Grupy dyskusyjne   »   pl.misc.samochody   »   panda 4x4 - jak dziala naped na kola?

panda 4x4 - jak dziala naped na kola?

Data: 2011-08-06 16:23:08
Autor: Bucz
panda 4x4 - jak dziala naped na kola?
czy w pandzie 4x4 mamy tylko 2 mechanizmy roznicowe (przod i tyl) i jak np. po lewej stronie pojazdu utrace calkowicie przyczepnosc to i tak nie wyjade z "blota" czy sa tam jakies "wspomagacze" ktore zapewnia krecenie sie kol po prawej stronie?

--
Bucz
"Walk softly and carry a big gun"

Data: 2011-08-06 19:18:10
Autor: N1
panda 4x4 - jak dziala naped na kola?
W dniu 2011-08-06 16:23, Bucz pisze:
czy w pandzie 4x4 mamy tylko 2 mechanizmy roznicowe (przod i tyl) i jak
np. po lewej stronie pojazdu utrace calkowicie przyczepnosc to i tak nie
wyjade z "blota" czy sa tam jakies "wspomagacze" ktore zapewnia krecenie
sie kol po prawej stronie?

skoro ma napęd na 2 osie, to ma 2 mechanizmy różnicowe, nie ma "wspomagaczy", difoltowo napęd przenoszony jest na przednią oś, tylna wchodzi do akcji jesli nastąpi różnica prędkości tylych kól w stosunku do przednich - sprzęgło typu "wusko" w tylnym moście

Data: 2011-08-06 22:21:42
Autor: Bucz
panda 4x4 - jak dziala naped na kola?
N1 pisze:
W dniu 2011-08-06 16:23, Bucz pisze:
czy w pandzie 4x4 mamy tylko 2 mechanizmy roznicowe (przod i tyl) i jak
np. po lewej stronie pojazdu utrace calkowicie przyczepnosc to i tak nie
wyjade z "blota" czy sa tam jakies "wspomagacze" ktore zapewnia krecenie
sie kol po prawej stronie?

skoro ma napęd na 2 osie, to ma 2 mechanizmy różnicowe, nie ma "wspomagaczy", difoltowo napęd przenoszony jest na przednią oś, tylna wchodzi do akcji jesli nastąpi różnica prędkości tylych kól w stosunku do przednich - sprzęgło typu "wusko" w tylnym moście


czyli jedna strona auta bedzie miala 100% poslizgu to auto bedzie stalo w miejscu ?

--
Bucz
"Walk softly and carry a big gun"

Data: 2011-08-07 12:22:59
Autor: J.F.
panda 4x4 - jak dziala naped na kola?
Dnia Sat, 06 Aug 2011 22:21:42 +0200, Bucz napisał(a):
skoro ma napęd na 2 osie, to ma 2 mechanizmy różnicowe, nie ma "wspomagaczy", difoltowo napęd przenoszony jest na przednią oś, tylna wchodzi do akcji jesli nastąpi różnica prędkości tylych kól w stosunku do przednich - sprzęgło typu "wusko" w tylnym moście

czyli jedna strona auta bedzie miala 100% poslizgu to auto bedzie stalo w miejscu ?

Trzeba by sprawdzic - bo jak mamy w tyle jedno "wisko" to czemu nie dwa..

J.

panda 4x4 - jak dziala naped na kola?

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona