panda czy coś innego?

Data: 2010-06-17 12:07:09
Autor: CeSaR
panda czy coś innego?
Budżet około 25-30 tys, więcej nie dam bo nie mam potrzeby mieć niewiadomo
czego. Od samochodu oczekuję bezawaryjności i tego aby absorbował jak
najmniej czasu tzn aby zwyczajnie był, mial 4 drzwi i pomieścił 2 dorosłe
osoby + 2 dzieci.
Teraz mam problem bo jeśli chodzi o nowe to w tej cenie chyba jest tylko
panda i moze dacia.

Fiat ma dobre ceny - można było się pobawić w jeszcze lepsze podczas tej Nocy Fiata czy jak się to nazywało. Ale to już było.
W Citroenie są skłonni do dobrych cen, ponadto mają ciągłe promocje i oferty kredytowe. Może warto popatrzeć na C3? Starszy model, przedliftowy, pewnie byś w niezłej cenie wynegocjował.
No i tak jak tu proponowano - korea. Ale jak u nich z negocjacjami - nie mam pojęcia.

panda czy coś innego?