panda czy coś innego?

Data: 2010-06-16 23:15:29
Autor: Cavallino
panda czy coś innego?
Użytkownik " mm" <mariuszm.o@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:

Budżet około 25-30 tys, więcej nie dam bo nie mam potrzeby mieć niewiadomo
czego. Od samochodu oczekuję bezawaryjności i tego aby absorbował jak
najmniej czasu tzn aby zwyczajnie był, mial 4 drzwi i pomieścił 2 dorosłe
osoby + 2 dzieci.

Jak kupisz Ceeda, to nawet na kilka lat gwarancji możesz się załapać.
A deczko większy od Pandy jest.

Data: 2010-06-16 21:18:31
Autor: mm
panda czy coś innego?
ceeda nie kupię za 30 tys chyba?

Data: 2010-06-16 23:21:26
Autor: Cavallino
panda czy coś innego?
Użytkownik " mm" <mariuszm.o@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:hvbf37$mt2$1inews.gazeta.pl...
ceeda nie kupię za 30 tys chyba?

Dlaczego nie?
Skoro wersja benzynowa te 4 lata temu była od 45-50 tys, to spokojnie 3-4 latek powinien teraz być za 30.
Aż tak to ceny nie trzyma (chyba).

Data: 2010-06-16 23:26:16
Autor: DoQ
panda czy coś innego?
Cavallino pisze:

Dlaczego nie?
Skoro wersja benzynowa te 4 lata temu była od 45-50 tys, to spokojnie 3-4 latek powinien teraz być za 30.
Aż tak to ceny nie trzyma (chyba).

O fuj! Używany samochód kupić?? Toż to złom na 4 kołach.

Pozdrawiam
Paweł

Data: 2010-06-17 09:05:52
Autor: krzysiek82
panda czy coś innego?
DoQ pisze:
  > O fuj! Używany samochód kupić?? Toż to złom na 4 kołach.

troll?:)

--
krzysiek82

Data: 2010-06-17 18:19:09
Autor: radekp@konto.pl
panda czy coś innego?
Wed, 16 Jun 2010 23:21:26 +0200, w <hvbf8i$bab$1@news.onet.pl>, "Cavallino"
<cavallinoNIE-LUBIE-SPAMU@konto.pl> napisał(-a):

> [...]

Dlaczego nie?
Skoro wersja benzynowa te 4 lata temu była od 45-50 tys, to spokojnie 3-4 latek powinien teraz być za 30.

Za 30k to kupi nawet diesla (po ew. targach).
Ot, perełka http://otomoto.pl/kia-cee-d-1-6crdi-klima-optimum-C13069401.html

A podobno Niemcy nie kupują diesla przy przebiegach 10kkm/rok :).

Data: 2010-06-17 18:40:48
Autor: Cavallino
panda czy coś innego?
Użytkownik <radekp@konto.pl> napisał w wiadomości news:

Ot, perełka http://otomoto.pl/kia-cee-d-1-6crdi-klima-optimum-C13069401.html
A podobno Niemcy nie kupują diesla przy przebiegach 10kkm/rok :).

I dlatego takiego z Niemiec to bym się bał, gdzieś musi być knyf.
A sprzedający już kłamie w opisie, pisze że pierwszy właściciel, a sam jest z Wrocławia, a auto z Niemiec.

Data: 2010-06-16 23:18:17
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
panda czy coś innego?
W dniu 2010-06-16 23:15, Cavallino pisze:
[...]

Tyle, że w założonym budżecie kupi tył _lub_ przód.

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

Data: 2010-06-16 23:26:31
Autor: Cavallino
panda czy coś innego?
Użytkownik "Marcin "Kenickie" Mydlak" <eikcinek@34xob.lp> napisał w wiadomości news:

Jak kupisz Ceeda, to nawet na kilka lat gwarancji możesz się załapać.
A deczko większy od Pandy jest.

Tyle, że w założonym budżecie kupi tył _lub_ przód.

http://otomoto.pl/index.php?sect=search&sub=car&page=1&qid=982919441&order_by=i
Od groma ofert.
I pewnie duża szansa na znalezienie bezwypadkowego od pierwszego właściciela.

