
panda 1.1-czy warto? | |
W dniu 2010-07-04 14:40, alex123 pisze:
Mam możliwość kupienia od znajomego Fiata Pandę 1.1, 40 kW (54 KM), Kupiłem w sierpniu zeszłego roku 4-letnią z przebiegiem 124 kkm. Tylko, że to Panda VAN. Zastosowanie auta to głównie krótkie kursy po mieście, a raz na jakiś czas podrzucenie jakiegoś sprzętu w różne miejsca w kraju. W skrócie tak: jeździ, trochę trzeba wymieniać na starcie (rozrząd, amortyzatory, świece, filtry, hamulce), ale nie są to ogromne kwoty. Jedyne co jest mocno uciążliwe, to to, że jest straszny bałagan z częściami. O ile oddajesz do serwisu i masz to gdzieś, to oni mają z tym problem. Jeśli sam chcesz dostarczać części, to się okazuje, że lepiej mieć 3 komplety ze sobą, a potem dwa zwrócić (robiłem tak na przykład z tarczami z przodu). Czasem okazuje się, że nawet w ASO mając VIN auta próbują wsadzić nie tą część co trzeba. No i gdybyś kiedyś chciał lakierować z autocasco, to omijaj Cartimexa w DC. Teraz pandziorex ma 141 kkm i czuję, że znów trzeba będzie trochę powymieniać (na bank świece i filtry, bo już coraz słabiej jeździ). -- Pozdr Rychu |
|
Data: 2010-07-04 13:27:02 | |
Autor: Pszemol | |
panda 1.1-czy warto? | |
"Rychu" <ryszard@activTRZY.pl> wrote in message news:4c30bb88$1news.home.net.pl...
Kupiłem w sierpniu zeszłego roku 4-letnią z przebiegiem 124 kkm.[...] Teraz pandziorex ma 141 kkm i czuję, że znów trzeba będzie trochę Świece co 15 tysięcy km wymieniasz? Co Ty za szajs kupujesz? |
|
Data: 2010-07-04 20:52:32 | |
Autor: Rychu | |
panda 1.1-czy warto? | |
W dniu 2010-07-04 20:27, Pszemol pisze:
"Rychu" <ryszard@activTRZY.pl> wrote in message LPG :] Kupiłem NGK, ale jakieś "nie do gazu". Jedni mówią, że to ma znaczenie, a inni twierdzą, że nie. Tak jak z autami na F. Generalnie chce wsadzić jakieś "do gazu" i przy okazji sprawdzić w jakim stanie są te. Ogólnie coś mi ostatnio silnik zaczął trochę mniej równo pracować. -- Pozdr Rychu |
|
Data: 2010-07-04 22:40:52 | |
Autor: nom | |
panda 1.1-czy warto? | |
Użytkownik "Rychu" <ryszard@activTRZY.pl> napisał w wiadomości news:4c30d87a$1news.home.net.pl... LPG :] Kupiłem NGK, ale jakieś "nie do gazu". Jedni mówią, że to ma Kup takie jak zaleca producent. Ja mam od nowości w Fabii Brisk 3-elektrodowe (28zł/komplet), na obecnym komplecie mam przejechane 80 tys. km na LPG i nie mam problemów. Kumpel mial samochód z gazem i co 15-20 tys. km wymienial NGK po 20zl/szt., zamiast założyć takie jak producent zalecał. :-) Niewłaściwie dobrane świece szybciej się zużywają, wartość cieplna jest bardzo ważna. |
|
Data: 2010-07-05 00:16:02 | |
Autor: srnietana | |
panda 1.1-czy warto? | |
Użytkownik "nom" napisał LPG :] Kupiłem NGK, ale jakieś "nie do gazu". Jedni mówią, że to ma Chciałbym tutaj dodać swoje 3 grosze: Tak, takie jak zalece producent, ale niekoniecznie producent auta, może producent świec? Auto zasilane LPG jednak powinno mieć nieco inną przerwę itp. Jest taki producent świec, Iskra Kielce, która w swojej ofercie ma zaskakująco dużo różnych świec, w tym świec zapłonowych dedykowanych czasem do całkiem egzotycznych aut i silników, w tym wersje specjalnie dla LPG. Dodatkowo łatwo je dobrać na ichniej stronie, kupić przez net (bezpośrednio od producenta np na allegro) i kosztują o wiele mniej niż wszędzie wielbione NGK. |
|
Data: 2010-07-05 08:45:53 | |
Autor: Pan Piskorz | |
panda 1.1-czy warto? | |
Kup takie jak zaleca producent. Akurat w fabii producent nic konkretnego nie zaleca. Za to zaleca wymianę świec co 60kkm. P. |
|
Data: 2010-07-05 09:15:01 | |
Autor: Pszemol | |
panda 1.1-czy warto? | |
"Pan Piskorz" <piskorz1@buziaczek.pl> wrote in message news:i0rv32$4co$1inews.gazeta.pl...
Kup takie jak zaleca producent. Jak to nic nie zaleca? Z pewnością jest fabryczny numer części zapasowej której używają stacje ASO przy wymianie świec. |
|
Data: 2010-07-05 13:32:35 | |
Autor: nom | |
panda 1.1-czy warto? | |
Użytkownik "Pan Piskorz" <piskorz1@buziaczek.pl> napisał w wiadomości news:i0rv32$4co$1inews.gazeta.pl... Kup takie jak zaleca producent. Zaleca Brisk albo Champion, to że wymiana co 60 tys. km to wiem akurat, ale jak widać mogą więcej. :-) |