panda 1.1-czy warto?

Data: 2010-07-04 23:42:40
Autor: Daniel Kubiak
panda 1.1-czy warto?
W dniu 04.07.2010 14:40, alex123 pisze:
Mam możliwość kupienia od znajomego Fiata Pandę 1.1, 40 kW (54 KM),
LPG, 4-letnia, przebieg 125000. Cena ok. 9500. Samochód kupiony i
rejestrowany w Polsce. Chciałbym się Was poradzić czy samochód jest
wart swojej ceny (oczywiście zakładając, że jest w 100% sprawny)? Czy
mogę się spodziewać jakichś problemów po dość dużym jak na 4 lata
przebiegu? Z góry dzięki za każdą opinię i poradę.

Miałem okazję dużo jeździć Pandą 1.2 bez lpg. Autko bardzo fajne i
oszczędne, jedyne na co trzeba zwracać uwagę to komputer (lubi padać),
mi poza tym padło elektroniczne wspomaganie - wymiana modułu trochę
szarpie po portfelu. Z autka byłem bardzo zadowolony, niestety skończyło
żywot na czołówce z Palio (nic się nikomu nie stało).

Pozdrawiam
Daniel

panda 1.1-czy warto?