Data: 2010-06-16 23:30:00
Autor: DoQ
panda czy coś innego?
Cavallino pisze:

I pewnie duża szansa na znalezienie bezwypadkowego od pierwszego właściciela.

Czyli złom i jeszcze raz złom!
Powinni nałożyć obowiązkowy podatek 50% wartości pojazdu po zakupie używanego parcha, to zmusiłoby polskie dziadostwo do zakupu nowego-bezpiecznego samochodu.

Pozdrawiam
Paweł

Data: 2010-06-16 21:32:27
Autor: masti
panda czy coś innego?
Dnia pięknego Wed, 16 Jun 2010 23:30:00 +0200, osobnik zwany DoQ wystukał:

Cavallino pisze:

I pewnie duĹźa szansa na znalezienie bezwypadkowego od pierwszego
właściciela.

ale w domu wszyscy zdrowi?

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2010-06-16 23:37:24
Autor: DoQ
panda czy coś innego?
masti pisze:
[...]

Zapytaj domownikĂłw, o ile wiem nie mieszkamy pod wspĂłlnym dachem.

Pozdrawiam
Paweł

Data: 2010-06-16 21:42:19
Autor: masti
panda czy coś innego?
Dnia pięknego Wed, 16 Jun 2010 23:37:24 +0200, osobnik zwany DoQ wystukał:

masti pisze:
[...]

o twoich pytałem. Ciekawe co bys zrobił z tymi używanymi samochodami gdyby wszyscy kupowali nowe?

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2010-06-16 23:50:26
Autor: DoQ
panda czy coś innego?
masti pisze:
..
ale w domu wszyscy zdrowi?
Zapytaj domownikĂłw, o ile wiem nie mieszkamy pod wspĂłlnym dachem.
o twoich pytałem.

Ale masz cos do mojej rodziny czy tylko tak chciales sie przyjebac personalnie jak przeciętny troll z pręgierza?

Ciekawe co bys zrobił z tymi używanymi samochodami gdyby wszyscy kupowali nowe?

To juz Cavallina pytaj. Swego czasu truł o podatku ekologicznym tj - jak to dobrze by było dowalić finansowo tym, ktĂłrych  nie stać na zakup nowego samochodu.

Pozdrawiam
Paweł

Data: 2010-06-16 21:57:50
Autor: masti
panda czy coś innego?
Dnia pięknego Wed, 16 Jun 2010 23:50:26 +0200, osobnik zwany DoQ wystukał:

masti pisze:
.
[...]

bo jak ktoś wygaduje takie głupoty to jest szansa, że co nie teges

a chyba, Ĺźe tak :)

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2010-06-17 00:03:17
Autor: DoQ
panda czy coś innego?
masti pisze:

To juz Cavallina pytaj. Swego czasu truł o podatku ekologicznym tj - jak
to dobrze by było dowalić finansowo tym, ktĂłrych  nie stać na zakup
nowego samochodu.
a chyba, Ĺźe tak :)

W kazdym razie 5 letnia Kia Ceed z przelotem 5x45kkm(-100kkm) to prawdziwy rarytas, ktory wrecz zasluguje na rządowe dofinasowanie ;-)

Pozdrawiam
Paweł

Data: 2010-06-17 20:10:52
Autor: Aman
panda czy coś innego?

W kazdym razie 5 letnia Kia Ceed z przelotem 5x45kkm(-100kkm) to
prawdziwy rarytas, ktory wrecz zasluguje na rządowe dofinasowanie ;-)

tylko , ze najwczesniej 5 letnia Kia Ceed bedziesz mogl kupic za poltora roku , bo w salonach poakzala sie w grudniu 2006

Pozdrawiam

Aman

Data: 2010-06-17 23:02:15
Autor: DoQ
panda czy coś innego?
Aman pisze:

[...]

Czekam z niecierpliwością.

Pozdrawiam
Paweł

Data: 2010-06-17 07:53:24
Autor: karbar
panda czy coś innego?
DoQ pisze:
  > Czyli złom i jeszcze raz złom!

