panda czy coś innego?

Data: 2010-06-17 10:13:01
Autor: Jackare
panda czy coś innego?
Użytkownik " mm" <mariuszm.o@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:hvbehu$kuc$1inews.gazeta.pl...
Niestety moje kilkunastoletnie daewoo za sporym przebiegiem jest już w
stanie agonii, sypie się praktycznie wszystko po kolei więc chyba czas na
zmiany.

Gdybym to ja kupował, to
Po pierwsze kupiłbym nowe a po drugie koreańskie:

z klasy maluchów kupiłbym kia picanto/hyundai i10 lub suzuki swift
z supermini hyundai getz
 kupując jeden z tych samochodów masz prawdopodobieństwo graniczace z pewnością na wiele lat nudy. Nic tylko lejesz i jedziesz.
w firmie gdzie kiedyś pracowałem wymieniłem flotę pand na flotę picanto i był to bardzo dobry ruch. Starciliśmy stłay kontakt z serwisem ;)
Getza mam od 7 lat, ma teraz około 120 tys przebiegu - nuuuuuuuuuuda

Mam też dacię logan MCV ale ona ma dopiero 1,5 roku i 20 tys przebiegu. Póki co nuda, ale czego spodziewać się po nowym samochodzie .Dacia jest koniem roboczym i jeździ w działalności gosp. Nie jest w żaden sposób absorbująca ale widać wyraźnie niskobudżetowe materiały wykończneiowe, cienkie blachy itp. Sam jestem ciekaw jak będzie wyglądać po 5 latach....

panda czy coś innego?