O rly? Dwa lata temu przejechałem kilka tysięcy Astra II kombi prosto z salonu. Przedwczoraj znajomy kupił ... o zgrozo... 19 letniego merca w124 za 1/4 ceny astry- znalazł nie bitego, doinwestowanego kombiaka, od razu przejechałem nim 100km w trasie. Chciałbym, żeby ta astra chociaż przez pierwszy tysiąc km miała tak samo cicho pracujące zawieszenie, tak samo nieskrzypiące plastiki jak ta "taksówka" po 19 latach.

pozdrawiam
karbar

Data: 2010-06-16 23:34:35
Autor: BearBag
panda czy coś innego?

[...]

no widzisz, ja jechalem niedawnno prawie nówką Pandą, Astrą II jeżdze
często. I różnica jest podobna. Ta 7letnia Astra nigdy pewnie nie
będzie tak niekomfortowa jak ta nowa Panda a to przecież tylko Opel z
niższej półki. Koszt Astry poniżej 16tyś czyli połowa Pandy. Nie
wspomne już o wyposażeniu.

Data: 2010-06-17 09:03:12
Autor: karbar
panda czy coś innego?
BearBag pisze:
I różnica jest podobna.

Ja pije tylko i wyłącznie do tego, że według DoQ'a używane auto to złom i tylko nowe są bezpieczne - bo wcale nie jest to regułą.

pozdrawiam
karbar

Data: 2010-06-17 09:41:06
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
panda czy coś innego?
W dniu 2010-06-17 09:03, karbar pisze:
BearBag pisze:
I różnica jest podobna.

Ja pije tylko i wyłącznie do tego, że według DoQ'a używane auto to złom
i tylko nowe są bezpieczne - bo wcale nie jest to regułą.

Lepiej byście się napili z DoQiem, to może byście wyłapali o co mu chodziło. ;)

Data: 2010-06-17 10:04:28
Autor: Mirek Ptak
panda czy coś innego?
Dnia 2010-06-17 09:03,  *karbar* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:
BearBag pisze:
I różnica jest podobna.

Ja pije tylko i wyłącznie do tego, że według DoQ'a używane auto to złom
i tylko nowe są bezpieczne - bo wcale nie jest to regułą.

A tych kopniaczków i zębów na tyłku nie czujesz? ;-P

Pozdrawiam - Mirek
President Herbert *old* on board :)
kolczan( a t )dronet(kropek) p l

Data: 2010-06-17 10:37:12
Autor: karbar
panda czy coś innego?
BearBag pisze:
I różnica jest podobna.

Ja pije tylko i wyłącznie do tego, że według DoQ'a używane auto to złom
i tylko nowe są bezpieczne - bo wcale nie jest to regułą.

A tych kopniaczków i zębów na tyłku nie czujesz? ;-P

Wiem, że to nie ta grupa, ale...ja może footsie oglądnę :P

Data: 2010-06-17 09:06:39
Autor: krzysiek82
panda czy coś innego?
DoQ pisze:
[...]

kurde co za brednie, piłeś coś :)?

--
krzysiek82

Data: 2010-06-17 11:34:44
Autor: CeSaR
panda czy coś innego?
Czyli złom i jeszcze raz złom!
Powinni nałożyć obowiązkowy podatek 50% wartości pojazdu po zakupie używanego parcha, to zmusiłoby polskie dziadostwo do zakupu nowego-bezpiecznego samochodu.

ROTFL!!!!!!!!!!!
Zapomniałeś dodać że to cytat :-))))

Data: 2010-06-17 13:30:43
Autor: Andrzej Lawa
panda czy coś innego?
DoQ pisze:

Czyli złom i jeszcze raz złom!
Powinni nałożyć obowiązkowy podatek 50% wartości pojazdu po zakupie
używanego parcha, to zmusiłoby polskie dziadostwo do zakupu
nowego-bezpiecznego samochodu.

....odezwał się przedstawiciel mafii^W lobby motoryzacyjnego.

Data: 2010-06-17 15:36:14
Autor: DoQ
panda czy coś innego?
Andrzej Lawa pisze:
...odezwał się przedstawiciel mafii^W lobby motoryzacyjnego.

Że co prosze?

Pozdrawiam
Paweł

Data: 2010-06-18 14:51:59
Autor: Andrzej Lawa
panda czy coś innego?
DoQ pisze:
Andrzej Lawa pisze:
...odezwał się przedstawiciel mafii^W lobby motoryzacyjnego.

Że co prosze?

Autentycznie takie pomysły próbują wprowadzać w życie.

Data: 2010-06-18 15:34:50
Autor: DoQ
panda czy coś innego?
Andrzej Lawa pisze:
DoQ pisze:
Andrzej Lawa pisze:
...odezwał się przedstawiciel mafii^W lobby motoryzacyjnego.
Że co prosze?
Autentycznie takie pomysły próbują wprowadzać w życie.

To niech wprowadza na nowe samochody :)
Skoro ich stac  na nowy (a tak sie przynajmniej tutaj chwala), to niech zaplaca jeszcze dodatkowy podatek za wprowadzenie "do obrotu" kolejnego pojazdu. Przeciez to kolejne zrodlo emisji CO2 i innych odpadow ;)
W zasadzie wyeksploatowanie do granic mozliwosci istniejacego juz samochodu jest bardziej ekologiczne niz produkcja nowego, kolejne lata jego eksploatacji i pozniejszy recykling.

Pozdrawiam
Pawel

Data: 2010-06-23 13:15:13
Autor: Andrzej Lawa
panda czy coś innego?
DoQ pisze:

Autentycznie takie pomysły próbują wprowadzać w życie.

To niech wprowadza na nowe samochody :)

A kto miałby w tym interes? Nie licząc środowiska naturalnego oraz
przyszłych pokoleń? ;-/

[...]

Ba... Mi tego nie tłumacz. Jak ktoś ma własny rozum to szybko zauważy,
że proponowany "podatek ekologiczny" od starszych pojazdów to tak na
prawdę podatek na rzecz nakręcenia koniunktury krewnym-i-znajomym z
lobby motoryzacyjnego.

Tylko co możesz zrobić? Wybrałbym jakiegoś uczciwego, inteligentnego,
dalekowzrocznego i nieprzekupnego racjonalistę - ale takich kandydatów
do władz nie ma.

Data: 2010-06-17 20:30:41
Autor: elmer radi radisson
panda czy coś innego?
On 2010-06-16 23:30, DoQ wrote:

Powinni nałożyć obowiązkowy podatek 50% wartości pojazdu po zakupie
używanego parcha, to zmusiłoby polskie dziadostwo do zakupu
nowego-bezpiecznego samochodu.

I ciekawe jak bedzie po kilku latach szczesliwego posiadacza takiej
noweczki stac na zakup nowego, bo w koncu jezdzi juz starym parchem,
a nikt od niego starego nie kupi bo na taka transakcje jest jakis
dziwny podatek..

--

memento lorem ipsum

Data: 2010-06-17 06:46:04
Autor: Gabriel'Varius'
panda czy coś innego?

Jak kupisz Ceeda, to nawet na kilka lat gwarancji możesz się załapać.
A deczko większy od Pandy jest.
O ile mu hamule zadzialaja - http://www.uokik.gov.pl/powiadomienia.php?news_id=2081 :-)

                Oskar Wilde

Data: 2010-06-17 09:14:25
Autor: Cavallino
panda czy coś innego?
Użytkownik "Gabriel'Varius'" <gglab@USUN.TO.Z.ADRESU.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hvc983$v9t$1news.onet.pl...

Jak kupisz Ceeda, to nawet na kilka lat gwarancji możesz się załapać.
A deczko większy od Pandy jest.
O ile mu hamule zadzialaja - http://www.uokik.gov.pl/powiadomienia.php?news_id=2081 :-)

Zadziałają, bo w tej cenie 2 latka raczej nie znajdzie. ;-)

panda czy coś innego?